#31 af Karlslunde (slettet)
Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabKarlslunde (slettet)
re: Nu skal det være! 15 kg!
Og hvad med dig, MissKJ? Frikadeller? :-) :-)
11 år22. april 2013 kl. 09:14
MissKJ (slettet)
Hvor er det bare flot Karlslunde og pkristensen!
Og i har bare været super aktive i weekenden! :O virkelig godt gået begge to!
Desværre kom jeg alt for hurtigst ud af døren imorges, da jeg var sent på den og glemte derfor at veje mig :(
MEN... Da jeg for sjovt vejede mig i lørdags så det således ud:
Startvægt: 87 kg.
Sidste vejning: 85,1
Lørdags: 84,8 kg.
Skal også lige veje mig imorgen tidlig, men indtil videre ser det ud til at gå i den rigtige retning! :D
Synes godt vi kan være stolte af os selv ! :)
Og i har bare været super aktive i weekenden! :O virkelig godt gået begge to!
Desværre kom jeg alt for hurtigst ud af døren imorges, da jeg var sent på den og glemte derfor at veje mig :(
MEN... Da jeg for sjovt vejede mig i lørdags så det således ud:
Sidste vejning: 85,1
Lørdags: 84,8 kg.
Skal også lige veje mig imorgen tidlig, men indtil videre ser det ud til at gå i den rigtige retning! :D
Synes godt vi kan være stolte af os selv ! :)
11 år22. april 2013 kl. 13:26
MissKJ (slettet)
Øv øv øv! Smuttede på vægten imorges, eftersom jeg glemte det igår og havde taget lidt på :( MEN... Det gør bare at jeg idag er knivskarp! OG jeg skal ud og gå, cykle eller løbe!!
Skal på ferie på mandag til Wales (og besøge kærestens familie der) så SKAL nå at tabe 1 kg inden da, da jeg ved det bliver svært at holde i Wales, da de jo nærmest ikke spiser andet end friture mad :( :( :(
Sidste vejning: 84,8
Lørdags: 85,5 kg.
Skal på ferie på mandag til Wales (og besøge kærestens familie der) så SKAL nå at tabe 1 kg inden da, da jeg ved det bliver svært at holde i Wales, da de jo nærmest ikke spiser andet end friture mad :( :( :(
Sidste vejning: 84,8
Lørdags: 85,5 kg.
11 år23. april 2013 kl. 09:44
bruger slettet
Hej piger
I skulle vel ikk ha plads til en ekstra en? :) jeg er en kvinde på 22 år, 164 cm høj og vejede 78,5 kg her til morgen :). Jeg har en drøm om at komme ned på de 60 kg, men da jeg til sommer (d 22 august) rejser et halvt år til Uganda, syntes jeg 18,5 kg lige er ambitiøst nok, så har lavet et delmål som hedder 69,9 kg inden d 22 august, så det grimme 7 tal kan komme væk forrest, inden jeg rejser :).. Jeg har også valgt at motivere mig selv via belønning ligesom MissKJ og de lyder:
- 77 kg = ipad tastatur
- 76 kg = sko
- 75 kg = taske
- 74 kg = armbåndsur
- 73 kg = halskæde
- 72 kg = øreringe
- 71 kg = armbånd
- 69,9 kg = nyt tøj for 1500 kr
Jeg ved at det måske ikk alt sammen er helt billigt, men er noget jeg viirkelig ønsker mig og mangler, så tror det ville være et kæmpe motivation for mig :).. Håber i vil ha mig med?! :) mvh læratelskmigselv
I skulle vel ikk ha plads til en ekstra en? :) jeg er en kvinde på 22 år, 164 cm høj og vejede 78,5 kg her til morgen :). Jeg har en drøm om at komme ned på de 60 kg, men da jeg til sommer (d 22 august) rejser et halvt år til Uganda, syntes jeg 18,5 kg lige er ambitiøst nok, så har lavet et delmål som hedder 69,9 kg inden d 22 august, så det grimme 7 tal kan komme væk forrest, inden jeg rejser :).. Jeg har også valgt at motivere mig selv via belønning ligesom MissKJ og de lyder:
- 77 kg = ipad tastatur
- 76 kg = sko
- 75 kg = taske
- 74 kg = armbåndsur
- 73 kg = halskæde
- 72 kg = øreringe
- 71 kg = armbånd
- 69,9 kg = nyt tøj for 1500 kr
Jeg ved at det måske ikk alt sammen er helt billigt, men er noget jeg viirkelig ønsker mig og mangler, så tror det ville være et kæmpe motivation for mig :).. Håber i vil ha mig med?! :) mvh læratelskmigselv
11 år23. april 2013 kl. 14:12
MissKJ (slettet)
Hej læratelskmigselv - selvfølgelig har vi plads til dig !! :D
Uganda? Ej, hvor spædende! Synes også det er godt at sætte nogle delmål, ellers kan det godt blive lidt uoverskuelig indimellem. :/
Sikke nogle gode belønninger, og som du siger så gør det jo at motivationen er liiiiidt bedre! :)
Ved ikke om du har set det men vi vejer os mandag og torsdag og skriver så herinde hvordan det er gået.
Det giver også mere motivation for f.eks. idag skulle jeg skrive at jeg har lagt lidt på igen og det gjorde mig bare så stædig at jeg VIRKELIG har spist sundt hele dagen og skrevet ned til mindste detalje hvad jeg har spist haha, så kan jeg forhåbentligt også skrive minus nogle hundrede gram næste gang :)
Igen velkommen til!
Uganda? Ej, hvor spædende! Synes også det er godt at sætte nogle delmål, ellers kan det godt blive lidt uoverskuelig indimellem. :/
Sikke nogle gode belønninger, og som du siger så gør det jo at motivationen er liiiiidt bedre! :)
Ved ikke om du har set det men vi vejer os mandag og torsdag og skriver så herinde hvordan det er gået.
Det giver også mere motivation for f.eks. idag skulle jeg skrive at jeg har lagt lidt på igen og det gjorde mig bare så stædig at jeg VIRKELIG har spist sundt hele dagen og skrevet ned til mindste detalje hvad jeg har spist haha, så kan jeg forhåbentligt også skrive minus nogle hundrede gram næste gang :)
Igen velkommen til!
11 år23. april 2013 kl. 15:46
pkristensen (slettet)
Velkommen til læratelskmigselv :-)
Super at tage vægttabet i etaper, så er det mere overskueligt.
God kamp :-)
Super at tage vægttabet i etaper, så er det mere overskueligt.
God kamp :-)
11 år23. april 2013 kl. 22:39
Karlslunde (slettet)
Velkommen, velkommen til læratelskmigselv også herfra Karlslunde. Wales, MissKJ! Åh, Wales bringer minder tilbage fra en svunden tid, hvor jeg havde en kærste fra Birmingham og vi en sommer camperede hele sommeren ved Angelsea sammen med hans venner. Det var kanonvejr, og jeg var slank og smækker - selvom vi levede af fudgecake og frituremad, som du også beskriver. >Svømmede flere km hver dag i havet (indtil jeg forstod, at der var moræner.... GYS) Jeg håber at du får en god tur. Pyt med et par kg - dem skal vi nok rette op, når du kommer hjem. Og fine tal for dig der i weekenden. Og Uganda, Læratelkmigselv - det lyder spændende. Det er da en rejse-klan, jeg er kommet ind i her. Skal du arbejde dernede? Jeg arbejder også med delmål. Vejer nu de der 81,6 og tager den også ned mod de 65 kg i 2 bidder. Først under 7tallet ja... (når jeg altså lige kommer ned i 7tallet lige om lidt) og så de sidste 5 hen mod jul. Har også en liste over små og store gaver til miiiig. :-) Her har jeg atter fået cyklen til at køre en ekstra station til morgen (8 km i alt), så det er jeg svært godt tilfreds med - og lidt ekstra forpustethed gav det jo, når man i hver eneste rundkørsel skulle sige "godmorgen, godmorgen, hav en god dag trods alt ... " m.v. til de lock-outede lærere. Mistede pusten hver eneste gang. :-) God dag til alle - og husk nu vejning i morgen.
Karlslunde
Karlslunde
11 år24. april 2013 kl. 08:44
bruger slettet
Deejligt at i ville ha mig med! :)
Jep skal ned og arbejde på et børnehjem, så blir vildt spændende :).. Ja havde godt læst at i vejer jer mandag og torsdag og kunne ikke passe bedre, da det også er de dage jeg vejer mig i forvejen, så skriver ind i morgen :).. Håber i får en dejlig onsdag, men hvordan kan man andet i dette vejr! :D
Jep skal ned og arbejde på et børnehjem, så blir vildt spændende :).. Ja havde godt læst at i vejer jer mandag og torsdag og kunne ikke passe bedre, da det også er de dage jeg vejer mig i forvejen, så skriver ind i morgen :).. Håber i får en dejlig onsdag, men hvordan kan man andet i dette vejr! :D
11 år24. april 2013 kl. 10:14
Karlslunde (slettet)
Så blev det torsdag igen - denne gang huskede jeg at stå på vægten, inden cyklen for sidste gang i denne uge tog den lange tur før s-tog.
Startvægt: 82,1
I mandags: 81,6
I dag: 81,0
Første kg er således røget, og jeg må købe min første kg gave, som er fiiine lyse forårsstrømper med lidt glans i. Håber, at jeres badevægte har opført sig pænt mod jer også, og så må I alle have en rigtig god St. Bededagsferie. Jeg skal til konfirmation i morgen, så allerede der har jeg jo en lille mådeholds-udfordring.
Kærlig hilsen Karlslunde
Startvægt: 82,1
I mandags: 81,6
I dag: 81,0
Første kg er således røget, og jeg må købe min første kg gave, som er fiiine lyse forårsstrømper med lidt glans i. Håber, at jeres badevægte har opført sig pænt mod jer også, og så må I alle have en rigtig god St. Bededagsferie. Jeg skal til konfirmation i morgen, så allerede der har jeg jo en lille mådeholds-udfordring.
Kærlig hilsen Karlslunde
11 år25. april 2013 kl. 08:36
MissKJ (slettet)
Fra Birmingham? Haha, de snakker jo nærmest ikke engang engelsk derfra :p Lyder rigtig spændende hehe.
Min kæreste kommer fra Swansea i Wales og har boet sammen med mig i 2 år i DK. Så vi skal lige et smut hjem og besøge hans mor som savner ham, hehe :)
Hvor er det godt Karlslunde at du får cyklet så meget!! Og super med det første kg!! Tillykke!! :D
Vægten var lidt sødere mod mig idag:
Sidste vejning: 85,5 kg.
Lørdags: 85,1 kg.
Rigtig god Store Bededagsferie til jer skønne kvinder! Min skal bruges på Døllefjelde Musse Marked (lillebror har plaget og plaget - og det ligger kun 20 min. herfra), projektskrivning med gruppe og pakning!!
Jeg er også med på vægten på mandag, regner jeg med, og muligvis fra Wales, men det er jo ikke sikkert at vægten vejer ligesom min :/
Keep up the good work girls!
Min kæreste kommer fra Swansea i Wales og har boet sammen med mig i 2 år i DK. Så vi skal lige et smut hjem og besøge hans mor som savner ham, hehe :)
Hvor er det godt Karlslunde at du får cyklet så meget!! Og super med det første kg!! Tillykke!! :D
Vægten var lidt sødere mod mig idag:
Sidste vejning: 85,5 kg.
Lørdags: 85,1 kg.
Rigtig god Store Bededagsferie til jer skønne kvinder! Min skal bruges på Døllefjelde Musse Marked (lillebror har plaget og plaget - og det ligger kun 20 min. herfra), projektskrivning med gruppe og pakning!!
Jeg er også med på vægten på mandag, regner jeg med, og muligvis fra Wales, men det er jo ikke sikkert at vægten vejer ligesom min :/
Keep up the good work girls!
11 år25. april 2013 kl. 09:04