#22 af bbsbb (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabbbsbb (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Hej, jeg vil gerne være med!
Går i 3.g og vi er lige begyndt på et 8 ugers idrætsprojekt, hvor jeg skal forøge min kondition og tabe nogle kg.
Gerne 5 kg på de(næsten) 8 uger.
I morgen står den på vejning og løb med veninder og mine hunde.
Går i 3.g og vi er lige begyndt på et 8 ugers idrætsprojekt, hvor jeg skal forøge min kondition og tabe nogle kg.
Gerne 5 kg på de(næsten) 8 uger.
I morgen står den på vejning og løb med veninder og mine hunde.
11 år10. marts 2013 kl. 15:59
Loki Harme (slettet)
Velkommen ombor bbsbb :D
Det var da et super godt valg af opgave (Jeg havde også valgt løb som emne i 3 g, men havde ikke lige tænkt på at kombinere det med vægttab)
Det bliver spændende at høre, hvordan det kommer til at gå i morgen!
Det var da et super godt valg af opgave (Jeg havde også valgt løb som emne i 3 g, men havde ikke lige tænkt på at kombinere det med vægttab)
Det bliver spændende at høre, hvordan det kommer til at gå i morgen!
11 år10. marts 2013 kl. 17:34
Need2befit (slettet)
Super :) Velkommen
Idag har jeg været til Zumba & bodyfit - vil gerne stammes op til sommeren og til studieturen! ;) ;)
Hvordan er jeres kost? Personligt spiser jeg ikke stivelse og ca. 1 stk frugt om dagen. Ellers er det grøntsager, kød, mandler, skyr og endnu flere grøntsager :))
Idag har jeg været til Zumba & bodyfit - vil gerne stammes op til sommeren og til studieturen! ;) ;)
Hvordan er jeres kost? Personligt spiser jeg ikke stivelse og ca. 1 stk frugt om dagen. Ellers er det grøntsager, kød, mandler, skyr og endnu flere grøntsager :))
11 år10. marts 2013 kl. 17:37
bbsbb (slettet)
Tak for velkomsten :)
I forhold til kost, vil jeg droppe pasta, ris, hvidt brød og alt det gode(usunde)
Går efter at spise meget protein, frugt og grøntsager. Og ikke spise efter kl 20. Spise stor frokost og lidt til aften.
Og så ingen alkohol i de næste 8 uger
I forhold til kost, vil jeg droppe pasta, ris, hvidt brød og alt det gode(usunde)
Går efter at spise meget protein, frugt og grøntsager. Og ikke spise efter kl 20. Spise stor frokost og lidt til aften.
Og så ingen alkohol i de næste 8 uger
11 år10. marts 2013 kl. 18:09
ABC123
Altså lige nu er det jo nupo men normalt ville det se nogenlunde sådan ud:
Morgen: smoothie af skyr, jordbær og banan + vand
formiddag: mandler
frokost: grønsagsstave + sandwich m. kylling, spinat og pesto
eftermiddag: gulerødder
sen eftermiddag: knækbrød m. avocado og/eller hytteost
aftensmad: kylling/laks m. grønne bønner/broccoli/peberfrugt og hytteost
aftensnack: te og evt. grøntsager, knækbrød, yoghurt el. lign.
Dette er selvfølgelig en optimal dag - og hvis jeg spiste sådan hver dag ville jeg ikke veje 65 kg ;) Men det er sådan ca. det jeg går efter at spise.. Hvad med jer?
Morgen: smoothie af skyr, jordbær og banan + vand
formiddag: mandler
frokost: grønsagsstave + sandwich m. kylling, spinat og pesto
eftermiddag: gulerødder
sen eftermiddag: knækbrød m. avocado og/eller hytteost
aftensmad: kylling/laks m. grønne bønner/broccoli/peberfrugt og hytteost
aftensnack: te og evt. grøntsager, knækbrød, yoghurt el. lign.
Dette er selvfølgelig en optimal dag - og hvis jeg spiste sådan hver dag ville jeg ikke veje 65 kg ;) Men det er sådan ca. det jeg går efter at spise.. Hvad med jer?
11 år10. marts 2013 kl. 18:12
Need2befit (slettet)
Sådan plejer at jeg spise
Morgenmad: 4-5 æggehvider m. cherrytomater, hvis vi har.
Formiddag: 10 mandler & 1 æble.
Frokost: Dampede grøntsager (broccoli, gulerødder og andet) og kylling eller tun.
Eftermiddag: skyr blandet m. sukkerfri marmelade & 10 mandler.
Aften: Lidt ligesom frokost :) Og måske 10 mandler eller noget :)
Hvad siger I til, at vi laver sådan en "dagens positive..." :)
Morgenmad: 4-5 æggehvider m. cherrytomater, hvis vi har.
Formiddag: 10 mandler & 1 æble.
Frokost: Dampede grøntsager (broccoli, gulerødder og andet) og kylling eller tun.
