Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Nu skal det være! 15 kg!
Så flot Soffekb!! Stort tillykke herfra! Du er da totalt flyvende. Det vægttab må virkelig kunne mærkes på dit tøj - du skal da snart have ny garderobe!!!

Vejret er ved at klare op her i KBH Syd, men i går blev jeg da godt nok druknet totalt på cyklen. Mine regnbukser er utætte. Jeg kæmper med en mand, der ellers normalt er meget meget sund, men p.t. er han faldet i hvidt brød, nutella, is og slik - indtil videre har jeg holdt mig fra det, fordi jeg også ruller godt ligenu, men det er lidt træls, at det er i huset igen!!! Nå, men heldigvis er min vægt også godt på vej.

Start: 82,1
Sidste vejning: 79,9
I dag: 79,4 (i går 79,2 :-))

Så glæder mig til mandag, hvor jeg forhåbentlig ser et 8 tal :-) God Kr. Himmelfartsferie til jer alle...

Karlslunde
11 år9. maj 2013 kl. 11:54
Altså et 8-tal i 78, ikke 80 igen!!! :-)
11 år10. maj 2013 kl. 07:33
Er da også så flot af dig :-) har heldigvis altid gået i oversize tøj så kan passe alt mit tøj og nu bare uden man se maven :-) er så glad for det:-)

Er dejligt vi sammen kan støtte hinanden her inde :-) og så flotte resultater alle gør :-)
11 år12. maj 2013 kl. 08:47
Hej søde piger!!

Hvor har i bare klaret det super duper godt!! :D

Jeg er nu hjemme igen efter en fantastisk ferie og klar til at tage godt fat igen. Er meget spændt/bange for hvad vægten siger imorgen men ligemeget hvad er jeg fast besluttet på at hvis jeg har taget på må jeg jo bare kæmpe det hårdere det næste stykke tid :)

Vi snakkes imorgen tøser og så godt klaret!!
11 år12. maj 2013 kl. 17:24
Ja men du skal bare tænke du havde en god ferie og det Du har taget på ryger hurtigt igen :-)
11 år12. maj 2013 kl. 19:17
Øv øv...
Puha, vægten var ikke sød imorges :(

Startvægt: 87 kg.
Sidste vejning: 85,1 kg.
Lørdags: 87,4 kg.

Men ja det er rigtigt Sofie :) Var virkelig en god tur og er virkelig klar til at give den gas nu inden sommeren rigtig starter!!

Håber det stadig går trit og godt med jer andre :)
11 år13. maj 2013 kl. 09:00
re: Øv øv...
Hov ved ikke hvorfor jeg fik skrevet lørdags - mente mandag :)
11 år13. maj 2013 kl. 09:01
Hej girls,
Nogle gange er vægten sød - nogle gange er den BARE ikke. Og husk nu, at væske og toilette osv... alt har en effekt, så lur mig, om den ikke allerede er meget sødere ved dig torsdag, Misskj - vigtigst er i hvert fald ikke at glemme at logge ind her og kæmpe sammen med os andre. Det var det, jeg gjorde sidst - og pu ha da da...

Vægten var vist nogenlunde sød ved mig. Har godt nok taget 0,2 kg på siden torsdag, men med alle de popcorn og engelske vingummier, jeg kørte i hovedet til Hobitten fredag aften, er det noget nær et mirakel, at det ikke er værre. Så selvom 79,6 er lidt op siden torsdag, er jeg ok tilfreds. Og så satser vi alle på en fin torsdagsvejning.

Ønsker jer fornuftig kost, god motion og en god uge i det hele taget...

Karlslunde
11 år13. maj 2013 kl. 09:13
Hej piger :-)

Min vægt var her til morgen tilbage på de 80.3 kg. Så sidste weekend med lidt for meget rødvin er nu kompenseret.
Jeg synes min vægt står MEGET stille pt...håber den snart giver et hop nedad :-)
Godt kæmpet piger, og MissKJ, det er på den lange bane der skal tabes kilo. Der skal bare være plads her i livet til en god ferie...ellers er der ikke meget liv over det alligevel. Ønsker jer en god uge :-)
11 år13. maj 2013 kl. 17:33
Glemte mandags vejning
Så i får nu her når jeg ikke kunne sove

Start vægt 101,4 kg
Sidst vejning 93,5 kg
Nu værende vægt 92,5 kg
Tabt siden torsdag 1 kg
I alt tabt 8,9 kg der ikke langt til mit del mål wii
11 år14. maj 2013 kl. 03:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });