Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Godmorgen og velkommen Malene :)

Vægten sagde i morges 66,8! :)
Så det er 700g mindre end i mandags!! Nu må vi se, om det fortsætter den vej :)
11 år14. marts 2013 kl. 10:15
så mangler jeg bare svar fra Nuseren & TheRainbow :)
11 år14. marts 2013 kl. 15:23
Super :)

Nu er jeg jo lige begyndt, så min vægt imorges er vel egentligt min startvægt!
Den sagde 65,3 - så i første omgang er mit mål 60kg :)

Tillykke med jer andres vægttab so far!

Nu så jeg ikke lige hvem der manglede suppe idéer, men jeg elsker aubergine-rødpeberfrugt karry suppe :)
Der er stort set ingen kcal i, man kan næsten ikle smage auberginen - den giver bare en god fylde og mæthedsfornemmelse :D
11 år14. marts 2013 kl. 15:32
TheRainbow; Det var mig der ledte efter en god suppe opskrift. Den du skriver om lyder virkelig lækker. Er helt tosset med karry. Det må jeg lige google lidt på ;)
11 år14. marts 2013 kl. 15:38
JK91 - jeg har er link lige her: pinchofyum.com

Den lyder måske en anelse mærkelig, men trust me, den smager super lækkert!!:)
11 år14. marts 2013 kl. 15:55
Tusind tak. Den ser faktisk rigtig lækker ud - kunne helt sikkert godt finde på at prøve den. Kunne godt forestille mig at auberginerne gav en slags rund smag til suppen :)
11 år14. marts 2013 kl. 17:13
Need2befit: Det er bare mig, der er lettere retarderet om morgen, og har skrevet den forkerte vægt ind, der skulle have stået 61,9 :p

Undskyld ulejligheden.
11 år14. marts 2013 kl. 17:33
Dagens positive herfra:
DET ER FREDAG!!! Og jeg skal i Fitness senere og så bare hjem og slappe af.. :)
11 år15. marts 2013 kl. 15:04
Dagens positive!
- skal ud at stå på snowboard hele dagen (klokken er kun 9am her),
Fik en græsk yoghurt med 1/4 cup havegryn yil
Mårgenmad og har smurt en lækker sund frokost, vi ska' ha' bagte falafler og salat til aftensmad, så mon inke der er plads til en lille kop kakao uden flødeskum når jeg stiv frossen på en eller anden pistecafe i Oregon?:D

God fredag derude! Jeg nyder i hvertfald min!;)
11 år15. marts 2013 kl. 17:00
Hold da op en masse slåfejl i sidste indlæg, jeg håber i kan læse jer igennem det alligevel ;)
11 år15. marts 2013 kl. 17:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });