#32 af Need2befit (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Altså mente, at vi kunne skrive om en eller flere positive handlinger/ting, der er sket i løbet af dagen :))
11 år10. marts 2013 kl. 20:26
bbsbb (slettet)
Det er da en god idé at fokusere på det positive :)
Har ikke lavet noget motion i et år, så det bliver nok svært for mig at se udover det kedelige mad, den benhårde træning og den fuldstændigt smadrede krop, men jeg giver det et forsøg!
Har ikke lavet noget motion i et år, så det bliver nok svært for mig at se udover det kedelige mad, den benhårde træning og den fuldstændigt smadrede krop, men jeg giver det et forsøg!
11 år10. marts 2013 kl. 20:31
Need2befit (slettet)
Man kommer altid længst med at tænke positivt! :)
- det behøver nødvendigvis heller ikke at have noget med ens vægttab at gøre. Måske, hvis man har set noget der har gjort en glad eller noget helt random! :D
- det behøver nødvendigvis heller ikke at have noget med ens vægttab at gøre. Måske, hvis man har set noget der har gjort en glad eller noget helt random! :D
11 år10. marts 2013 kl. 20:34
JK91
God ide med dagens positive!
I dag vil jeg helt sikkert sige, at jeg har formået at spise sundt og efter min plan hele dagen :)
Jeg vil fra i dag og frem til torsdag tage lidt drastiske metoder i brug, for at få vægten til at falde. Så jeg spiser suppe til aftensmad (den fra suppekuren med lidt modifikationer) og så har jeg droppet al frugt og stivelse. I stedet vil jeg spise masser af protein. Håber det giver et lille kick, for er lidt træt af at se vægten stå stille :)
Normalt plejer jeg at spise;
Morgenmad: Havregryn med lidt musli, banan, rosiner og skummetmælk. Jeg ELSKER havregryn!
Formiddag: Frugt eller grøntsager, gerne med 10 mandler til.
Frokost: F.eks., da jeg prøver at gøre min madpakke interessant fra uge til uge. Nogle gange er det en lille yoggi yoghurt med protein pandekager, mens andre gange er det en rugbrød med avocado og masser af skinkepålæg.
Eftermiddag: 2 stk. knækbrød med ost
Aften: Masser af kød og grøntsager.
Og så helst ikke noget mad efter aftensmaden.
Men nu prøver jeg så lige det andet i 3 dages tid :)
I dag vil jeg helt sikkert sige, at jeg har formået at spise sundt og efter min plan hele dagen :)
Jeg vil fra i dag og frem til torsdag tage lidt drastiske metoder i brug, for at få vægten til at falde. Så jeg spiser suppe til aftensmad (den fra suppekuren med lidt modifikationer) og så har jeg droppet al frugt og stivelse. I stedet vil jeg spise masser af protein. Håber det giver et lille kick, for er lidt træt af at se vægten stå stille :)
Normalt plejer jeg at spise;
Morgenmad: Havregryn med lidt musli, banan, rosiner og skummetmælk. Jeg ELSKER havregryn!
Formiddag: Frugt eller grøntsager, gerne med 10 mandler til.
Frokost: F.eks., da jeg prøver at gøre min madpakke interessant fra uge til uge. Nogle gange er det en lille yoggi yoghurt med protein pandekager, mens andre gange er det en rugbrød med avocado og masser af skinkepålæg.
Eftermiddag: 2 stk. knækbrød med ost
Aften: Masser af kød og grøntsager.
Og så helst ikke noget mad efter aftensmaden.
