#112 af Need2befit (slettet)
Hvor blev kilo'erne af? :)
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: Hvor blev kilo'erne af? :)
Nuseren: Jeg kan godt forstå, det med at være sulten, når man sidder og læser eller laver lektier. Det problem har jeg også. Derfor prøver jeg også at lave lektier på mit værelser i stedet for i stuen eller køkkenet. Synes det virker engang i mellem. Ellers tager jeg noget at drikke, fx te eller sukkerfri saftevand, som man skal blande op med vand:)
Mht til skemaet, så prøver jeg at lave en pdf-udgave, så du også kan se den - så skal jeg bare lægge en ny en hver uge - da den anden bliver opdateret af sig selv, altså man skal bruge det samme link :)
Mht til skemaet, så prøver jeg at lave en pdf-udgave, så du også kan se den - så skal jeg bare lægge en ny en hver uge - da den anden bliver opdateret af sig selv, altså man skal bruge det samme link :)
11 år16. marts 2013 kl. 18:32
Need2befit (slettet)
11 år16. marts 2013 kl. 18:40
Nuseren (slettet)
Nu virker det :) Taaaak ;)
11 år16. marts 2013 kl. 18:56
ABC123
Nuseren: Jeg har en MAC og kan godt se skemaet..
Dagens positive må været at jeg var til en hård time i fitness i dag. Og mine arme er ømme fra fredagens træning ;)
Hver gang jeg er meget øm i kroppen, bliver jeg syyyygt træt. Mine øjne sviger sådan som de gør når man er rigtig træt - så det er ikke bare psykisk.. Kender I det? Og hvad gør I ved det? Måske det kan have noget at gøre med at jeg pt. er på NUPO, og dermed ikke får så meget energi indenbords som normalt..?
Dagens positive må været at jeg var til en hård time i fitness i dag. Og mine arme er ømme fra fredagens træning ;)
Hver gang jeg er meget øm i kroppen, bliver jeg syyyygt træt. Mine øjne sviger sådan som de gør når man er rigtig træt - så det er ikke bare psykisk.. Kender I det? Og hvad gør I ved det? Måske det kan have noget at gøre med at jeg pt. er på NUPO, og dermed ikke får så meget energi indenbords som normalt..?
11 år16. marts 2013 kl. 18:59
Need2befit (slettet)
ABC123 - jeg tror det er fordi den lave kalorieindtag. Sådan havde jeg det også, da jeg var syg. F.eks. da jeg var ude at løbe, kunne jeg bare mærke trætheden og det gjorde ondt. Jeg kunne knapt nok holde mig vågen i skoletiden! Og kunne næsten heller ikke tage to holdtimer i træk, da jeg gik kold - måske du skulle overveje at droppe NUPO og udskifte det med fastføde? :) Bare for dit helbredsskyld:)
11 år16. marts 2013 kl. 19:05
Need2befit (slettet)
Dagens motion: 6km løb, jeg var faktisk 4 minutter hurtigere end jeg plejer! :)) + 5km med hunden. :)
Dagens positive: Fik mig en middagslur & har holdt mig fra frugt, selvom jeg var meeeget tæt på at falde i! :)
Dagens positive: Fik mig en middagslur & har holdt mig fra frugt, selvom jeg var meeeget tæt på at falde i! :)
11 år16. marts 2013 kl. 21:07
JK91
Jeg har godt nok en hård weekend. Både i går og i dag skal jeg til familiefødselsdage om eftermiddagen - så det er ligesom mad udover det normale kalorieindtag. I går prøvede jeg at begrænse mig - og det gik da nogenlunde, kun 1 bolle og 1 stk. lagkage. Til gengæld var jeg først hjemme kl 18, og fandt så ud af jeg manglede karry til det kylling, jeg ville have lavet. Altså. Så endte med at bestille en cheeseburger og dele en gang pommes frites med min kæreste. Heldigvis sagde vægten -100 gram i morges :)
11 år17. marts 2013 kl. 09:57
TheRainbow (slettet)
Jeg føler mig helt doven når jeg ser al den motion i får lavet! Super flot!!!:)
JK91: uf ja, familiefødselsdage er altid en udfordring! Man vil jo gerne deltage i hyggen :)
Need2befit: Ja, jeg er pt udvekslingsstudent i USA..... Hvilket også gør hele det her projekt en anelse mere besværligt da USA ikke ligefrem er kendt for "real food". Ydermere vil jeg jo rigtig gerne nå at smage alle de spændende nye ting og sager ;)
og har jo heller ikke samme "kontrol" over hvad der bliver købt osv som derhjemme eftersom jeg jo bare er glad for at hae en super sød værtsfamilie og et sted at bo, så gider jeg ikke til at brokke mig over vi ikke har nok frugt og grøntsager eller whatever :)
JK91: uf ja, familiefødselsdage er altid en udfordring! Man vil jo gerne deltage i hyggen :)
Need2befit: Ja, jeg er pt udvekslingsstudent i USA..... Hvilket også gør hele det her projekt en anelse mere besværligt da USA ikke ligefrem er kendt for "real food". Ydermere vil jeg jo rigtig gerne nå at smage alle de spændende nye ting og sager ;)
og har jo heller ikke samme "kontrol" over hvad der bliver købt osv som derhjemme eftersom jeg jo bare er glad for at hae en super sød værtsfamilie og et sted at bo, så gider jeg ikke til at brokke mig over vi ikke har nok frugt og grøntsager eller whatever :)
11 år17. marts 2013 kl. 16:07
JK91
TheRainbow; Ja, og så alle de gode kager og nybagte varme boller. Mine tænder løber helt i vand ;)
Og hvor spændende du er udviklingsstudent. Og så i USA - kan godt forstå det må være svært at stå for alle de fristelser. Men det går jo nok også at smage lidt af tingene engang i mellem ;)
Dagens positive; var ude at løbe i morges - det var 4 gange i denne uge, og det føles fantastisk. Det må jeg hellere holde fast i. Til aftensmad skal vi have hjemmelavet pizza (sikke den her weekend bliver fejret!) - men jeg har tænkt mig at nyyyyde det. Mmh. I morgen er det tilbage til de gode vaner :)
Og hvor spændende du er udviklingsstudent. Og så i USA - kan godt forstå det må være svært at stå for alle de fristelser. Men det går jo nok også at smage lidt af tingene engang i mellem ;)
Dagens positive; var ude at løbe i morges - det var 4 gange i denne uge, og det føles fantastisk. Det må jeg hellere holde fast i. Til aftensmad skal vi have hjemmelavet pizza (sikke den her weekend bliver fejret!) - men jeg har tænkt mig at nyyyyde det. Mmh. I morgen er det tilbage til de gode vaner :)
11 år17. marts 2013 kl. 18:13
JK91: Jeg forsøger også med en kop Thai the med soyamælk - mums. Men det kan godt være, at jeg skal forsøge med kamille the i stedet. Ja, for det er psykisk. Specielt hvis jeg skal læse meget. :)
Need2befit: Det er virkelig et flot skema, du har sat op. Det er mange timer hver dag, hvor er det stærkt gået! :) Jeg synes jeg kører død efter 2. uge, når jeg træner intensivt. Så jeg tror jeg vil forsøge at få min træning til at se således ud:
Mandag: Løb 5 km.
Tirsdag: Cykle 15 km.
Onsdag: Insanity
Torsdag: Cykle 15 km.
Fredag: Løbe 5 km.
Lørdag: Insanity
Søndag: FRI
Men jeg er gået lidt død med tanken om at skulle løbe i det snevejr - HVAD SKER DER FOR DET DANSKE VEJR???
Dagens positive: bagt banankage og grove pølsehorn med ungen og manden :)
Jeg kan ikke åbne dokumentet - kan det være fordi jeg har en mac? :(