Hejsa,
Jeg er med! Jeg brugte siden sidst, da jeg havde fået mit første barn og overvægt med i købet. Nu er situationen den samme, på barsel og 10+ kg for meget på sidebenene... Jeg er en af dem der ikke rigtig taber sig af at amme, men jeg havde bestemt ikke regnet med at tage på når amningen stoppede. Var på vægten i mandags og opdagede at jeg havde taget 3 kg på siden jeg holdt op med at amme - for 2 måneder siden!
Nu skal det være slut. Jeg vil gerne kunne holde mig selv ud til sommer (hvis den da nogensinde kommer) og lægge bunden for et lidt sundere liv, uden så mange vægt svingninger.
Jeg er knap 180 høj og vejer pt. 90,5 (har allerede tabt 1,6 kg siden jeg startede i mandags :-)) Målet er lidt flydende, men jeg ville rigtig gerne ned på den anden side af 80 kg inden jeg skal tilbage på arbejdsmarkedet til september. Så det burde bestemt være opnåeligt.
Jeg kickstarter projektet med en uge eller to på Nupo (kommer an på hvor længe jeg kan holde det ud) kombineret med tyggegrønt, gulerødder el.l., og almindelig sund aftensmad med resten af familien. Derefter regner jeg med at spise fornuftigt, skære ned på kulhydraterne og portionerne og komme mere ud og bevæge mig.
Jeg er enormt god til at starte projekter som dette, og måske knap så god til at fastholde motivationen. Så jeg håber at kunne holde mig selv i ørene ved at være med her!
Knus og god vind herfra
#2 af peakaboo (slettet)
Jeg har ikke brugt madital i ret lang tid nu, for egentlig har jeg haft lidt travlt og en masse andre dårlige undskyldninger.
Er altid på slankekur/kostomlægning men indimellem misser den bare, som f.eks. igår hvor aftensmaden bare smagte himmelsk og jeg så tager en ekstra portion - nogen der kender det?
Plus der lige var eeeeet lille bitte Anton Berg påskeæg tilbage også - det kan jo ikke skade så meget (tænker man i situationen! :( )
Men nu skal det være nok!! Jeg smuttede lige på vægten i morges (som jeg ikke har set siden oktober (?) da vi flyttede omkring denne tid) og der fik jeg mit livs chok!............ 87 kg !!!!! Har desværre en tendens til at jeg ikke rigtig lægger mærke til at jeg bliver tykkere og tykkere hver dag jeg ser mig selv i spejlet. Alligevel halter selvtilliden hver dag, så nu må det være nok!
Jeg loggede ind her og kunne se at sidste gang jeg havde brugt siden vejede jeg 77,8 kg. (og det er altså ca. ½ år siden!) Det er næsten 10 kg. jeg har lagt på!
Jeg vil fra i dag af rapportere på her, og håber nogen vil være med så jeg bliver holdt oppe på at spise ordentligt!
Mit mål er at tabe 15 kg. - altså ned til 72 kg. og jeg vil gøre det ved hjælp af delmål.
Sidste gang hvor jeg tabte mig 12 kg. gjorde jeg det at for hver kilo måtte jeg købe mig noget jeg ønskede mig (for det meste noget der ikke er for dyrt, da pengepungen ikke er så tyk) og det vil jeg også gøre denne gang:
1 kg: Nyt iPhone cover
2 kg: Armholder til iPhone (da jeg skal i gang med at løbe)
3 kg: Ny pyjamas
4 kg: Nye ballerinaer
5 kg: Bog Vandrende Sjæle
6 kg: Blomster til mig selv.
7 kg: Clinique foundation
8 kg: Bog Beautiful Creatures 3
9 kg: Bog Beautiful Creatures 4
10 kg: Nye træningssko
11 kg: Blomster til mig selv.
12 kg: Kop fra GreenGate
13 kg: 2 stk. GreenGate viskestykker
14 kg: Led til spinningsarmbånd, som bevis for at jeg har nået mit mål.
15 kg: Nyt tøj for 1000 kr. som kæresten har lovet at give.
Dette er mine mål, som hjalp mig sidste gang - som i kan se ligger tingene mest i en prisgruppen 50-150 kr. så jeg har råd til at holde det.
Jeg håber virkelig der er nogen der vil være med og ellers må jeg jo bare snakke med mig selv :b