#81 af Karlslunde (slettet)
Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabKarlslunde (slettet)
TAK
Tak til beyondswich og pkristensen for peptalk her op til påske. Jeg tænker ligesom jer - så længe man har gejsten og giver den, hvad man kan på motion og kost, så MÅ den gå ned stille og roligt, selvom det så foregår lidt i hop. Det er noget flot motion, du laver pkristensen. Det er altså også lige sæson for at være ude. Jeg nyder jo faktisk at cykle mine daglige ture til og fra de ekstra togstationer. Det gør det nemt. Og så er jeg kommet i tanke om, at jeg skal til bryllup sidst i august - det kunne jo være fedt at møde op i en flot kjole et nummer mindre end jeg bruger nu! :-) Hav en god pinse allesammen. Hyg med familie og venner, men spis fornuftigt....
11 år17. maj 2013 kl. 10:25
MissKJ (slettet)
re: TAK
Det er jo derfor vi mødes her nærmest dagligt for at peppe hinanden op!
Er sikker på at du nok skal nå at tabe dig et tøjnummer indtil august - det skal vi nok klare Karlslunde!
Så flot at du får cyklet hver dag ! :D
God pinse tøser :)
Er sikker på at du nok skal nå at tabe dig et tøjnummer indtil august - det skal vi nok klare Karlslunde!
Så flot at du får cyklet hver dag ! :D
God pinse tøser :)
11 år17. maj 2013 kl. 18:08
MissKJ (slettet)
Ingen der har været herinde idag?! Det er jo mandag!! :)
Vægten var gået en smule op men følte mig også ret oppusted mv. :( men det er ok. ! Synes nemlig jeg gjorde det godt eftersom jeg har tøsehygget både lørdag aften og søndag morgen og det eneste "slemme" jeg fik var en skefuld is og 2 stk. Små bacon.!
Startvægt: 87 kg.
Sidste vejning: 86,1 kg
Idag: 86,4 kg,
God pinse til jer :)
Vægten var gået en smule op men følte mig også ret oppusted mv. :( men det er ok. ! Synes nemlig jeg gjorde det godt eftersom jeg har tøsehygget både lørdag aften og søndag morgen og det eneste "slemme" jeg fik var en skefuld is og 2 stk. Små bacon.!
Startvægt: 87 kg.
Sidste vejning: 86,1 kg
Idag: 86,4 kg,
God pinse til jer :)
11 år20. maj 2013 kl. 16:07
Karlslunde (slettet)
Aj, hvor er jeg træt - var til melodigrandprix i Malmö med tilhørende festivitas bagefter på Gustav Adolfs torg m.v. Gaaab. Har spist helt forkert og glemte alt om vægten, men det var en feeeeed fest. Ja, så ved I, at jeg er totalt schlager fan... :-) Og at DK så vandt - det var en bonus, jeg ikke havde regnet med... Jeg står på vægten i morgen eller torsdag og er tilbage i gængen...
11 år21. maj 2013 kl. 09:25
Karlslunde (slettet)
Flot MissKJ
Flot at vægten er så stabil og at du holdt stand på kosten i pinsen... Tror heller ikke, at mit er slemt, for jeg fik jo danset og svedt ret meget. :-)
11 år21. maj 2013 kl. 09:27
pkristensen (slettet)
re: Flot MissKJ
Min vægt er her til morgen 80,1....så +200g. Det er ok ovenpå pinsen ;-)
11 år21. maj 2013 kl. 17:11
Sivaso
Plads til en mere?
Hej
Jeg skal også gerne tabe 15 kg og vil gerne være med i jeres 'gruppe', hvis der er plads til en mere?!
Mvh Sivaso
Jeg skal også gerne tabe 15 kg og vil gerne være med i jeres 'gruppe', hvis der er plads til en mere?!
Mvh Sivaso
11 år22. maj 2013 kl. 02:11
Karlslunde (slettet)
God regnvejrsdag
Hej alle tøser,
Sikke en møgvejr vi har her i KBH, men så må regntøjet jo bare frem. Fint at jeres vægt holder så godt. Jeg ser, hvordan det står til i morgen. Tror, det er fint - men det tror jeg jo altid ;-)
Hej Sivaso - jeg er sikker på, at du gerne må være med her. (selvom det ikke er mig, der har startet tråden :-)) Vi holder hinanden oppe, skriver lidt om vores faldgruber og bytter lidt opskrifter i ny og næ. Og p.t. klarer vi os rigtigt godt. VI har vejedage mandag og torsdag, hvor vi som regel angiver det, som du kan se lidt længere oppe på denne side, at MissKJ har gjort med "startvægt", "sidste vejning" og "i dag". Gode ideer og tip er velkomne. :-)
God dag til alle.
Karlslunde
Sikke en møgvejr vi har her i KBH, men så må regntøjet jo bare frem. Fint at jeres vægt holder så godt. Jeg ser, hvordan det står til i morgen. Tror, det er fint - men det tror jeg jo altid ;-)
Hej Sivaso - jeg er sikker på, at du gerne må være med her. (selvom det ikke er mig, der har startet tråden :-)) Vi holder hinanden oppe, skriver lidt om vores faldgruber og bytter lidt opskrifter i ny og næ. Og p.t. klarer vi os rigtigt godt. VI har vejedage mandag og torsdag, hvor vi som regel angiver det, som du kan se lidt længere oppe på denne side, at MissKJ har gjort med "startvægt", "sidste vejning" og "i dag". Gode ideer og tip er velkomne. :-)
God dag til alle.
Karlslunde
11 år22. maj 2013 kl. 09:55
MissKJ (slettet)
re: God regnvejrsdag
Åh, sikke en dum aften :( I går aftes var jeg en smule deprimeret - og når jeg er deprimeret vil jeg spise!! Så kom til at spise en lille pose vingummier og en halv pose chips! Fy skamme mig! :( MEN... Idag er jeg helt med igen! Har besluttet at fra iaften skal jeg bruge en kæmpe hulla hop ring, som jeg har fået fat i samt tage mavebøjninger mv. så jeg kan vise mig frem i en bikini til sommer! Så let giver jeg ikke op!
Hvor lyder det fantastisk Karlslunde!! Er glad for at du havde en god fest - og ja pyt, det er helt sikkert et par gram værd at have sådan en god fest! :D
Vejret er simpelthen for dumt idag!
Hej Sivaso - selvfølgelig er du velkommen! :) Håber du får lige så meget motivation og gå på mod af at være herinde med disse tøser som jeg gør :)
God kamp derude and keep up the good work hehe.
Hvor lyder det fantastisk Karlslunde!! Er glad for at du havde en god fest - og ja pyt, det er helt sikkert et par gram værd at have sådan en god fest! :D
Vejret er simpelthen for dumt idag!
Hej Sivaso - selvfølgelig er du velkommen! :) Håber du får lige så meget motivation og gå på mod af at være herinde med disse tøser som jeg gør :)
God kamp derude and keep up the good work hehe.
11 år22. maj 2013 kl. 13:35
Sivaso
torsdagsvejning
Dejligt at jeg kan være med, det er godt at have et sted, hvor man står lidt til regnskab;-)
Min første vejning. Jeg er kommet godt fra start, men jeg synes det er svært at holde sig fra de søde sager... Jeg var nærmest blevet afhængig af slik og kage, og spiste kage hver dag på vej hjem fra arbejde:-( og slik om aftenen:-( Så det holder lidt hårdt, men i går aftes spiste jeg 3 appelsiner (ved godt der er meget frugtsukker i), men det er trods alt bedre end slik;-)
Heldigvis er vægten venligsindet og har belønnet mig, så er det lidt nemmere at holde fast!
Startvægt 86,7 kg
I dag 86,0 kg
God dag til jer:-)
Min første vejning. Jeg er kommet godt fra start, men jeg synes det er svært at holde sig fra de søde sager... Jeg var nærmest blevet afhængig af slik og kage, og spiste kage hver dag på vej hjem fra arbejde:-( og slik om aftenen:-( Så det holder lidt hårdt, men i går aftes spiste jeg 3 appelsiner (ved godt der er meget frugtsukker i), men det er trods alt bedre end slik;-)
Heldigvis er vægten venligsindet og har belønnet mig, så er det lidt nemmere at holde fast!
Startvægt 86,7 kg
I dag 86,0 kg
God dag til jer:-)
11 år23. maj 2013 kl. 08:50