Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabJK91
re: Ses på mandag
Min vægt sagde 64,7 kg. Det er +100 gram. Men hold da op, hvor har jeg det også svært her i påsken. Det der med at være hjemme hele dagen, og så kom jeg lige til at bage sammen med min kæreste - og de næste tre dage skal jeg spise ude. Jeg må bare holde så godt fast jeg kan, og så acceptere hvis den her uge kommer til at stå lidt stille :-)
11 år28. marts 2013 kl. 10:26
Nuseren (slettet)
Nå, så blev hele mit indlæg lige slettet! Øv - nå men jeg springer over denne uges vejning fordi jeg simpelthen ikke tør stå op på vægten!!!! Den er sikkert gået helt bananas efter al det sukker. Er der andre, der har problemer med at afstå fra al den lækre påskesnask og mad? :)
God påske!
God påske!
11 år29. marts 2013 kl. 17:04
Nuseren (slettet)
Uuh, jeg hopper over vejningen i denne uge! Jeg tør simpelthen ikke at gå op på den. Jeg har den seneste uge trænet lørdag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og overvejer at løbe i dag også, men i foregårs og i går gik min hjerne i baglås og inden jeg havde set mig om, har jeg nu indtaget følgende usundt de sidste to døgn:
- Fyldte chokolader fra arbejdet, en påske"gave"... TAK!!
- Lakridschokolade fra mine veninder i fødselsdagsgave... :/
- Mini eclairs - ja tak, de er sgu ikke mini! der er 600 kalorier i én pakke - og jeg spise 2/3 dele selv!!!!!!
- En halv pose chips
- En pose med små chokoladekiks
- Bland selv slik
WOOOOOOOOOOOOOOW! That's craaaaaaaazzzzzzzy! :O
Jeg har bare gået i slik-mode og DET HELE SKAL UDRYDDES!
Hvordan bryder jeg denne cirkel? Jeg skal hjem til påskefrokost i morgen hos svigerfamilien og så VED jeg bare at det går amok igen, hvis ikke jeg hanker op i mig selv. I det mindste har jeg trænet, men det burde være den største motivationsfaktor for mig - IKKE at indtage de kalorier igen som jeg har trænet mig væk fra! Åh Gud, er der nogen, der kan give et råd på vejen? Jeg har ikke lyst til SUKKER, men min krop hungrer efter det! :( Øv
Det mest positive idag: rengøring af lejlighed i tre timer efterfulgt af at lytte til musik og opdatere min løbemusik :)
- Fyldte chokolader fra arbejdet, en påske"gave"... TAK!!
- Lakridschokolade fra mine veninder i fødselsdagsgave... :/
- Mini eclairs - ja tak, de er sgu ikke mini! der er 600 kalorier i én pakke - og jeg spise 2/3 dele selv!!!!!!
- En halv pose chips
- En pose med små chokoladekiks
- Bland selv slik
WOOOOOOOOOOOOOOW! That's craaaaaaaazzzzzzzy! :O
Jeg har bare gået i slik-mode og DET HELE SKAL UDRYDDES!
Hvordan bryder jeg denne cirkel? Jeg skal hjem til påskefrokost i morgen hos svigerfamilien og så VED jeg bare at det går amok igen, hvis ikke jeg hanker op i mig selv. I det mindste har jeg trænet, men det burde være den største motivationsfaktor for mig - IKKE at indtage de kalorier igen som jeg har trænet mig væk fra! Åh Gud, er der nogen, der kan give et råd på vejen? Jeg har ikke lyst til SUKKER, men min krop hungrer efter det! :( Øv
Det mest positive idag: rengøring af lejlighed i tre timer efterfulgt af at lytte til musik og opdatere min løbemusik :)
11 år29. marts 2013 kl. 17:20
Nuseren (slettet)
GODT så, så popper mit indlæg alligevel op. Beklager mit spam! :)
11 år29. marts 2013 kl. 17:21
JK91
Nuseren; Jeg kender det alt for godt. Ved ikke hvad der sker med denne påske - for det plejer virkelig aldrig at være et problem for mig. Tror det er, at jeg nu pludselig har fået en meget aktiv svigerfamilie, der fejrer alt hvad der kan fejres.
Jeg har sagt til mig selv, at jeg i denne uge og måske også næste uge, hvor jeg skal på studietur kommer til at stå stille vægtmæssigt. Vil prøve at ramme mit ligevægtsindtag, det kan jeg måske også lære lidt af. Men hold da op - jeg får også spist alle de forkerte ting. I går til frokost spiste jeg en halv plade marabou til frokost. Fornuftigt fornuftigt!
Jeg har sagt til mig selv, at jeg i denne uge og måske også næste uge, hvor jeg skal på studietur kommer til at stå stille vægtmæssigt. Vil prøve at ramme mit ligevægtsindtag, det kan jeg måske også lære lidt af. Men hold da op - jeg får også spist alle de forkerte ting. I går til frokost spiste jeg en halv plade marabou til frokost. Fornuftigt fornuftigt!
11 år30. marts 2013 kl. 09:27
Malene313 (slettet)
Hej alle.
Sikke en påske. Åhhhh, hvor har jeg også bare spist! det er forfærdeligt, og det gik bare så godt... hmm. så tror også jeg springer over denne uge og vejer mig næste torsdag, tør simpelthen ikke! Øv øv, vi skal bare op på hesten igen efter påsken, og så må vi bar støtte hinanden herinde.!
Sikke en påske. Åhhhh, hvor har jeg også bare spist! det er forfærdeligt, og det gik bare så godt... hmm. så tror også jeg springer over denne uge og vejer mig næste torsdag, tør simpelthen ikke! Øv øv, vi skal bare op på hesten igen efter påsken, og så må vi bar støtte hinanden herinde.!
11 år30. marts 2013 kl. 20:03
Nuseren (slettet)
Tak, tak, tak. Jeg har haft det så dårligt med mig selv, fordi jeg sikkert har taget det hele på igen.
Sidste sommer tog jeg mig selv i nakken og valgte at ville i form. Jeg begyndte at løbe og tabte mig otte kg. indtil december. Jeg vejede 50 kg. og jeg synes jeg var så flot og fit. Så kom eksamnerne i januar og jeg røg i kagedåsen. Det er ikke fordi jeg har trænet mindre, jeg har faktisk kunnet præstere bedre end i december, men jeg vil gerne af med de resterende kg, så jeg vejer det samme som i december til bikinisæsonen! Og der vil være 7-8 uger til jeg er der, så derfor SKAL jeg også i gang så! :)
Vi kan helt sikkert bruge hinanden til at hanke op i! :)
Men nok om mit liv - nu vil jeg forlade cyperspace til at æde mig en pukkel til med svigerfamilien ;)
Sidste sommer tog jeg mig selv i nakken og valgte at ville i form. Jeg begyndte at løbe og tabte mig otte kg. indtil december. Jeg vejede 50 kg. og jeg synes jeg var så flot og fit. Så kom eksamnerne i januar og jeg røg i kagedåsen. Det er ikke fordi jeg har trænet mindre, jeg har faktisk kunnet præstere bedre end i december, men jeg vil gerne af med de resterende kg, så jeg vejer det samme som i december til bikinisæsonen! Og der vil være 7-8 uger til jeg er der, så derfor SKAL jeg også i gang så! :)
Vi kan helt sikkert bruge hinanden til at hanke op i! :)
Men nok om mit liv - nu vil jeg forlade cyperspace til at æde mig en pukkel til med svigerfamilien ;)
11 år31. marts 2013 kl. 12:26
Need2befit (slettet)
HAr det på samme møde. Gik også fuldstændig amok i fredags og en smule igår!!. Det sker oftest, når jeg ikke har mulighed for at træne
Så vægten sagde idag 64,8kg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har lyst til at lægge mig ned og dø. :(
Så vægten sagde idag 64,8kg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har lyst til at lægge mig ned og dø. :(
11 år31. marts 2013 kl. 13:16
JK91
Jeg er også frygtelig. Har de sidste dage spist slik til frokost og cafemad til aftensmad. Igår fik jeg den lækreste burger med pommes frites. Åh gud, jeg kan altså ikke tåle at holde ferie!
Jeg glæder mig til næste uge er overstået, hvor jeg kommer helt tilbage til de gode vaner! Og så håber jeg bare, at jeg kan få min vægt til at stå nogenlunde stille.
Jeg glæder mig til næste uge er overstået, hvor jeg kommer helt tilbage til de gode vaner! Og så håber jeg bare, at jeg kan få min vægt til at stå nogenlunde stille.
11 år31. marts 2013 kl. 14:49
Idag sagde vægten 63,0kg, dvs -0,2kg siden sidst! Det er okay, så længe det går nedaf!! :D