#72 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: velkommen
Tak :)
Ja jeg snupper de -500 gram til næste uge.. :)
Men syntes det er vigtigst at der er begyndt at ske noget
Ja jeg snupper de -500 gram til næste uge.. :)
Men syntes det er vigtigst at der er begyndt at ske noget
12 år1. juni 2012 kl. 08:04
PFuglsang
Jeg havde ikke lige tid til at skrive i går, men nu har jeg tid! :-)
Stort tillykke til jer der har tabt jer.. Sommer, super fedt at du nåede dit mål, det må vel også give lidt ekstra blod på tanden? Christinej, jeg tror også på at du tager de 500g i denne uge i stedet :-)
Jeg havde tabt mig 100g, så jeg er godt tilfreds..
Jeg er igang med min hjemkundskabseksamen, og her skal jeg lave en blødende chokoladekage med jordbærsirup, og det er ikke en sund udgave! Så jeg er godt tilfreds med mit tab på 100g i denne uge..
Disse dage hvor jeg øver til eksamen da har jeg blot den målsætning at jeg ikke tager på.. så mit mål til næste uge er at jeg som minimum er på samme vægt, 69,6kg.. Har jeg tabt mig er det selvfølgelig godt, men inden forventninger herfra til mig selv denne uge..
Stort tillykke til jer der har tabt jer.. Sommer, super fedt at du nåede dit mål, det må vel også give lidt ekstra blod på tanden? Christinej, jeg tror også på at du tager de 500g i denne uge i stedet :-)
Jeg havde tabt mig 100g, så jeg er godt tilfreds..
Jeg er igang med min hjemkundskabseksamen, og her skal jeg lave en blødende chokoladekage med jordbærsirup, og det er ikke en sund udgave! Så jeg er godt tilfreds med mit tab på 100g i denne uge..
Disse dage hvor jeg øver til eksamen da har jeg blot den målsætning at jeg ikke tager på.. så mit mål til næste uge er at jeg som minimum er på samme vægt, 69,6kg.. Har jeg tabt mig er det selvfølgelig godt, men inden forventninger herfra til mig selv denne uge..
12 år1. juni 2012 kl. 09:27
juliedea
Halløj alle sammen :)
Jeg vil lige høre, er jeg den eneste der oplever problemer med siden her? Det er kun nogen gange jeg kan få adgang til at taste mad og i aftes kunne jeg ikke komme på forum og skrive... Det er sgu lidt irriterende!!
Stort tillykke til jer med vægttab :)
sommer: Så flot du nåede dit mål, så får man bare endnu mere lyst til at give den en over nakken ik? Men uhh kender kun den følelse med at æde og æde, den jagter desværre også mig - men cola zero er altså en stor hjælp for mig :)
Christinej91: Selvom du ikke nåede målet har du stadig tabet dig og det er da et mega plus :)
Jeg har det ligesom PFuglsang i disse dage bare jeg ikke tager på så er det fint nok :)
Jeg har skudt en lang hvid pil efter at tabe mig lige pt, der er rigtigt meget kaos her og kan ikke finde overskud :(
Vægt sidst 74,8 vægt i går 74,6 - 200 g
Jeg vil lige høre, er jeg den eneste der oplever problemer med siden her? Det er kun nogen gange jeg kan få adgang til at taste mad og i aftes kunne jeg ikke komme på forum og skrive... Det er sgu lidt irriterende!!
Stort tillykke til jer med vægttab :)
sommer: Så flot du nåede dit mål, så får man bare endnu mere lyst til at give den en over nakken ik? Men uhh kender kun den følelse med at æde og æde, den jagter desværre også mig - men cola zero er altså en stor hjælp for mig :)
Christinej91: Selvom du ikke nåede målet har du stadig tabet dig og det er da et mega plus :)
Jeg har det ligesom PFuglsang i disse dage bare jeg ikke tager på så er det fint nok :)
Jeg har skudt en lang hvid pil efter at tabe mig lige pt, der er rigtigt meget kaos her og kan ikke finde overskud :(
Vægt sidst 74,8 vægt i går 74,6 - 200 g
12 år1. juni 2012 kl. 10:12
Christinej91 (slettet)
Hej :)
Jeg syntes det er flot af jer Juliedea og PFuglsang at i har tabt jer selvom i ikke har haft det som mål..
Juliedea: har også haft problemer med siden..
Jeg syntes det er flot af jer Juliedea og PFuglsang at i har tabt jer selvom i ikke har haft det som mål..
Juliedea: har også haft problemer med siden..
12 år1. juni 2012 kl. 22:51
sommer75
ja juliedea du har tabt dig og selvom det bare er 200 g så er det et skridt i den rigtige retning. Så klø på.
Jo for søren det giver blod på tanden. Jeg oplever dig vægten svinger enormt meget for hver dag så lidt træls men jeg vil gerne nappe 300 g til næste uge.
Tillykke til alle for alle er jo på tabtslinien så det er jo flot.
Jo for søren det giver blod på tanden. Jeg oplever dig vægten svinger enormt meget for hver dag så lidt træls men jeg vil gerne nappe 300 g til næste uge.
Tillykke til alle for alle er jo på tabtslinien så det er jo flot.
12 år2. juni 2012 kl. 18:01
sommer75
Fik noget af et chok til morgen. 73,8 stod vægten på juhuuu måtte jeg sige så det har givet blod på tanden MEN ved også at det er den periode på måneden hvor vægten falder lidt men jeg hænger i og kæmper for så godt et resultat som muligt :-)
12 år4. juni 2012 kl. 15:03
juliedea
sommer75: Det er virkelig flot at du har tabt dig igen :) det er så dejligt når man ind i de perioder hvor man bare har blod på tanden :) bare hæng på..
Jeg oplever også at vægten ryger noget op og ned fra dag til dag, man kan hurtigt miste modet men dog taber vi os :)
men jeg syntes altså stadig at vejen til de 70 er virkelig virkelig lang :( det var nemmere fra de 80 mod de 75..
bliver spændene at se hvad vægten siger torsdag :)
Jeg oplever også at vægten ryger noget op og ned fra dag til dag, man kan hurtigt miste modet men dog taber vi os :)
men jeg syntes altså stadig at vejen til de 70 er virkelig virkelig lang :( det var nemmere fra de 80 mod de 75..
bliver spændene at se hvad vægten siger torsdag :)
12 år5. juni 2012 kl. 09:49
Christinej91 (slettet)
Rigtig flot Sommer75 :)
Det er godt at få lidt blod på tanden :)
Jeg frygter lidt min vejning til torsdag da det er ved at være den tid på måneden.. Men indtil videre har jeg kun tabt 100 gram den her uge.. men det går ned ad... :)
Det er godt at få lidt blod på tanden :)
Jeg frygter lidt min vejning til torsdag da det er ved at være den tid på måneden.. Men indtil videre har jeg kun tabt 100 gram den her uge.. men det går ned ad... :)
12 år5. juni 2012 kl. 20:04
Christinej91 (slettet)
øv øv øv.. vægten igår sagde 74,3 idag 75,3 :(..
12 år7. juni 2012 kl. 08:40
Du napper bare -500 g til næste uge så er vi lige ;-)
Men det gode er du har tabt dig og det er flot så tillykke med det :-)