Eftermiddag: skyr blandet m. sukkerfri marmelade & 10 mandler.
Aften: Lidt ligesom frokost :) Og måske 10 mandler eller noget :)
Hvad siger I til, at vi laver sådan en "dagens positive..." :)
11 år10. marts 2013 kl. 19:25
Loki Harme (slettet)
Min maddag er meget forskellig. men i dag har den set sådan ud:
Morgen; 25 g Cornflakes
Formiddag; appelsin
frokost: Nupo suppe (Ellers er det gerne 1-2 stk rugbrød.)
eftermiddag; Melon,
Aftensmad; 35 g ris med kylling i Karry
Nu er det måske mig, der er langsom, men hvad indebære "Dagens positive"? :)
Morgen; 25 g Cornflakes
Formiddag; appelsin
frokost: Nupo suppe (Ellers er det gerne 1-2 stk rugbrød.)
eftermiddag; Melon,
Aftensmad; 35 g ris med kylling i Karry
Nu er det måske mig, der er langsom, men hvad indebære "Dagens positive"? :)
11 år10. marts 2013 kl. 20:07
Wolfgirl (slettet)
Jeg er veganer, men jeg har en vegansk kostplan men for tiden ser det nogenlunde ud som følger:
Morgen: smoothie af frugt og mandelmælk, en lille portion havregrød med kanel
Frokost: 2 rugbrød med vegansk spread/hummus og grønt + 1 frugt
Eftermiddag: Lille håndfuld nødder/tørret frugt eller myslibar
Aften: Bønner/linser/bælgfrugter/tofu/lign. kødalternativ med (mange)grønsager og en grovstivelseskilde som tilbehør
Og så træner jeg tre gange om ugen cirka :)
Og går så meget som jeg nu kan, helst 5-6km om dagen minimum :)
Mit problem er normalt at min mavesæk efterhånden er ret stor og hvis jeg ikke tænker over det, så kan jeg nemt fylde tre gange så meget i den som jeg har brug for, jeg bliver ikke rigtig overmæt, lige meget hvor meget jeg spiser. Og ja, så har jeg en sød tand, og ikke kun en sød, også en salt en af slagsen. Jeg har svært ved at tage et stykke chokolade eller en chip uden at tømme pakken/posen. Så jeg ynder helst at lade helt være. Hvis jeg skal have noget så køber jeg helst en lille pose og siger at fint nok så tømmer jeg den. Men så er der heller ikke mere. Og min strategi er også, aldrig at have noget fristende liggende i skabene. Og aldrig at have penge på mig når jeg færdes i fristende omgivelser. Fx hvis jeg skal handle ind, nogle bestemte ting, så tager jeg KUN penge med så jeg har akkurat nok til det. Så nytter det ikke at chokolade- og chips-hylden hiver i mig.
Morgen: smoothie af frugt og mandelmælk, en lille portion havregrød med kanel
Frokost: 2 rugbrød med vegansk spread/hummus og grønt + 1 frugt
Eftermiddag: Lille håndfuld nødder/tørret frugt eller myslibar
Aften: Bønner/linser/bælgfrugter/tofu/lign. kødalternativ med (mange)grønsager og en grovstivelseskilde som tilbehør
Og så træner jeg tre gange om ugen cirka :)
Og går så meget som jeg nu kan, helst 5-6km om dagen minimum :)
Mit problem er normalt at min mavesæk efterhånden er ret stor og hvis jeg ikke tænker over det, så kan jeg nemt fylde tre gange så meget i den som jeg har brug for, jeg bliver ikke rigtig overmæt, lige meget hvor meget jeg spiser. Og ja, så har jeg en sød tand, og ikke kun en sød, også en salt en af slagsen. Jeg har svært ved at tage et stykke chokolade eller en chip uden at tømme pakken/posen. Så jeg ynder helst at lade helt være. Hvis jeg skal have noget så køber jeg helst en lille pose og siger at fint nok så tømmer jeg den. Men så er der heller ikke mere. Og min strategi er også, aldrig at have noget fristende liggende i skabene. Og aldrig at have penge på mig når jeg færdes i fristende omgivelser. Fx hvis jeg skal handle ind, nogle bestemte ting, så tager jeg KUN penge med så jeg har akkurat nok til det. Så nytter det ikke at chokolade- og chips-hylden hiver i mig.
11 år10. marts 2013 kl. 20:11
Need2befit (slettet)
Loki Harme - Jeg tænker nogle/en positiv(e) ting, der er sket i løbet af dagen! :D Det behøver ikke kun at handle om mad!
Wolfgirl - hvor kan man få mandelmælk & indeholder den ikke meget fedt? :)
Wolfgirl - hvor kan man få mandelmælk & indeholder den ikke meget fedt? :)
11 år10. marts 2013 kl. 20:18
Spændende hvad den siger på torsdag. Prøver de næste 4 dage at undgå al stivelse og frugt. Og så spise suppe til aftensmad. Håber det kan give lidt resultater :)