#132 af TheRainbow (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabTheRainbow (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Uf hvor lyder det træls med de ekstra gram.. Hmm, det er sikkert bare stilhed før stormen :)
Lad det ikke få jer ned!
Jeg er imponeret over i tager jer sammen og løber selvom jeg har hørt vejret i DK er forfærdeligt, jeg ligger selv helt sille med et tæppe og en bog i snevejr :) thumbs up!
Dagens positive: har klaret både i går og i dag rigtig godt, men det bliver jeg også nød til fordi jeg har udsigt til donuts på fredag! Vi får sjældent donuts (har fået 3 gange over de sidste 7 måneder), og amerikanske donuts er helt fantastiske så det vil jeg ikke gå glip af!
Derfor - super motiveret og målsat i den her uge for at kunne nyde en donut med god samvittighed ;)
Lad det ikke få jer ned!
Jeg er imponeret over i tager jer sammen og løber selvom jeg har hørt vejret i DK er forfærdeligt, jeg ligger selv helt sille med et tæppe og en bog i snevejr :) thumbs up!
Dagens positive: har klaret både i går og i dag rigtig godt, men det bliver jeg også nød til fordi jeg har udsigt til donuts på fredag! Vi får sjældent donuts (har fået 3 gange over de sidste 7 måneder), og amerikanske donuts er helt fantastiske så det vil jeg ikke gå glip af!
Derfor - super motiveret og målsat i den her uge for at kunne nyde en donut med god samvittighed ;)
11 år19. marts 2013 kl. 19:33
Nuseren (slettet)
Uuuh, kender det godt. Jeg var oppe på vægten i søndags og havde taget alle gram på igen, som jeg havde tabt igennem ugen. Men heldigvis sagde vægten idag 53,6 kg igen. Jeg ved ikke om det er fordi, jeg valgte at tage en seriøs trænetime i går aftes, men det er nogle gange godt at vente nogle dage med at gå op på vægten. Så fat mod piger! :)
Need2befit: jeg vil da lige finde dig inde på Tumblr - er selv derinde - og jeg kan simpelthen bruge tiiiimer på at kigge på pæne kroppe, lækkert og SUNDT mad, fedt træningstøj og sko mv. Det motiverer mig virkelig når jeg er dybt ulykkelig omkring min træningsplan.
Dagens positive: Trods en hård dag med dagens tema: ulighed og foredrag om sådanne i vores samfund, så tog jeg mig selv i nakken og fik turboløbet efter arbejde :) Så fik jeg da også rørt mig lidt i dag :)
Godnat alle sammen og lad os håbe vi kan komme udenfor en dør i morgen!! :)
Need2befit: jeg vil da lige finde dig inde på Tumblr - er selv derinde - og jeg kan simpelthen bruge tiiiimer på at kigge på pæne kroppe, lækkert og SUNDT mad, fedt træningstøj og sko mv. Det motiverer mig virkelig når jeg er dybt ulykkelig omkring min træningsplan.
Dagens positive: Trods en hård dag med dagens tema: ulighed og foredrag om sådanne i vores samfund, så tog jeg mig selv i nakken og fik turboløbet efter arbejde :) Så fik jeg da også rørt mig lidt i dag :)
Godnat alle sammen og lad os håbe vi kan komme udenfor en dør i morgen!! :)
11 år19. marts 2013 kl. 23:02
JK91
Min vægt opfører sig heller ikke optimalt - er oppe på 65 kg igen, nåede ellers ned på 64,7 kg i torsdags. Men synes det er en lille pris at betale for alt det slik jeg har spist. Men jeg er oppe på hesten igen - og i dag er der intet der kan true min sunde mad. Og så vil jeg se om jeg kan komme ud på en "ekstra" løbetur i dag, så jeg kan nå op på 4 gange i denne uge - så skal det bare stoppe med at sne!
Hvor er det fedt I også bruger tumblr. Det er virkelig god inspiration og motivation, for der er godt nok nogle vilde vægttab engang imellem :-)
Hvor er det fedt I også bruger tumblr. Det er virkelig god inspiration og motivation, for der er godt nok nogle vilde vægttab engang imellem :-)
11 år20. marts 2013 kl. 07:54
ABC123
Jeg elsker også tumblr!! eller "fitblr" :D
Dagens positive kan allerede skrives ind nu, da jeg tog en stram op time kl 9. Er også meldt til en time i aften, men nu må vi se med vejret om jeg kan komme afsted. Men på den anden side - hvis Columbus kunne rejse verden rundt, burde jeg også kunne komme i Fitness World i et par centimer sne ;)
Dagens positive kan allerede skrives ind nu, da jeg tog en stram op time kl 9. Er også meldt til en time i aften, men nu må vi se med vejret om jeg kan komme afsted. Men på den anden side - hvis Columbus kunne rejse verden rundt, burde jeg også kunne komme i Fitness World i et par centimer sne ;)
11 år20. marts 2013 kl. 10:29
JK91
Hvor er det motiverende, at I får dyrket så meget motion.
Så kan det være jeg også skal ranke op i mig selv og komme ud at løbe efter skole. Det er bare så dejligt varmt indenfor.
Så kan det være jeg også skal ranke op i mig selv og komme ud at løbe efter skole. Det er bare så dejligt varmt indenfor.
11 år20. marts 2013 kl. 12:32
Need2befit (slettet)
Nuseren, du må da gerne følge mig, og jeg vil da gerne følge dig, hvis du har lyst til at dele den med os :)
Dagens positive er, at vægten sagde 62,8kg! :)) & så fik jeg tidligt fri, så tog jeg ned for at træne. Jeg løb 5km på 25minutter! :) Synes det er noget helt andet, når det er på løbebånd! :) Derefter styrketrænede jeg. Så har jeg også gået to ture med hunden :).
Bliver spændende at se, hvad vægten siger imorgen. :)
Dagens positive er, at vægten sagde 62,8kg! :)) & så fik jeg tidligt fri, så tog jeg ned for at træne. Jeg løb 5km på 25minutter! :) Synes det er noget helt andet, når det er på løbebånd! :) Derefter styrketrænede jeg. Så har jeg også gået to ture med hunden :).
Bliver spændende at se, hvad vægten siger imorgen. :)
11 år20. marts 2013 kl. 14:24
JK91
Dagens positive; har holdt mine kalorier og afhjælp sukkertrangen i eftermiddags med nogle pistacienødder og to stk mørk chokolade. Samtidig er jeg lige blevet færdig med en omgang hjemmetræning, så formåede da at forbrænd 250 ekstra kalorier i dag. :-)
11 år20. marts 2013 kl. 20:10
TheRainbow (slettet)
Jeg sys je bliver ved med at gentage mig selv, men hold nu op hvor er det flot med alt den motion i bare jerner over! Man får jo hel dårlig samvittighed af at udskyde onsdagens løbetur til torsdag pga en smule vind! (ikke fordi det på nogen måde skete for mig *winkwink*)
Dagens positive:
- hoppede lige op på vægten her til aftes, og så sagde den altså -900g!!!
Ved slet ikke hvorfan det kan lade sig gøre, men ikke destro mindre er jeg da super glad og ekstra motiveret! S
Selvom det nu nok bare alt sammen er vand og begynderheld... Og det var rigtig rart med det ekstra notch, for var lige ved at lade mig lokke af en lille chokoladebuddig, men nu sidder jeg pænt med en kop pebermynte te i stedet :))
Dagens positive:
- hoppede lige op på vægten her til aftes, og så sagde den altså -900g!!!
Ved slet ikke hvorfan det kan lade sig gøre, men ikke destro mindre er jeg da super glad og ekstra motiveret! S
Selvom det nu nok bare alt sammen er vand og begynderheld... Og det var rigtig rart med det ekstra notch, for var lige ved at lade mig lokke af en lille chokoladebuddig, men nu sidder jeg pænt med en kop pebermynte te i stedet :))
11 år21. marts 2013 kl. 02:51
JK91
TheRainbow; tror mig, det er også en sejr for mig, når jeg får dyrket motion. jeg er så ufattelig doven ;-)
Nå, så har jeg min morgenvægt: 64,6 kg.
Så nedad går det - men havde nok tabt mig mere, hvis det ikke var fordi jeg havde hygget mig ALT for meget i weekenden :-)
Nå, så har jeg min morgenvægt: 64,6 kg.
Så nedad går det - men havde nok tabt mig mere, hvis det ikke var fordi jeg havde hygget mig ALT for meget i weekenden :-)
11 år21. marts 2013 kl. 06:46
ABC123 - måske du spiser for lidt? :O
I hvert fald, vil jeg gerne dele min tumblr
fit-fabulous-and-food.tumblr.com
Måske kan I få motivation på dén måde. Det hjælper mig tit at kigge på billeder! :)