Hvor blev kilo'erne af? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Det er ret svært at holde styr på hvor meget folk har tabt sig og sådan noget... :(

Dagens motion: Løbetur på 7km, 6km gåtur med hunden, 1 times stram op og derefter 1 times zumba! NU HÅBER JEG AT VÆGTEN GÅR NED!! :))
11 år19. april 2013 kl. 17:50
JUBIII!!!!

I dag sagde vægten ENDELIG 64kg! Hold op hvor er je dog bare stolt af mig selv!:) det er det mindste den har været i lang tid, yay!

Jeg har også taget en kold tyrker denne uge, men ikke mere end der har været plads til en super usund og lækker potato roll næsten hver dag, så har jeg bare skåret ned på noget andet.

Jeg er glad! Håber i andre har lige så god vind!:)
11 år21. april 2013 kl. 17:46
Er glad for at høre at det går godt hos dig... Hos mig har det ikke gået specielt godt. Tør ikke gå på vægten :s heheh
11 år22. april 2013 kl. 20:33
Puha, her går det heller ikke særlig godt. I dag sagde vægten 66,8 kg, så har taget over 2 kg på fra da min vægt var mindst. Men det er helt min egen skyld - slik og kager har virkelig overtaget herhjemme. Hvor er det altså irriterende! Men må tage mig sammen inden det går helt galt - så vigtige er kager og slik IKKE!
Heldigvis får jeg dyrket en masse motion, hvilket altid er en god start. Nu skal alt det usunde bare ud og jeg må tilbage til der, hvor det hele kørte godt :-)
11 år25. april 2013 kl. 06:44
I dag siger vægten 64,0 kg. Det er okay. Men vil gerne snart se 62 kg...
11 år25. april 2013 kl. 13:03
Efter nogle uheldige dage sagde vægten igår 65,8, idag siger den 65,6kg. Lige pt. har jeg rigtig meget motivation! Da jeg har ca. 80 dage til at komme ned på 59-60kg. Jeg har nemlig lavet et lille vædemål med min mor! :)
11 år28. april 2013 kl. 13:27
Torsdag = vejedag

Vægten sagde i dag 63,3 kg!:-DD
Og som den klump jeg er, var jeg selvfølgelig helt vildt slem idag selvom jeg VED at fredag og lørdag bliver rigtig dårlige også -.-
Wellwell, må jo bare tage mig sammen det af det jeg kan styre!
Sidste uge var jeg skidegod fordi det var kun min værtsfar der var hjemme, men fredag kom min værtsmor hjem, og selvom jeg spiser så bliver hun ved med at sådan holde øje med mig og spørge "Is that ALL you gonna have for lunch??" selvom jeg har en sandwich, et æble og 100g gulerødder med som frokost. SÅ irriterende at hun skal blande sig for så føler jeg hele tiden at jeg bliver nød til at tage LIDT ekstra bare for at vise hende at jeg spiser.

Suk.. Det er ikke nemt!

Planen hedder stadig 60kg inden 15 juni hvor jeg rammer DK igen, så 3,3kg på en 6 uger burde vidst være til at overkomme :))
jeg VIL veje min 60 inden min familie og venner skal se mig igen, og det er motivation nok for mig :)
11 år3. maj 2013 kl. 05:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });