Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNuseren (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Dagens positive: Trods det forfærdelige vejr der resulterede i en væltet cykel her til morgen = smadrede gear, var dagen efter forelæsning hyggelig men også en smule produktiv! Fik dyrket en times intensiv træning efterfulgt af et fantastisk bad med kæresten :) Så bliver det jo ikke bedre. Så nu er jeg klar til at sove! Godnat :)
11 år18. marts 2013 kl. 23:18
JK91
I går var der vidst ikke så meget en dagens positive, eller fik da spist forholdsvis godt - bortset fra alle de marcipan påskeæg, bør altså ikke have sådan nogle i huset ;-)
Men jeg kan da starte med i dag, hvor jeg nu har spist en morgenmad på 222 kcal og intet mindre end 33 gram protein - det må da være den bedste start på dagen :-)
Men jeg kan da starte med i dag, hvor jeg nu har spist en morgenmad på 222 kcal og intet mindre end 33 gram protein - det må da være den bedste start på dagen :-)
11 år19. marts 2013 kl. 06:51
Malene313 (slettet)
Efter en weekend med 2 fødselsdage som selvfølgelig betyder slik, chips, kage og chokolade, er jeg igen på hesten... Øv, har bare så dårlig samvittighed efter.. I øjeblikket tænker jeg mmm det har jeg bar VIRKELIG lyst til at spise og så spiser jeg..........Og så kommer den dårlige samvittighed, og så gør jeg Gud hjælpe mig det samme dagen efter..
Så nu efter sådan en weekend skal den bare have en på skallen.. vil prøve at spise morgenmad: 0,5% yoghurt(200g) 30g havregryn +1 æble Frokost: ca. 200 g grønt og ca. 100g kød eller fisk. og aftensmad vil jeg prøve at køre nupo.
Det er intet problem at holde mig fra søde sager og dårlig mad når jeg er på arbejde, selvom der tit er kage o.l. men når jeg kommer hjem, så ved jeg ikke hvad der sker, men skal bare se på chokoladen så er den spist!! Arrgh møg irriterende, har i dte på samme måde?
Så nu efter sådan en weekend skal den bare have en på skallen.. vil prøve at spise morgenmad: 0,5% yoghurt(200g) 30g havregryn +1 æble Frokost: ca. 200 g grønt og ca. 100g kød eller fisk. og aftensmad vil jeg prøve at køre nupo.
Det er intet problem at holde mig fra søde sager og dårlig mad når jeg er på arbejde, selvom der tit er kage o.l. men når jeg kommer hjem, så ved jeg ikke hvad der sker, men skal bare se på chokoladen så er den spist!! Arrgh møg irriterende, har i dte på samme måde?
11 år19. marts 2013 kl. 08:23
JK91
Malene313; Jeg kender det udemærket. Det der med at have slik i huset er så farligt for mig. Lige nu har jeg en del anthon berg påskeæg liggende og igår gik jeg bare og snackede på dem hele dagen - altså altså. Når man først har smagt en er det bare svært at stoppe :-)
11 år19. marts 2013 kl. 08:44
Need2befit (slettet)
uhhh, vægten sagde +0,3kg... Måske fordi jeg spiste sent og drak vand sent...
Dagens positive: Var ude at løbe/gå med hunden. Synes selv det er ret gået klaret. Især i det her vejr! :)
Hvordan går det med jer? ;:)
Dagens positive: Var ude at løbe/gå med hunden. Synes selv det er ret gået klaret. Især i det her vejr! :)
Hvordan går det med jer? ;:)
11 år19. marts 2013 kl. 17:09
JK91
Need2befit; Min vægt bliver altid påvirket, hvis jeg f.eks. spiser en sen aftensmad eller drikker lidt for meget før sengetid - så mon ikke det bare er sådan noget der spiller ind :-)
Indtil videre går dagen rigtig godt. Jeg har holdt mig til det mad jeg skulle, og har været ude at løbe (og ja, det er frygteligt i det her vejr!) - nu skal jeg snart i gang med at lave tærte, så jeg kan få noget lækker aftensmad. Håber på at få vægten til at falde lidt igen ovenpå en lidt for hyggelig weekend ;-)
Indtil videre går dagen rigtig godt. Jeg har holdt mig til det mad jeg skulle, og har været ude at løbe (og ja, det er frygteligt i det her vejr!) - nu skal jeg snart i gang med at lave tærte, så jeg kan få noget lækker aftensmad. Håber på at få vægten til at falde lidt igen ovenpå en lidt for hyggelig weekend ;-)
11 år19. marts 2013 kl. 17:19
Need2befit (slettet)
Hvor mange vejer egentlig deres mad? :)
11 år19. marts 2013 kl. 17:27
Loki Harme (slettet)
Det går ikke så godt på min front.... Jeg har fået forfærdelige sukker cravings, og uanset hvad jeg spiser, har jegs stadig lyst til at spise O.o skide irriterende
11 år19. marts 2013 kl. 18:27
ABC123
Troede egentlig at det gik fint. Indtil jeg fik på vægten.. +0,7 kg på 2 dage. Forstår det ikke, har spist nupo til punkt og prikke og salater a hhv. 90 kcal og 230 kcal. Ved ikke lige hvad der sker.. drikker også masser af vand (2-3 l.).
Jeg vejer min mad i perioder, men kun for at få et billede af hvor jeg ligger henne. Man kan hurtigt komme lidt for høj op, og så er det godt at se hvor man glider henne. Hvis du forstå? :)
Dagens positive: jeg har lavet en opgave færdig som skal afleveres torsdag.
Jeg vejer min mad i perioder, men kun for at få et billede af hvor jeg ligger henne. Man kan hurtigt komme lidt for høj op, og så er det godt at se hvor man glider henne. Hvis du forstå? :)
Dagens positive: jeg har lavet en opgave færdig som skal afleveres torsdag.
11 år19. marts 2013 kl. 18:41
Var til træning i dag. Yay. Og så er jeg faktisk begyndt at NYDE min nupo asparages suppe.. (say what!?) Det er for vildt. OG, så havde jeg lækkert frokost med i skole for kun 90 kcal!!!!