#152 af Need2befit (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Ja, det håber jeg da:)
Hvordan har i det mht sødesager? spiser I det engang om ugen eller?
Jeg mangler vægt for 2 uge af: Loki Harme,The Rainbow, bbsbb & Wolfgirl. :) :)
Hvordan har i det mht sødesager? spiser I det engang om ugen eller?
Jeg mangler vægt for 2 uge af: Loki Harme,The Rainbow, bbsbb & Wolfgirl. :) :)
11 år22. marts 2013 kl. 18:01
JK91
Jeg ELSKER slik! Haha. Det er helt sikkert et af mine store problemer. Prøver dog at spise det så sjældent som muligt, og er faktisk rimelig god til at gå et par uger imellem - men så spiser jeg jo lidt mørkt chokolade eller nogle nødder engang i mellem.
Men når jeg så spiser slik, så giver jeg den gas. Jeg er blevet helt vild med vingummier, hvilket jeg aldrig har gidet før. Ved ikke om det er fordi jeg er i mangel på sødt ellers ;)
Dagens positive; sund mad hele dagen igennem. Og så var jeg ude og købe tøj i dag, og hold da op det føles fantastisk at købe tøj i størrelse 36, det har jeg aldrig prøvet før :)
Men når jeg så spiser slik, så giver jeg den gas. Jeg er blevet helt vild med vingummier, hvilket jeg aldrig har gidet før. Ved ikke om det er fordi jeg er i mangel på sødt ellers ;)
Dagens positive; sund mad hele dagen igennem. Og så var jeg ude og købe tøj i dag, og hold da op det føles fantastisk at købe tøj i størrelse 36, det har jeg aldrig prøvet før :)
11 år22. marts 2013 kl. 18:43
Need2befit (slettet)
hehehe, tro mig! Når jeg spiser usundt, så giver jeg den også maxgas. Så meget gas at jeg hader mig selv og triller!
Dagens positive: 5km løb/meget hurtig gang - 2km på crosstraineren, 4km gåtur med hunden og stram op!! :)
Ellers at solen var fremme i nogle minutter, da jeg var ude! Det var den bedste følelse! :)
Dagens positive: 5km løb/meget hurtig gang - 2km på crosstraineren, 4km gåtur med hunden og stram op!! :)
Ellers at solen var fremme i nogle minutter, da jeg var ude! Det var den bedste følelse! :)
11 år22. marts 2013 kl. 20:15
TheRainbow (slettet)
Need2befit:
- sorry; har ikke lige haft mulighed for at tjekke ind. Vægten sagde overraskende nok 64,4, så det var super fedt!
Uf ja, bland selv slik, kage, søde sager OG BRØD! i det hele rammer altid et blødt punkt... Suk.. Det er vidst min forbandelse, for udover det spiser jeg generelt sundt. Og i dk spillede jeg konkurrence badminton 4 gange om ugen. Elsker frugt og grønt, vegetariske retter osv,. ;)
Så hvis jeg bare kunne få min søde tand afvænnet ville jeg bliver en smækker sild på to sekunder!
Problemet er bare at jeg også elsker at bage.. Suk suk altså!
- sorry; har ikke lige haft mulighed for at tjekke ind. Vægten sagde overraskende nok 64,4, så det var super fedt!
Uf ja, bland selv slik, kage, søde sager OG BRØD! i det hele rammer altid et blødt punkt... Suk.. Det er vidst min forbandelse, for udover det spiser jeg generelt sundt. Og i dk spillede jeg konkurrence badminton 4 gange om ugen. Elsker frugt og grønt, vegetariske retter osv,. ;)
Så hvis jeg bare kunne få min søde tand afvænnet ville jeg bliver en smækker sild på to sekunder!
Problemet er bare at jeg også elsker at bage.. Suk suk altså!
11 år23. marts 2013 kl. 04:28
Loki Harme (slettet)
Jeg elsker søde sager :D spiser det en gang om uge, men spiser det i små mængder så det ikke overskrider mit kcal indtag :)
Vægten sagde 61,0 her i morges O.o Det Var da helt vildt som den lige tog et dyk
Vægten sagde 61,0 her i morges O.o Det Var da helt vildt som den lige tog et dyk
11 år23. marts 2013 kl. 08:05
ABC123
Jeg elsker også slik! Når først jeg har hånden i posen - så er den væk på ingen tid. Øv. Ville gerne være én af dem der kunne pakke en elastik om posen og sige see you next friday :P Men det kan jeg bare ikke! Derfor køber jeg heller ikke særlig tit slik osv. Men når jeg gør, er det et ordentligt læs som alt sammen ryger ned.. Øv.
I dag er det en god dag. Jeg vågnede tidligt og begyndte at pakke til ferien. Og oven i købet tog vægten et dyk efter et par dage med stigninger. Nu er den på 63,8. Men det er okay. Jeg tager på ferie og nyder det og vender stærkt tilbage når jeg kommer hjem igen! :) Om lidt står den på en times fitness og så ellers hjem og pakke videre og hygge.
I må alle sammen have en dejlig påske! :)
I dag er det en god dag. Jeg vågnede tidligt og begyndte at pakke til ferien. Og oven i købet tog vægten et dyk efter et par dage med stigninger. Nu er den på 63,8. Men det er okay. Jeg tager på ferie og nyder det og vender stærkt tilbage når jeg kommer hjem igen! :) Om lidt står den på en times fitness og så ellers hjem og pakke videre og hygge.
I må alle sammen have en dejlig påske! :)
11 år23. marts 2013 kl. 10:01
JK91
Du må have en god tur, ABC123. Og husk at nyde solen og varmen for alle os andre :-)
I dag skal jeg til spisning og bytur hos en veninde. Jeg glæder mig helt vildt, for har ikke været i byen siden nytårsaften. Synes det er hårdt, når man er ung og så ikke drikker alkohol - men det har været et helt bevidst valg, for jeg ved at jeg tager over et 1 kg på, når jeg endelig drikker. Men i aften er det det hele værd! Så giver jeg den bare ekstra gas med motion og sund mad resten af påsken :-)
I dag skal jeg til spisning og bytur hos en veninde. Jeg glæder mig helt vildt, for har ikke været i byen siden nytårsaften. Synes det er hårdt, når man er ung og så ikke drikker alkohol - men det har været et helt bevidst valg, for jeg ved at jeg tager over et 1 kg på, når jeg endelig drikker. Men i aften er det det hele værd! Så giver jeg den bare ekstra gas med motion og sund mad resten af påsken :-)
11 år23. marts 2013 kl. 11:09
Need2befit (slettet)
Personligt er jeg ikke glad for alkohol, har faktisk aldrig været fuld eller drukket en hel genstand... men ja. Min svagheder ligger hos de sødesager! :i Sådan har det dog ikke altid været. Da jeg var syg, spiste jeg ikke sukker (slik, chokolade osv) eller noget hvidt i næsten 2 år!
Håber du får en god bytur JK91!
Håber du får en god bytur JK91!
11 år23. marts 2013 kl. 15:01
JK91
Need2befit; må være dejligt at skulle undvære alt det alkohol - så sparer man de kalorier.
Men jeg havde en fantastik sjov aften, hvor vi fik det lækreste mad og havde en vildt god bytur. Og så vidste jeg jo godt, at jeg absolut ingen rygrad havde igår, så til morgen blev der serveret franskbrød (som jeg aldrig spiser!), frokost på sunset boulevard og hjemmelavet pizza til aftensmad. Men nå ja, pyt med det! Jeg er tilbage igen, og jeg vil prøve lidt udrensning gennem en "smoothiekur" - så må vi se om jeg kan holde mig til det :-)
Men jeg havde en fantastik sjov aften, hvor vi fik det lækreste mad og havde en vildt god bytur. Og så vidste jeg jo godt, at jeg absolut ingen rygrad havde igår, så til morgen blev der serveret franskbrød (som jeg aldrig spiser!), frokost på sunset boulevard og hjemmelavet pizza til aftensmad. Men nå ja, pyt med det! Jeg er tilbage igen, og jeg vil prøve lidt udrensning gennem en "smoothiekur" - så må vi se om jeg kan holde mig til det :-)
11 år25. marts 2013 kl. 10:59
Dagens positive: Har spist totalt kcal fattig mad hele dagen. Kæresten er taget hjem til sine forældre for at fejre sin lillebror, så jeg skal bruge aften på at se dårlige tøsefilm og opbruge mine sparede kcal på slik (Så længe, jeg ikke går over mit kcal indtag, går det nu nok... Desuden er bland-selv-slik min akilleshæl :p)