Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNuseren (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Jeg er også stadig med, men jeg er for alvor gået helt i fisk. Min vægt stiger i hvert fald stødt. Også selvom jeg træner og spiser nogenlunde. Jeg tror det er portionerne. Så nu har jeg taget tyrene ved hornene og sagt til mig selv: Nu finder du simpelthen noget der kickstarter dit vægttab, så du kan få blod på tanden igen. For ellers virker det ligesom lidt... Nytteløst. Øv...!
Så vægten sagde 54,9 kg. i dag! Say WHAT! Altså har jeg taget 1,6 kg på. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Men første skridt er vel at erkende, hvad jeg egentlig vejer, selvom det var MEGET hårdt at gå op på den vægt i morges! :)
Hvordan går det med jer andre? Er vi kun fire tilbage i gruppen? Skal vi evt. starte en ny tråd, så det hele er lidt mere overskueligt? :)
God aften til jer!
Så vægten sagde 54,9 kg. i dag! Say WHAT! Altså har jeg taget 1,6 kg på. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Men første skridt er vel at erkende, hvad jeg egentlig vejer, selvom det var MEGET hårdt at gå op på den vægt i morges! :)
Hvordan går det med jer andre? Er vi kun fire tilbage i gruppen? Skal vi evt. starte en ny tråd, så det hele er lidt mere overskueligt? :)
God aften til jer!
11 år10. april 2013 kl. 19:59
Malene313 (slettet)
Nuseren:
Øv øv øv.. det er som du siger bare at erkende hvad du vejer og så op på hesten igen.!
Jeg vejer idag 58,8 som faktisk er under mit mål men det er kun godt! Det gælder bare for mig om at holde vægten på helst 58,... vil ikke op på de 59.. Jeg prøver for at holde dette tælle alle mine kalorier, veje min mad og skrive ind i shape up, hvilket jeg synes er en rigtig god app by the way..:) Vil meget gerne begynde at træne og styrketræne. er der nogle af jer der har erfaringer med styrketræning?
Øv øv øv.. det er som du siger bare at erkende hvad du vejer og så op på hesten igen.!
Jeg vejer idag 58,8 som faktisk er under mit mål men det er kun godt! Det gælder bare for mig om at holde vægten på helst 58,... vil ikke op på de 59.. Jeg prøver for at holde dette tælle alle mine kalorier, veje min mad og skrive ind i shape up, hvilket jeg synes er en rigtig god app by the way..:) Vil meget gerne begynde at træne og styrketræne. er der nogle af jer der har erfaringer med styrketræning?
11 år11. april 2013 kl. 09:53
FrkSkak
Kan man nå at være med?? Hehe.. det er lidt sent godt nok, men ville da lige høre.. I andre er godt i gang ;-)
11 år11. april 2013 kl. 10:57
ABC123
Yes - 63,0 i dag. Det er nice når man kan se vægten falde, når man arbejder så hårdt for det.
11 år11. april 2013 kl. 21:32
Need2befit (slettet)
Så er jeg kommet hjem fra studietur! Det har været skønt. med superdejligt vejr!! Da jeg tog afsted sagde vægten 64,5kg - idag siger vægten 62,9kg!!!! Jeg er superglad! Men det har også været okay hårdt! På turen var vi ude at gå hele dagen. Jeg overdriver ikke, når jeg siger at jeg mine fødder gjorde ondt hver gang jeg tog et skidt! Men det var det hele vejr! Det har været noget af en studietur, men uden alkohol! Oftest spiste jeg kun morgenmad og aftensmad og det var også okay sundt! Så jeg er helt motiveret! Hvordan går det med jer?!
11 år12. april 2013 kl. 10:36
ABC123
Det lyder dejligt med en aktiv og sund studietur. Studieturer er næsten altid lig med druk og lorte-mad. Og velkommen hjem:)
Det går udemærket. Jeg spiser super sundt, dog er der et par svipsere, men jeg taber mig alligevel, så det er bare super. Jeg har dog svært ved at komme i gang med motionen igen. Jeg har haft meget travlt med skolen de sidste par uger. Håber snart det stilner lidt at så jeg kan komme igang igen..
Det går udemærket. Jeg spiser super sundt, dog er der et par svipsere, men jeg taber mig alligevel, så det er bare super. Jeg har dog svært ved at komme i gang med motionen igen. Jeg har haft meget travlt med skolen de sidste par uger. Håber snart det stilner lidt at så jeg kan komme igang igen..
11 år12. april 2013 kl. 16:45
Need2befit (slettet)
Ja, jeg var også en af de eneste som ikke drak. Men sund var den ikke altid. Det var dog ikke helt galt. Der røg lige en milkshake ned og enkelte par skiver brød. ;)
For mig hjælper det altid, hvis jeg har et hold (i fitness) som jeg altid er på. Sådan kommer jeg altid afsted, da jeg har planlagt min dag (og uge) efter det ;)
For mig hjælper det altid, hvis jeg har et hold (i fitness) som jeg altid er på. Sådan kommer jeg altid afsted, da jeg har planlagt min dag (og uge) efter det ;)
11 år12. april 2013 kl. 19:45
TheRainbow (slettet)
Jeg er også stadig med!:-D
Hawaii er super lækkert - maden ligeså!
Der er er overdådigt morgenbordsbuffet og vi spiser faktisk på lækre restauranter. Tilgengæld går eller bader vi meget og har jo ikke mulighed for at småspise eftersom der ikke er noget at småspise af, så jeg er VIRKELIG spændt på hvad vægten siger søndag morgen!
Need2befit - sådan! Hold op det er godt gået. Det er altså determination der vil noget!!:)
Hawaii er super lækkert - maden ligeså!
Der er er overdådigt morgenbordsbuffet og vi spiser faktisk på lækre restauranter. Tilgengæld går eller bader vi meget og har jo ikke mulighed for at småspise eftersom der ikke er noget at småspise af, så jeg er VIRKELIG spændt på hvad vægten siger søndag morgen!
Need2befit - sådan! Hold op det er godt gået. Det er altså determination der vil noget!!:)
11 år12. april 2013 kl. 20:16
Need2befit (slettet)
Ej øv. Har ikke haft en særlig god dag mht mad :( Må op på hesten igen i morgen og give den en ekstra skalle!! :(
11 år14. april 2013 kl. 18:57
Påsken var lidt hård og så har jeg hele sidste uge bare spist slik hver dag og hygget mig. Men er tilbage og min vægt siger 65 kg i dag. Må se hvor meget jeg kan smide til på torsdag. Glæder mig lidt - kan virkelig mærke at jeg savner min sunde livsstil, når jeg er væk fra den :-)