Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvor blev kilo'erne af? :)
Godmorgen til jer alle sammen

Nogen der er friske på at lave en vejetråd, hvor man kan dele sin lille rejse? :b
Personligt synes jeg, at det er meget lettere, hvis man har konkurrence, derfor vil jeg starte sådan en vejetråd. Jeg vil ikke kalde det konkurrence som sådan, da det jo ikke gælder om at tabe det hurtigst - men bare det at tabe noget :b
Derfor søger jeg 3-5, som er friske på en lille "konkurrence".

Jeg ved, at der allerede er et indlæg, men tænkte at det ikke kunne skade med et nyt. :)

Jeg tænker, at vi kan have 2 vejedage om ugen. Man må selvfølge gerne veje sig flere gange det er - men så laver jeg et skema, hvor jeg taster ændringerne ind. Det kunne fx være onsdag eller torsdag og så om søndagen - så er det ikke alt for tæt på hinanden :-)

I må meget gerne skrive om jer selv, hvad I evt vil tabe osv. :)

Jeg er en pige på næsten 18 år, jeg har været her i ret langt tid. Tror det er siden 2010 - min aktivitet er ikke, hvad den har været :)

Jeg vejer pt. 64kg - og jeg vil gerne tabe ca. 8kg. - Eller mindre. Det kommer an på, hvordan det ser ud :)
Jeg har haft en spiseforstyrrelse, hvor jeg var nede på omkring 47kg (& idag kan jeg se, at det ikke var pænt eller attraktivt og jeg skal ikke derned igen!!), men nu vil jeg ikke ødelægge den positive stemning, derfor vil jeg kun skrive om det, hvis nogen spørger.
Jeg er ret aktiv - men jeg har siden januar villet tabe de kilo'er, men i marts er det begyndt for alvor, da jeg gerne vil af med mindst 2kg inden jeg skal på studietur til april :)
11 år9. marts 2013 kl. 08:13
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Jeg er helt klart frisk!

Jeg er ung pige, på 20 år, der er ved at studere psykologi SDU. Jeg vejer lige pt 62,1 (første delmål er 62,0, så er der snart :D) og mit må 58-59. De kilo skulle gerne være af inden juli
11 år9. marts 2013 kl. 08:52
Jeg er frisk:)
Jeg er en pige på 22 år og jeg studerer. Jeg er 164 m høj og vejer i dag 64,8 kg. Jeg er pt. på nupo (læs evt. min tråd "NUPO" i vægttab)

Mit mål er 55 kg, tror jeg. Følger lidt med i spejlet og ser hvordan det hele udvikler sig :) Det kunne være SÅ nice at være fit til sommer!
11 år9. marts 2013 kl. 09:19
Jeg vil gerne være med.
Jeg vejer cirka 65 og vil gerne tabe ca 5kg.
Har også haft en spiseforstyrrelse og har været nede at veje 45kg da jeg var sygest.
Så ved godt hvordan det er :/
Men jeg ved at jeg ikke skal under 60kg men det er til gengæld også en pæn vægt til mig, lige pt synes jeg at der er lidt for meget på sidebenene.

Mit eneste problem er at jeg ikke har en vægt pt. Så jeg kan kun veje mig i fitnesscentret, det gør jeg så til genæld også hver torsdag, så der kan jeg nok godt melde ind med en nogenlunde realistisk vægt.
11 år9. marts 2013 kl. 09:20
ABC123: Jeg er også sådan semi på Nupo lige pt :D Fandt det billigt i Netto, så var inde og købe noget. jeg bruger det dog mest som erstatning for min middagsmad, da det oftest er der, der kommer lidt for mange KJ :)
11 år9. marts 2013 kl. 10:09
Jeg kunne egentlig også godt være frisk på at være herinde :)
Vi er vidst alle sammen nogle unge piger, så det kunne være fedt! Jeg er selv 21 år og læser i Aalborg.
Jeg vejer pt. 66 kg, og mit grundlæggende mål er at smide 500 gram om ugen, men i tiden går det lidt langsomt - så lidt motivation kunne jeg helt sikkert godt bruge.
11 år9. marts 2013 kl. 10:52
Super! :D

Jeg vil senere idag lave et skema og sætte det ind! :)
Ellers kan vi dele, hvad vi spiser, motion osv:))
11 år9. marts 2013 kl. 11:13
Det lyder helt perfekt Need2befit! Glæder mig rigtig meget til at komme i gang med jer alle sammen, og høre hvordan I gør tingene, og evt få inspiration til nyt sundt mad (Som en studerende har råd til :p )
11 år9. marts 2013 kl. 11:22
Super god ide, Need2befit!
Bliver rigtig godt at følge jer allesammen - så kan vi forhåbentlig lære lidt af hinanden :)
11 år9. marts 2013 kl. 12:44
Glæder mig til at komme i gang! Og fedt at vi alle er unge piger i "60'erne"! :)
Hvilke dage skal vi skrive ind hvad vi vejer?
11 år9. marts 2013 kl. 18:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });