Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNuseren (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Malene313: Jeg synes virkelig det handler om at give sig tid til at lade sig motivere! Gør alt det du kan, f.eks. ved at bruge Tumblr og find inspiration der! Ellers er der også masser af inspirerede facebooksider, selvom jeg synes personligt bedre om Tumblr.
Find DIN træningsform, nogle synes om hård cirkeltræning, pilates, yoga, spinning, løbetræning eller noget helt andet! :) Det er SÅ vigtigt at du føler du belønner din krop med motion. Det får en til at stå bagefter: "Yes! Hvor er det fedt det her!" :)
Nå, men morgenvægten sagde: 53,4 kg. Så det er kun -200 gram siden sidste torsdag, men jeg har heller ikke været helt vildt striks med kalorieindtag, så jeg må hellere tage mig gevaldigt sammen! Men jeg får da dyrket en masse motion, også selvom vejret har tvunget mig til indendørs aktiviteter! :)
God dag til Jer alle!
Find DIN træningsform, nogle synes om hård cirkeltræning, pilates, yoga, spinning, løbetræning eller noget helt andet! :) Det er SÅ vigtigt at du føler du belønner din krop med motion. Det får en til at stå bagefter: "Yes! Hvor er det fedt det her!" :)
Nå, men morgenvægten sagde: 53,4 kg. Så det er kun -200 gram siden sidste torsdag, men jeg har heller ikke været helt vildt striks med kalorieindtag, så jeg må hellere tage mig gevaldigt sammen! Men jeg får da dyrket en masse motion, også selvom vejret har tvunget mig til indendørs aktiviteter! :)
God dag til Jer alle!
11 år21. marts 2013 kl. 09:18
Need2befit (slettet)
ej, hvor er det godt gået af jer alle sammen!!
Jeg havde desværre ikke tid til at veje mig idag, men gør det imorgen. Sov lidt over mig :i
Men jeg noterer jeres ind! :)
Jeg havde desværre ikke tid til at veje mig idag, men gør det imorgen. Sov lidt over mig :i
Men jeg noterer jeres ind! :)
11 år21. marts 2013 kl. 10:10
ABC123
Øv øv, 64,5 i dag :( Det er godt nok nedern. Men jeg kæmper videre.!!
Dagens positive: fik meget rod for en opgave jeg har lavet i skolen. Det er bare fedt når man får god feedback for noget man laver. Det hjalp lidt på humøret, nu når vægten var ond i dag.
Forresten er jeg jo på ferie i påsken, dvs. at jeg ikke checker ind med en vægt på torsdag.
Dagens positive: fik meget rod for en opgave jeg har lavet i skolen. Det er bare fedt når man får god feedback for noget man laver. Det hjalp lidt på humøret, nu når vægten var ond i dag.
Forresten er jeg jo på ferie i påsken, dvs. at jeg ikke checker ind med en vægt på torsdag.
11 år21. marts 2013 kl. 14:26
JK91
ABC123; du må kæmpe videre - så skal vægten nok falde :)
Og tillykke med rosen - det er altid dejligt at høre at det man gør er godt.
Hvor skal du på ferie henne? Dejligt at få oplevet lidt i påskeferien :)
Og tillykke med rosen - det er altid dejligt at høre at det man gør er godt.
Hvor skal du på ferie henne? Dejligt at få oplevet lidt i påskeferien :)
11 år21. marts 2013 kl. 17:46
ABC123
Tak - det gør jeg også:) Gider bestemt ikke smide det hele på gulvet for få 100 gram..
Jeg skal til Egypten så det bliver dejligt med sol og varme ;) Det er så iøvrigt med all inclusive, så det er jo ekstra herligt. Håber bare der er noget lækkert og sundt at vælge.
Jeg skal til Egypten så det bliver dejligt med sol og varme ;) Det er så iøvrigt med all inclusive, så det er jo ekstra herligt. Håber bare der er noget lækkert og sundt at vælge.
11 år21. marts 2013 kl. 18:14
JK91
Egypten - hvor lyder det lækkert. Er en smule jaloux, når der nu er så koldt og snefyldt i Danmark. :-)
Og spændende med all inclusive, har faktisk aldrig prøvet det - men har hørt forskellige historer, nogle bedre end andre ;-)
Og spændende med all inclusive, har faktisk aldrig prøvet det - men har hørt forskellige historer, nogle bedre end andre ;-)
11 år21. marts 2013 kl. 20:10
Need2befit (slettet)
Dangens positive - 2 timers zumba + 5km med hunden. Ellers intet. :( Glæder mig til at veje mig imorgen! Dog har jeg spist liiidt for mange jordbær og honning... Ved ikke lige hvad der gik galt :P men mon ikke det går? :)
11 år21. marts 2013 kl. 21:03
ABC123
JK91 - kan godt forstå du er lidt jaloux, det ville jeg også selv være ;) Har også hørt en masse forskelligt om All inclusive, heller ikke alle lige gode. Men jeg krydser fingre.
Sejt Need2befit! Og så længe det ikke er en plade chokolade du har kørt ned, men bare et par ekstra jordbær m. honning, går det nok :)
Sejt Need2befit! Og så længe det ikke er en plade chokolade du har kørt ned, men bare et par ekstra jordbær m. honning, går det nok :)
11 år21. marts 2013 kl. 21:41
Need2befit (slettet)
Ved ikke lige hvad der er galt. Men min vægt gider altså ikke samarbejde med mig!! Den sagde idag 63,2kg, dvs -0,0kg siden sidste uge. Så håber jeg da, at den ryger laaangt ned i denne her uge!! :)
11 år22. marts 2013 kl. 16:50
Men men men... Imorges vejede jeg, selvom jeg ikke har trænet i lang tid, og selvom jeg har spist MEGET usundt i weekenden, 60,0kg!!:) Så jeg er glad og lykkelig.
JK91: det er godt den går nedad, selvom vi har spist usundt!;)