Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabJK91
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Jeg er også ret imponeret over mig selv - for bare 4 måneder siden kunne jeg jo knap løbe 2 minutter i træk. Lige pludselig tog det bare fart ;)
Men ja, kunne godt tro det har lidt at gøre med det er mørkt og vinter. Det er ikke så sjovt at løbe på sådan en glat overflade - man ved aldrig helt hvordan næste skridt bliver ;)
Men flot du kommer op og løber om morgenen. Det ville jeg også elske at kunne, men skal med et tog kl kvart i 7 om morgenen, så jeg kan simpelthen ikke komme så tidligt op :)
Men ja, kunne godt tro det har lidt at gøre med det er mørkt og vinter. Det er ikke så sjovt at løbe på sådan en glat overflade - man ved aldrig helt hvordan næste skridt bliver ;)
Men flot du kommer op og løber om morgenen. Det ville jeg også elske at kunne, men skal med et tog kl kvart i 7 om morgenen, så jeg kan simpelthen ikke komme så tidligt op :)
11 år11. marts 2013 kl. 19:41
Nuseren (slettet)
Hej Need2befit.
Kan jeg nå at være med? Jeg er 23 år og studerer på AAU. Jeg er 164 cm høj og vejer pt 54,2 kg, og jeg har et mål på 51,0 til den 1.5.2013.
Jeg kunne godt bruge en hel masse motivation, fordi jeg ikke har kunnet træne i over en uge pga. influenza og hosten vil ikke helt forlade kroppen = manglende lyst til sund mad og motion for mig :(
Men nu vil jeg op på hesten igen! Så det er bare fedt at læse en tråd, hvor jeg er jævnaldrende med jer :)
Kan jeg nå at være med? Jeg er 23 år og studerer på AAU. Jeg er 164 cm høj og vejer pt 54,2 kg, og jeg har et mål på 51,0 til den 1.5.2013.
Jeg kunne godt bruge en hel masse motivation, fordi jeg ikke har kunnet træne i over en uge pga. influenza og hosten vil ikke helt forlade kroppen = manglende lyst til sund mad og motion for mig :(
Men nu vil jeg op på hesten igen! Så det er bare fedt at læse en tråd, hvor jeg er jævnaldrende med jer :)
11 år11. marts 2013 kl. 20:05
ABC123
Dagens positive: har købt træningsbukser :) Og har været til en skide godt time i FW!
11 år11. marts 2013 kl. 20:25
Loki Harme (slettet)
Dagens positive
Dagens positive i dag, må have været at der var sygt meget modvind, så har virkelig fået svedt igennem, da jeg skulle cykle hjem fra uni, hvilket jo kun kan være sundt ;)
11 år11. marts 2013 kl. 20:33
Need2befit (slettet)
Ja, det kan du sagtens. Vi har endnu ikke haft vores første vejning! :))
ABC123: Hvad for en time var det? :)
Loki Harme - Ja, man er stolt over sig selv, når man ER færdig. Men jeg har det sådan, at jeg cykler og cykler, men føler ikke, at jeg kommer nogle vegne - så har jeg nogle gange lyst til at stå af ( har dog aldrig gjort det!) og græde, fordi det er så hårdt - og jeg får meget nemt ondt i mine knæ, især, når jeg cykler! Men flot du gjorde det! :D
ABC123: Hvad for en time var det? :)
Loki Harme - Ja, man er stolt over sig selv, når man ER færdig. Men jeg har det sådan, at jeg cykler og cykler, men føler ikke, at jeg kommer nogle vegne - så har jeg nogle gange lyst til at stå af ( har dog aldrig gjort det!) og græde, fordi det er så hårdt - og jeg får meget nemt ondt i mine knæ, især, når jeg cykler! Men flot du gjorde det! :D
11 år11. marts 2013 kl. 21:02
Need2befit (slettet)
Nogen der har en idé, hvordan man laver et online dokument? eller noget. Så man kan lave et ordenligt skema. I stedet for bare at skrive det herinde? ;)
11 år11. marts 2013 kl. 21:06
Loki Harme (slettet)
need2befit: Det var heller ikke så sjovt da jeg var midt i den der modvinds proces :p men der var ikke så meget andet at gøre, end at cykle til (er alt for stædig og stolt til at stige af, selvom jeg nogen gange har lyst til det)
Det eneste dokument, så jeg lige kan komme i tanke om, at google doks
Det eneste dokument, så jeg lige kan komme i tanke om, at google doks
11 år11. marts 2013 kl. 21:21
ABC123
Det var mave/balle/lår :)
Oh my! Jeg HADER at cykle i modvind. Jeg bliver så sur :P
Oh my! Jeg HADER at cykle i modvind. Jeg bliver så sur :P
11 år11. marts 2013 kl. 21:38
Loki Harme (slettet)
ABC: Super godt klaret! Gad også godt gå til mave/balle/lår, men det der ,med at skulle opsøge et fitness center, har bare aldrig været min stærke side.
Dagens positive (Hvilket er godt klaret, da klokken ikke en gang er 8.00): Gik på vægten for lidt siden, havde forventet enten stilstand eller at jeg havde tabet på, men næææh nej, den sagde 61,5 (altså MINUS 600 gram) Kan ikke helt forstå hvordan, men det er i hvert fald en god start på dagen :D (Kan jo så godt være, at det hele bare har været vand, og jeg får mig en grim overraskelse i morgen, men det går jo nok)
Dagens positive (Hvilket er godt klaret, da klokken ikke en gang er 8.00): Gik på vægten for lidt siden, havde forventet enten stilstand eller at jeg havde tabet på, men næææh nej, den sagde 61,5 (altså MINUS 600 gram) Kan ikke helt forstå hvordan, men det er i hvert fald en god start på dagen :D (Kan jo så godt være, at det hele bare har været vand, og jeg får mig en grim overraskelse i morgen, men det går jo nok)
11 år12. marts 2013 kl. 07:44
Engang kunne jeg løbe 5 km på 28-30minutter, men nu er jeg på 32-33minutter... Men jeg tænker også, at det kan være pga vinteren... Jeg løber nemlig tidligt omkring 6-7 om morgenen - og der kan der stadig være lidt mørkt, så det er nogle gange lidt svært at se & så har der jo også været glat, jeg har dog heller ikke taget det så seriøst. Men regner med at træne mig ned til de 30 minutter igen :)