Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Fik vejet mig, 67,5. Så målet indtil videre er 62,5! hmmmm
Var ude og løbe i går, men det blev lidt en udfordring med hundene og dårlige løbesko. Men i morgen skal vi ud igen, og så går det forhåbentligt bedre :)
11 år12. marts 2013 kl. 08:22
Vi kan bruge google docs til at skrive vægt ind i? :)
11 år12. marts 2013 kl. 13:44
bbsbb, det var også min tanke, for det er let tilgængelig og vi kan alle arbejde i det på samme tid .
Dog mener jeg, at det kræver en gmail
11 år12. marts 2013 kl. 14:10
Hmmmm.. Det er virkelig svært at finde noget positivt i dag. Himlen er blå.. Det må vist være det. Ikke at jeg har været uden for en dør i dag, men har kigget ud af vinduet.. øv. Oven i det står min vægt stille trods nupo og motion. Der må være en eller anden der sprøjter fedt ind i kroppen på min mens jeg sover... Det er den ENESTE forklaring.

(undskyld det sure opstød)
11 år12. marts 2013 kl. 17:58
Det lyder rigtig smart med Google Documents. Har aldrig brugt det før, men tænker det sikkert er super simpelt :)

Puha, løbeturen kan mærkes i benene i dag. Hele dagen har jeg haltet rundt - fedt, fedt. Men bare jeg er klar til løbeturen i morgen, så er jeg godt tilfreds. Vægten forsætter også med at gå ned af, 65,7 kg siger den nu - laveste nogensinde.
Og så har jeg også indset, at de her dage uden stivelse og frugter, men masser af protein gør mig virkelig mæt. Jeg er både mæt i skolen og om eftermiddagen, hvor det plejer at være virkelig slemt med sulten. Dejligt.
11 år12. marts 2013 kl. 17:59
ABC123; hold modet oppe :) måske er det vandophobninger? synes virkelig tit vægten er umulig at stole på - min kan i hvert fald pludselig falde 1 kg uden jeg har gjort noget særligt :)
11 år12. marts 2013 kl. 18:01
ABC123; Tror JK91 har ret, i at det kan være vand. Bare hæng i! Se det fra den lyse side; når vægten står stille tager man i det mindste ikke på :D

JK91; Tillykke med vægten :D Jeg ligner også alt noget der er løgn, efter en løbetur, og når flere gange at spørge mig selv, "Hvorfor gør du det her imod dig selv!?" :p
11 år12. marts 2013 kl. 19:56
Uha, jeg har haft en fin dag! :)
kroppen er øm efter søndagens bodyfit og stram op igår! I morgen skal der stås tidligt op og løbes og gåes med hunden inden skole - derefter stram op! :) Har dog ikke vejet mig - men det er anden dag uden frugt! Er lidt stolt :)
11 år12. marts 2013 kl. 20:02
Need2befit: Super godt klaret, at du kan holde dig fra frugten! Personligt, ville jeg slet ikke kunne gøre det, elsker simpelthen frugt!

Fik en god overraskelse, da jeg trådte på vægten i morges. Den stod på 61,4, så det kraftige fald i vægten i går, er åbenbart ikke bare væske, så det er jo fantastisk!
11 år13. marts 2013 kl. 07:30
Loki Harme; det var da en dejlig måde at starte dagen på. Det der med at veje sig er altid spændende - jeg kan aldrig vurderer om jeg har taget på eller tabt mig. Det er en overraskelse hver gang ;)
Og i morgen har vi første vejedag. Spændende :)
11 år13. marts 2013 kl. 08:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });