Nuseren: Jeg kan godt forstå, det med at være sulten, når man sidder og læser eller laver lektier. Det problem har jeg også. Derfor prøver jeg også at lave lektier på mit værelser i stedet for i stuen eller køkkenet. Synes det virker engang i mellem. Ellers tager jeg noget at drikke, fx te eller sukkerfri saftevand, som man skal blande op med vand:)
Mht til skemaet, så prøver jeg at lave en pdf-udgave, så du også kan se den - så skal jeg bare lægge en ny en hver uge - da den anden bliver opdateret af sig selv, altså man skal bruge det samme link :)
#112 af Need2befit (slettet)
JK91: Jeg forsøger også med en kop Thai the med soyamælk - mums. Men det kan godt være, at jeg skal forsøge med kamille the i stedet. Ja, for det er psykisk. Specielt hvis jeg skal læse meget. :)
Need2befit: Det er virkelig et flot skema, du har sat op. Det er mange timer hver dag, hvor er det stærkt gået! :) Jeg synes jeg kører død efter 2. uge, når jeg træner intensivt. Så jeg tror jeg vil forsøge at få min træning til at se således ud:
Mandag: Løb 5 km.
Tirsdag: Cykle 15 km.
Onsdag: Insanity
Torsdag: Cykle 15 km.
Fredag: Løbe 5 km.
Lørdag: Insanity
Søndag: FRI
Men jeg er gået lidt død med tanken om at skulle løbe i det snevejr - HVAD SKER DER FOR DET DANSKE VEJR???
Dagens positive: bagt banankage og grove pølsehorn med ungen og manden :)
Jeg kan ikke åbne dokumentet - kan det være fordi jeg har en mac? :(