#91 af Need2befit (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
TheRainbow - hvad sagde vægten i torsdags?
11 år15. marts 2013 kl. 17:23
JK91
Puha, dagen igår var god! Jeg fik store bøffer, kartofler og bearnaisesauce. Til dessert havde jeg lavet den lækreste brownie serveret med vanilje is. Deeeejligt :)
I dag er jeg back in business - spiste min skyr til morgenmad, havde et knækbrød med ost og en banan med i skole og til frokost var jeg ude og spise med min veninde. Der var bland selv salat, så massere af kød og en smule salat ;)
I aften står den på laks med broccoli og asparges. Dejlig start på weekenden!
God weekend derude!
I dag er jeg back in business - spiste min skyr til morgenmad, havde et knækbrød med ost og en banan med i skole og til frokost var jeg ude og spise med min veninde. Der var bland selv salat, så massere af kød og en smule salat ;)
I aften står den på laks med broccoli og asparges. Dejlig start på weekenden!
God weekend derude!
11 år15. marts 2013 kl. 18:43
Need2befit (slettet)
Uuuh, det lyder godt!! :D
Dagens positive - var til mave/balle/lår & så har jeg fået jordbær <3 :)
Dagens positive - var til mave/balle/lår & så har jeg fået jordbær <3 :)
11 år15. marts 2013 kl. 19:06
Nuseren (slettet)
Jeg beklager forsinkelsen, men jeg arbejder til sent hver torsdag, så jeg har ikke lige haft computeren frem :)
Nå men jeg er gået fra 54,2 til 53,8 kg = -400 gram :) Så det er jeg glad for! ;)
Den har stået på 5 km løb onsdag, 30 km cykling torsdag og 5 km løb i dag :) Og jeg har da overholdt min egen plan. Jeg vil træne 40 minutters insanity i morgen og gå 3-5 km på søndag :)
Hvor meget træner I andre egenlig om ugen? Jeg synes ligesom at det tager sultfornemmelsen, når man nu ikke kan indtage flere kalorier end 1200 :/
Er der nogen af Jer, der har nogle fifs til IKKE at ryge i et eller andet om aftenen, for det er primært psykisk for mig, der får mig til at ryge i kagedåsen! :)
Nå men jeg er gået fra 54,2 til 53,8 kg = -400 gram :) Så det er jeg glad for! ;)
Den har stået på 5 km løb onsdag, 30 km cykling torsdag og 5 km løb i dag :) Og jeg har da overholdt min egen plan. Jeg vil træne 40 minutters insanity i morgen og gå 3-5 km på søndag :)
Hvor meget træner I andre egenlig om ugen? Jeg synes ligesom at det tager sultfornemmelsen, når man nu ikke kan indtage flere kalorier end 1200 :/
Er der nogen af Jer, der har nogle fifs til IKKE at ryge i et eller andet om aftenen, for det er primært psykisk for mig, der får mig til at ryge i kagedåsen! :)
11 år15. marts 2013 kl. 20:20
fedania
Hvis man er mæt, så ryger man ikke i kagedåserne Nuseren :) Jeg tror din krop vil have godt af at få meget mere mad indenbords end 1200 kcal :)
11 år15. marts 2013 kl. 21:17
JK91
Prøver lige igen, havde skrevet et indlæg, men det forsvandt (så jeg er ked af hvis det dukker op et eller andet sted herinde!)
Nuseren; Super flot med alt det motion du får dyrket. Helt sikkert en god løsning til at kunne spise mere :)
Jeg løber selv hver anden dag, for det passer nogenlunde med at tabe et halvt kg om ugen, og det er jeg godt tilfreds med.
Og så med det lyst til noget hygge om aftenen. Det kender jeg alt for godt. Ligegyldig hvor propmæt jeg er, har jeg altid lyst til noget. For mig hjælper det at drikke en stor kop kamillete med mælk. Og så er det jo dejligt beroligende.
Nuseren; Super flot med alt det motion du får dyrket. Helt sikkert en god løsning til at kunne spise mere :)
Jeg løber selv hver anden dag, for det passer nogenlunde med at tabe et halvt kg om ugen, og det er jeg godt tilfreds med.
Og så med det lyst til noget hygge om aftenen. Det kender jeg alt for godt. Ligegyldig hvor propmæt jeg er, har jeg altid lyst til noget. For mig hjælper det at drikke en stor kop kamillete med mælk. Og så er det jo dejligt beroligende.
11 år15. marts 2013 kl. 22:05
TheRainbow (slettet)
Need2befit: den sagde 65,3 hvilket er min startvægt :)
Når jeg prøver at regne ud hvor mangle kcal jeg forbrændte af min snowboarding sys jeg at jeg får et rimelig urealistisk tal.
Jeg var ude fra 10-15.45 med en frokost pause på 45 minutter.. Så med lift tid har jeg nok stået ski 2-3 timer hvilket er 805-1208 kcal forbrændt.
Kan det virkelig passe??
Når jeg prøver at regne ud hvor mangle kcal jeg forbrændte af min snowboarding sys jeg at jeg får et rimelig urealistisk tal.
Jeg var ude fra 10-15.45 med en frokost pause på 45 minutter.. Så med lift tid har jeg nok stået ski 2-3 timer hvilket er 805-1208 kcal forbrændt.
Kan det virkelig passe??
11 år16. marts 2013 kl. 01:00
Need2befit (slettet)
Nuseren: Super godt gået! Det er den bedste følelse, når man har nået al den træning, man har planlagt! :) & Godt med de -400gram! :)
Min træning kan se sådan ud:
Hvis jeg møder sent i skole løber jeg inden skoletid, derefter kan jeg lave noget efter skole som fx.
Mandag: Arbejde... Men hvis ikke, så er det stram op og derefter Zumba.
Tirsdag - fri - kun hvis jeg skal møde sent.
Onsdag: Stram op.
Torsdag: Latinmix og derefter Zumba
Fredag: Mave/balle/lår, hvis der er en god zumbainstruktør, så bliver det zumba:)
Lørdag: Løb
Søndag: Zumba og derefter Bodyfit.
Sådan ser det ud for det meste - plus så har jeg en hund, som skal gåes med :) Det bliver omkring 3-6km om dagen... Kommer an på vejret. Om sommeren kan det snige sig op til 20km om dagen :]
Prøv at spise mandler, man kan godt kræve fed mad, hvis man ikke har fået nok fedt i løbet af dagen. DEt hjælper mig ;)
Min træning kan se sådan ud:
Hvis jeg møder sent i skole løber jeg inden skoletid, derefter kan jeg lave noget efter skole som fx.
Mandag: Arbejde... Men hvis ikke, så er det stram op og derefter Zumba.
Tirsdag - fri - kun hvis jeg skal møde sent.
Onsdag: Stram op.
Torsdag: Latinmix og derefter Zumba
Fredag: Mave/balle/lår, hvis der er en god zumbainstruktør, så bliver det zumba:)
Lørdag: Løb
Søndag: Zumba og derefter Bodyfit.
Sådan ser det ud for det meste - plus så har jeg en hund, som skal gåes med :) Det bliver omkring 3-6km om dagen... Kommer an på vejret. Om sommeren kan det snige sig op til 20km om dagen :]
Prøv at spise mandler, man kan godt kræve fed mad, hvis man ikke har fået nok fedt i løbet af dagen. DEt hjælper mig ;)
11 år16. marts 2013 kl. 09:06
Need2befit (slettet)
11 år16. marts 2013 kl. 09:37
Loki Harme (slettet)
need2befit: linket omdiegere end, til skydrivers login side
11 år16. marts 2013 kl. 09:41