Men nu prøver jeg så lige det andet i 3 dages tid :)
11 år10. marts 2013 kl. 22:22
Loki Harme (slettet)
Ahhh, så er jeg helt med :D Og det lyder som en rigtig god ide. Man kan virkelig komme langt med lidt positiv tænkning, specielt, hvis man er i gang med noget, der er lidt svært/træls
Dagen i dag, kræver at jeg holder tungen lige i munden. Jeg skal have pizza til aftensmad (FUCK YEAH!!!! elsker pizza) men det er jo ikke det mest fedtfattige, der findes, så skal virkelig overholde min kostplan, for ikke at det ikke skal kunne ses på vægten i morgen :)
Dagen i dag, kræver at jeg holder tungen lige i munden. Jeg skal have pizza til aftensmad (FUCK YEAH!!!! elsker pizza) men det er jo ikke det mest fedtfattige, der findes, så skal virkelig overholde min kostplan, for ikke at det ikke skal kunne ses på vægten i morgen :)
11 år11. marts 2013 kl. 07:26
Wolfgirl (slettet)
Needtobefit: Mandelmælk kan du få flere steder, blandt andet Brugsen og Irma og diverse helsekost-forretninger. Jeg køber min i Irma, den hedder Almond Dream og der er kun 1,4g fedt pr 100g og kun 34kcal pr 100g også. Det er helt klart den bedste mandelmælk efter min mening, har smagt nogle andre, der ikke var så gode. Man kan også lave det selv relativt nemt :)
Giver forresten 25kr for en liter Almond Dream, så det er bestemt lidt dyrere end alm mælk :) Drikker også Oatly havredrik og Naturli soyadrik, risdrik osv sommetider :)
Giver forresten 25kr for en liter Almond Dream, så det er bestemt lidt dyrere end alm mælk :) Drikker også Oatly havredrik og Naturli soyadrik, risdrik osv sommetider :)
11 år11. marts 2013 kl. 07:49
JK91
I dag har været en god dag - i hvert fald indtil videre ;)
Jeg var endelig ude at løbe igen efter en pause på 2 uger. Det gik heldigvis godt - og jeg slog faktisk min hurtigste tid. Yes.
Og så har jeg spist sundt hele dagen, nu står suppen klar til aftensmad og så skal det hele nok gå godt. Ellers må jeg klare mig med noget the :)
Tror faktisk jeg er kommet frem til, at disse dage er gode for mig. Jeg har en mærkelig vane med, at det eneste jeg ser frem til i løbet af dagen er måltiderne, hvad enten det er sund mad eller usundt, bare jeg synes det er spændende og smager godt. Kender I det? Det duer jo ikke at være så styret af maden - man spiser for at leve, ikke lever for at spise (det har jeg godt af at huske på!).
Jeg var endelig ude at løbe igen efter en pause på 2 uger. Det gik heldigvis godt - og jeg slog faktisk min hurtigste tid. Yes.
Og så har jeg spist sundt hele dagen, nu står suppen klar til aftensmad og så skal det hele nok gå godt. Ellers må jeg klare mig med noget the :)
Tror faktisk jeg er kommet frem til, at disse dage er gode for mig. Jeg har en mærkelig vane med, at det eneste jeg ser frem til i løbet af dagen er måltiderne, hvad enten det er sund mad eller usundt, bare jeg synes det er spændende og smager godt. Kender I det? Det duer jo ikke at være så styret af maden - man spiser for at leve, ikke lever for at spise (det har jeg godt af at huske på!).
11 år11. marts 2013 kl. 18:37
Need2befit (slettet)
Kender godt det med at man glæder sig til at få noget... Prøver selv at lave om på det - så jeg ikke tænker så meget på det.
Dagens positive handling.
Det eneste der er positiv ved min dag er, at jeg har været til stram op og Zumba & jeg har spist sådan som jeg skulle! :)
JK91 - hvad er din tid? :) Løber nemlig også selv :)
Dagens positive handling.
Det eneste der er positiv ved min dag er, at jeg har været til stram op og Zumba & jeg har spist sådan som jeg skulle! :)
JK91 - hvad er din tid? :) Løber nemlig også selv :)
11 år11. marts 2013 kl. 18:40
JK91
Jeg løb i dag 5 km på 27 min og 9 sek. Mit mål er at komme ned på 25 min. Men har aldrig været den store løber - så tager det dag for dag ;)
Hvad med dig? :)
Hvad med dig? :)
11 år11. marts 2013 kl. 19:15
Jeg handler sjældent slik, kage, chips o.lign. Jeg KAN ikke lade være med at spise alt - også selvom jeg er stopmæt! I min verden er det lidt "alt eller intet", desværre.
Jeg er heller ikke helt med på hvad "dagens positive" er, men det lyder positivt? :)