Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Øv - hvad har du spist, der er så forfærdeligt?

Godt at høre at I er motiverede igen. Det er jeg også... Jeg har trods alt trænet 16 dage ud af 21 :) Det er ret fedt, at jeg er blevet så fit! Er vist blevet ret bidt af det Insanity! :) Jeg er også begyndt på proteinkuren, skåret kulhydrater fra mit daglige madindtag - det vil sige, at jeg ikke spiser mere end det der svarer til en knytnæve kulhydrat, såsom fuldkornspasta, vilde ris eller groft brød, en knytnæve grøntsager og en knytnæve kød/fisk eller æg - proteinrigt, sundt fedt og grøntrigt er lidt det jeg går ud fra nu. Jeg prøver at gå væk fra at tælle kalorier og veje maden, med mindre det er noget meget fedtrigt der kan være ret voldsomt i kaloriemængden såsom nødder, fordi jeg simpelthen bliver for besat. Desuden er min krop ret tonet nu, så jeg kan måske ikke tabe voldsom meget mere fedt, før jeg begynder at tabe muskelmasse? Jeg ved det ikke, men jeg synes ikke kiloene vil af!! :/ Men jeg giver det 30 dage mere, og hvis der ikke er sket noget.......!
11 år14. april 2013 kl. 20:17
Og det første spørgsmål var så henvendt til Need2befit :) Note til mig selv: lad være med at skrive indlæg imens du ser tv :)
11 år14. april 2013 kl. 20:19
Sejt med al den motion!

Jeg er lige kommet hjem fra Hawai'i, en uge med masser mad og ingen motion. Vægten straffede dog "kun" med 400g.

Jeg har besluttet at nu SKAL der ske noget! Ikke mere "ej det er okay, jeg skal bare holde vægten". Nej, nu VIL jeg tabe mig!
Skal på Roskilde til sommer med mine to bedste veninder som begge er super smukke og tynde, så jeg bliver simpelthen nød til at tage mig sammen for ikke at ligne en fedtklump til sammenlignelse!

Desuden lovede jeg også min familie inden jeg tog hjemmefra at jeg ikke ville tage på, så det kunne da være lidt blæret at komme hjem i bedre form end jeg tog afsted ;)

De tidspunkter jeg falder i, er hvis jeg er alene i huset. Så nu er min taktik at hver gang jeg er ved at få ædeflip skal jeg stoppe op og drikke et stort glas vand imens jeg tænker over konsekvenserne og hvad dårlig mad gør ved kroppen.

Fokus nu! Glæder mig til se fremskridt!:)
11 år15. april 2013 kl. 02:20
Jeg er stoppet en smule herinde, men er skam stadig i gang. Er kommet til den beslutning, at jeg ikke har noget jeg skal nå og overordnet set spiser jeg sundt hver dag. Jeg falder en smule for meget i, men har brug for at ændre det lige så stille af gangen.
I dag skal jeg endelig ned og træne igen, for det var virkelig gået i stå, men nu har jeg heldigvis min kæreste at træne med :-)
Men jeg har bare brug for at lade det komme lidt naturligt og lære mig selv at leve sundt!
11 år15. april 2013 kl. 08:34
Nuseren:
Bare alt muligt som ikke er særlig godt :/ Vægten sagde såigår 63,4 og idag siger den 65,1!! Det er næsten 2kg på 1 dag. Det tror jeg ikke kan lade sig gøre. Tror er en masse væske, da jeg drak vand meget sent igår og spiste også sent.. :)
11 år15. april 2013 kl. 09:19
ØV! Jeg har lige fået konstateret at jeg har PCO! Havde det på fornemmelsen. Nu giver det hele lige pludselig mening, hvorfor jeg har svært ved at tabe mig, :(
11 år15. april 2013 kl. 13:41
Need1befit: Hvad er PCO?:)

Dagens positive: SUPER PIRATOS!! Fik tilsendt en balje super piratos til min fødselsdag, og åbnede så den første pose i dag efter aftensmad hvor jeg ofte er utroligt lækker sulten, og fandt hurtigt ud af at efter 3-5 piratos var slik sulten helt væk + drak rt kæmpe glas vand for det har man altså bare brug for efter piratos.

Så dagens tip er, hvis du elsker lakrids og ofte bliver slikker sulten efter aftensmad, prøv et par super piratos!:D

Glæder mig til torsdag hvor jeg kan begynde at løbe igen, efter at have været en uge væk har je simpelthen ikke tid til motipn eftersom jeg ikke laver andet end misset skolearbejde og lektier!!
11 år17. april 2013 kl. 04:53
Det er en sygdom som mange kvinder har. Man har fx svært ved at blive gravid, flere mandlige homoner, ens stofskifte er også lavere og uren hud - jeg har så ikke alle sympotmerne (Gud ske tak og lov). Jeg skal så begynde på p-piller og det gør det ikke ligefrem bedre, da jeg har hørt at man også tager på af dem - grunden til den østrogen der er i dem :(
Nogen der har glade historie med p-piller som de vil fortælle? :)
11 år17. april 2013 kl. 16:01
Øv hvir træls! Igen, jeg er kun lige fyldt 17
Då har lidt svært ved at forholde mig til gravitetstingen og p-piller, men det er da super nedern at have ekstra benspænding med vægttab!

Dagens positive- none! Jeg har haft en skååååd dag.. 2 potato rolls med peanutbutter og to cookies bare lige fordi jeg havde lyst er IKKE optimalt! Nu havde jeg ellers lige været god.... Sådan sker det altid, jeg ser et fremskridt på vægten og så forsvinder motivationen for resten af dagen istedet for at tænke "woho, lad mig dog blive ved med rykke!".
Bah! Så imorgen tager jeg en dræber dag bare for lige at opveje i dag :) udover total fokus på kost imorgen skal jeg også ud at stå på rulleskøjter, yay det ser jeg frem!
11 år18. april 2013 kl. 07:08
Need2befit: Det er jeg virkelig ked af at høre. En ting er at man har svært ved at tabe sig, det værste er jo det med at man har svært ved at få børn. Det er måske ikke aktuelt nu, men det er da også en vigtig del af livet.

Angående p-piller - dem har jeg taget i mange år. Det var deromkring hvor jeg tog på, at jeg fik dem - men tror ikke det var p-pillernes skyld, nærmere at jeg levede virkelig usundt!
Hvis du bare holder fast i dine gode vaner, tror jeg ikke de kommer til at påvirke din vægt :-)

Og angående mig selv, her er det gået lidt i stå. Har levet for godt og jeg spiser slik hver eneste dag. Heldigvis har jeg styr på resten af måltiderne og jeg er gået i gang i fitness 3 gange om ugen. Nu skal det fordømte slik og kage væk - utroligt det kan være så svært. Vægten siger heldigvis 65,4 kg, så den er rimelig stabil!
11 år18. april 2013 kl. 08:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });