Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor blev kilo'erne af?
Så! Op på hesten alle sammen! Det er en ny måned og endda med fint vejr! Idag tror jeg at jeg tager en udrensningsdag, hvor jeg spiser MEGET let og det minimale!
11 år1. april 2013 kl. 08:37
puha, sikke en dejlig overraskelse! Vægten sagde 61,5 ikke det det pæneste tal, men trods alt kun +600 gram siden sidste mandag, hvilket jeg synes er godt gået, da jeg virkelig er gået til kage/chokolade fadet her i påsken. og jeg har NYDT det! Men op på hesten igem som Need2befit siger.
Tager lige en kold nupo tyrker de næste 2-3 dage, for lige at få et lille kickstart :D

Håber I andre nød påsken til dets fulde :D
11 år1. april 2013 kl. 08:43
Hej piger
Så er jeg hjemme fra ferie - det var SÅ SKØNT! Sol og sommer med ALT hvad der hører til. Vejret var dejligt, og lige som man forestiller sig! Maden var faktisk fin nok, deres drinks var også gode. Så nu er jeg hjemme og klar til at gå all in på træning og kost :) Jeg har ikke vejet mig endnu, men det gør jeg i morgen.. Phhuu gruer lidt for det, men jeg har nydt ferien og maden, og gav mig selv lov. Så egentlig er jeg ikke så bange, for jeg er sikker på jeg nok skal smide det hurtigt igen!:)
Håber I alle har haft en god påske
11 år1. april 2013 kl. 14:36
Uha.. Kan fornemme på det hele at vi alle har haft en noget fed påske, men hvad gør én uge også ved slutresultatet?

Jeg kører også hårdt på i denne uge, især fordi jeg ska' til hawaii på lørdag, nøj je glæder mig!!

Igår gik super godt, og jeg er allerede kommet stærkt fra starten i dag. Håber motivationen og viljestyrken varer ved fordi vi har både cheesecake og gingersnap cookies derhjemme!

11 år2. april 2013 kl. 16:18
Jeg startede på DDV's low carb kur i mandags, efter at have total dårlig samvittighed over at have rå ædt i påsken! Det går super godt! Maden er jeg ikke helt så vild med og går og er lidt små sulten hele tiden, men.. Jeg taber mig!
De siger man kan tabe 3-6kg på en uge, mon det er muligt? Har på fornemmelsen at jeg ikke kan tabe 3kg på en uge, da jeg allerhøjest har tabt 1,6 på en uge og det var da jeg vejede 68... nu er jeg på 59,3..
Håber på det bedste.. motivationen er ihvertfald helt i top.. Hvordan går det med jer andre? holder i motivationen?
11 år3. april 2013 kl. 14:23
Ja, nu er det en ny måned!
Jeg trænede Insanity i går, cyklede 15 km. ogarbejdede i 6 timer. Til gengæld røg der et stykke brunsviger ned..... Øv! Men jeg må tage et skridt af gangen. En kold tyrker fra sukker er ikke mig.

Nå men vægten sagde i dag 53,9 kg. så jeg har da "kun" taget 400 gram på. Men det er stadig hårdt arbejde der er spildt...

Dagens positive oplevelse: Fantastisk vejr og fantastisk at have et sådant forum herinde - det er dejligt at have nogle at dele randome hverdagsting med!! :)
11 år3. april 2013 kl. 17:46
Min påske er så bare næsten forsat. Har jo været på studietur fra tirsdag til igår, hvor jeg så smuttede hjem til min mor hvor jeg skal være til lørdag. Derfor får jeg heller ikke vejet mig i denne uge :-)
Jeg prøver at holde vægten så godt jeg kan, og tror ikke det ser helt slemt ud. Nu skal jeg også bare lige have nogle løbeture ind i programmet og lidt mindre sovs og pommes frites ;-)
11 år4. april 2013 kl. 09:20
Hejsa
Nå i dag var det jo vejedag. 64,3 kg. Det er sgu okay.
Dagens positive: modtog proteinpulver med posten. 2 kg -bum! Har lige drukket en shake - mums det smager godt! Og en anden positiv ting er selvfølgelig det dejlige solskinsvejr. Nyder det så længe det varer ;)
Skolen er lidt hård for tiden, så jeg glæder mig til weekend!
11 år4. april 2013 kl. 17:23
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Øv.. Vægten sagde i dag 65,0.. Dvs +600g hvilket jeg sys er er sært da jeg ellers klarede påsken nogenlunde og kun havde to dage hvor jeg var lidt over mit anbefalede daglige indtag.
Well, op på hesten igen!
Vægttab kommer sgu ikke fra den ene dag til den anden, og jeg fatter mod ved at blive ved med at minde mig selv om at mit egentlige plan bare er at holde vægten her i US og så begynde det reelle vægttab når jeg kommer hjem
Og kan have lidt mere indflydelse :)
11 år5. april 2013 kl. 00:59
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Er den her gruppe stadig aktiv? Det er som om der ikke er nogle andre en mig og TheRainbow som har checket ind med vores vægt i torsdags..
11 år7. april 2013 kl. 11:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });