Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mmm Smoohie...
Tak tak. It is good to be back. Og til peakaboo - jeg har lige noteret mig kartoffelsalat på skyr og bønne/ærte/fetasalat - så er der en ide til aftensmaden. Nå, må hellere ind og taste dagens planlagte og allerede spiste måltider ind. Rigtig god dag til jer alle.
Karlslunde
11 år17. april 2013 kl. 11:27
Jeg har også gode erfaringer med at erstatte halvdelen (eller mere) af kartoflerne i en hjemmelavet kartoffelsalat med letkogt blomkålsstykker) Det sparer virkelig mange kalorier og synes kun smagen bliver bedre og mere frisk af det :)
11 år17. april 2013 kl. 12:14
Hvor er det godt klaret peakaboo!! :D

Lyder fantastisk.

Idag har dagen ikke været super for mig - var tidligt oppe (kl. 5.30!!) og skulle på skole hele dagen så fik kun købt mig en lille yoghurt og en sandwich til middag så da der blev serveret farmors hjemmelavede superlækre (og med meget margarine!!) frikadeller, var det lidt svært at holde igen!! Men trods det ser det ud som om jeg stadig må spise 1700 kJ mere idag! :O

Er så spændt på hvad vægten står på imorgen! :D
Vi snakkes imorgen tøser - god aften!
11 år17. april 2013 kl. 20:20
Godmorgen tøser....

Så er det jo vejedag. :-)
Lidt spændt efter en lidt sløset dag i går, hvor jeg ikke fik noteret andet end min morgenmad ned :-(
Startvægt denne omgang: 83 kg
I dag 81.9 kg :-)
Så der er røget 1.1 kg på under en uge. Det er bare super. Krydser fingre for jer alle.
Stort slankeknus
11 år18. april 2013 kl. 06:22
Godmorgen godmorgen. Hvor flot et ugetab, pkristensen. Jeg må med skam erkende, at jeg glemte at stå på vægten - MEN... Det skyldtes, at jeg fes rundt og pakkede regntøj, fandt cykelhjelm og skiftetøj frem, så jeg kunne køre et ekstra stop før jeg stod på s-toget til morgen. Så nu sidder har jeg behørigt røde kinder og føler mig godt tilpas. Faldt kun i med een småkage i går og i stedet for 10 er det jo en klar forbedring. :-)

Håber, at du, MissKJ har fået planlagt maden bedre i dag. Selvom vi har meget fokus på det p.t., vil der stadig være perioder, hvor det tilter, men så kører vi bare videre.

Jeg skriver vægten i morgen. Skal jo vide, hvor jeg skal videre "nedad" fra, så jeg kan få min første kg-gave, som er nye lyse job-nylonstrømper til forårssandalerne.

God dag til alle.

Karlslunde
11 år18. april 2013 kl. 09:20
re: Nu skal det være! 15 kg!
Godmorgen godmorgen tøser :)

Hvor er det bare flot pkristensen!! Keep up the good work :D

Karlslunde - det er da fantastisk! :) vi glæder os til at se hvordan det går imorgen.

Ja altså, min dag igår var jo ikke så god og kan nu se at jeg skulle have holdt mig fra farmors lækre frikadeller og den skønne brune sovs... Meeeeen.. Det går da stadig i den rigtig retning selvom jeg kun har tabt mig 100 gr. siden i mandags. (100 gr. fra at få min gave nr. 2!!!) hehe.

Startvægt: 87 kg.
Sidste vejning: 85,2
Idag: 85,1

Hvis det bliver ligeså fantastisk vejr som de andre dage har kæresten min og jeg aftalt at cykle en lang tur :)

Håber også det er gået godt for dig peakaboo!! :D
11 år18. april 2013 kl. 10:26
Så fik jeg støvet badevægten af. Den sagde 82,1, så det bliver min startvægt. :-) Og jeg har lavet en plan for de første 10 ting, jeg må få for hvert kg, så jeg kan næsten ikke vente, for første kg må jo være væk liiiiige om lidt... Glæder mig til næste vejedag. Lavede peakaboos kartoffelsalat i går, og det faldt i god jord hele vejen rundt. :-) Uhh, de der farmorfrikadeller lød nu også godt, MissKJ :-) Dem havde jeg også tilladt mig, tror jeg.

Weekenden står på lange gåture med bettehunden og måske en tur i svømmehallen, hvis jeg er sej. Hav nu en god weekend alle sammen. Jeg kommer nok først herind igen mandag, men det betyder ikke, at jeg er faldet i. Nej, nej, nej, nej.

Knus Karlslunde
11 år19. april 2013 kl. 10:41
Hvor er det fedt Karlslunde - det giver nemlig liiiiige lidt mere motivation når man må købe lidt til sig selv som belønning :)
¨
Håber i har en god og sund weekend ! :D
11 år20. april 2013 kl. 17:51
Godmorgen piger....

Håber i alle har haft en rigtig dejlig weekend. Vejret har jo været total skønt, så det er blevet til 15 km løb for mig denne weekend. 5 km lørdag og 10 km søndag, så det hjalp til lidt ekstra rådighed på madkunsten. Jeg spiser generelt lidt mere i weekenden, og min plan er at stå stille hen over weekenden, og så tabe mig søndag til torsdag. Fik så lige min menstruation i hår, så var lidt nervøs for vægtens dom her til morgen.

Start 83.0
Sidste vejning 81.4
I dag 81.3

Så indtil videre holder planen.....:-)

Skyr med mandler og bær til morgenmad, så nu er vi i gang igen :-)

Pernille ;-)
11 år22. april 2013 kl. 08:14
Også godmorgen herfra. Sikke en fin weekend, pkristensen. Du har da været flyvende med alt det "løberi" ;-) Her blev det til et par gode lange ture med hunni og så har cyklen fundet et par ekstra s-togsstationer her til morgen. Hele 8 km. Kosten har været fin hele weekenden og det har da også givet en kickstart, så...

Startvægt: 82,1

Vægt i dag: 81,6

Mål: 65

Hav en god dag og en god uge...

Karlslunde
11 år22. april 2013 kl. 09:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });