#122 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: yes
har også fået vide man ikke må veje sig hver dag.. men syntes også det er svært at se om der sker noget..
12 år28. juni 2012 kl. 21:43
Christinej91 (slettet)
Hre: yes
Hej allesammen.. nyder i weekenden?
12 år30. juni 2012 kl. 10:39
SannieB (slettet)
re: Hre: yes
Det kan du tro. Har lige klaret lørdagstræningen og frokosten. Så nu er det ved at være tid til Marielyst for en enkelt dag. Skal ud og spise i aften, men det er buffet så hvis bare man tænker sig óm skal det jo nok gå. Håber i nyder weekenden.....
12 år30. juni 2012 kl. 12:30
Soulfood (slettet)
torsdag er fin vejedag for mig, så det behøver I ikke lave om for min skyld. God weekend til Jer alle herinde! Jeg har slappet MEGET af:0)
12 år30. juni 2012 kl. 16:34
juliedea
Jeg har bare haft en travl weekend med 3 gange fødselsdag, så der har været huset fuldt.. Er virkelig spændt på min vægt :( har ikke turde veje mig :)
Nej det siges at det er en dårlig ide at veje sig hver dag men, jeg syntes man skal gøre hvad man føler virker for en selv, så hvis det virker for os så er det, det vi gør :)
Ha en fantastisk søndag :)
Nej det siges at det er en dårlig ide at veje sig hver dag men, jeg syntes man skal gøre hvad man føler virker for en selv, så hvis det virker for os så er det, det vi gør :)
Ha en fantastisk søndag :)
12 år1. juli 2012 kl. 08:50
SannieB (slettet)
Weekenden er slut og det er tid til at være 100 pct. Seriøs igen! Min weekend gik fantastisk. Var ude at spise, men syndede ikke af den grund, så er fuldt ud tilfreds. Jeg fik mig dog et glas vin.
Jeg holder mig væk fra kartofler mm, men til aften fik jeg i stedet hokaido lavet som kartofler i ovnen. Bare et lille tip....
Glæder mig til vejningen torsdag, er sikker på det ser rigtigt fornuftigt ud. God uge til jer!
Jeg holder mig væk fra kartofler mm, men til aften fik jeg i stedet hokaido lavet som kartofler i ovnen. Bare et lille tip....
Glæder mig til vejningen torsdag, er sikker på det ser rigtigt fornuftigt ud. God uge til jer!
12 år2. juli 2012 kl. 20:20
Christinej91 (slettet)
Det lyder som om alla har haft en god weekend :)
og det lyder rigtig godt SannieB og hvor har du ret i at nu hedder det 100 pct.
og det lyder rigtig godt SannieB og hvor har du ret i at nu hedder det 100 pct.
12 år2. juli 2012 kl. 21:25
sommer75
Så er jeg tilbage efter en dejlig dejlig ferie hvor der ikke blev sparet på noget.
Det kunne så ses på vægten men jeg må op på hesten igen. Målet var jo 74 kg max men den endte til morgen på 74,4 så det er ok.
Kan se vi er blevet flere i tråden rigtig dejligt. Velkommen til jer nye. :-)
Godt at se I har bakket hinanden op mens jeg har været væk :-)
Tør ikke sætte et mål til på torsdag men håber da på et lille vægttab :-)
Det kunne så ses på vægten men jeg må op på hesten igen. Målet var jo 74 kg max men den endte til morgen på 74,4 så det er ok.
Kan se vi er blevet flere i tråden rigtig dejligt. Velkommen til jer nye. :-)
Godt at se I har bakket hinanden op mens jeg har været væk :-)
Tør ikke sætte et mål til på torsdag men håber da på et lille vægttab :-)
12 år3. juli 2012 kl. 07:39
Christinej91 (slettet)
Velkommen tilbage Sommer.. det er godt du har haft en god ferie :)
vi har savnet dig,, :)
vi har savnet dig,, :)
12 år3. juli 2012 kl. 08:14
Dejligt at have nogle at følges med.