Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Nu skal det være! 15 kg!
Synes der er lidt stille herinde? :-)

Her går det ikke super, får lidt for meget sødt dagen igennem, og det har ikke hjulpet at der nu står en slikskål på arbejdet, som jeg tit kommer forbi :-/

Min kæreste prøver ihærdigt at støtte og motivere mig, og det seneste tiltag er at jeg får 500 kr. pr. tabt kilo og 5000 når jeg har tabt 10 kg. Det er mange penge at 'investere' i mig, synes jeg, men nu må vi se om det hjælper. Jeg tastede da min mad ind i går og tog til thai bo, hvor jeg gav den fuld gas, og mit pulsur sagde da også at jeg havde forbrændt 730 kcal på den time, hvor jeg kun plejer at forbrænde 650 ca. :-)

Nu skal jeg bare lade være med at spise slik. Jeg tager det en time ad gangen, og indtil videre er de første 11 minutter af arbejdsdagen gået godt ;-)

Jeg håber at der kommer lidt mere aktivitet herinde igen :-) God onsdag til alle!
11 år4. september 2013 kl. 08:12
JA der er meget stille i øjeblikket! :( KOM NU TØSER! Hvordan går det med jer??? :)

Synes jeg har lidt problemer i æjeblikket med middagsmaden, da jeg er træt af rugbrød med diverse pålæg! Ih, altså!

Alligevel stod vægten på 82,6 kg. imorges!! Det vil sige at på den sidste måned og 3 dage har jeg tabt præcis 5 kg! Det gør mig sindsygt glad og er motiverende så nu skal jeg bare keep up the good work! :D
11 år9. september 2013 kl. 14:23
Hmm nu efter et par dage. Min vægt rykker sig slet ikke??

Den står bomstille :( synes ellers jeg er kommet ind i nogle gode vaner med at spise sundt, ikke for mange kartofler mv., og intet slik.

Men burde vægten så ikke bare fortsætte? :(
11 år13. september 2013 kl. 15:12
Jeg tror det er helt normalt, at vægten står stille ind imellem... Det er bare om at hænge i, så skal der nok snart ske noget igen.

For mit vedkommende er det helt galt... Jeg kan slet ikke motivere mig selv for tiden. Hvor jeg bare er ved at brække mig ved tanken om alt det junk og kage, jeg har forsynes min krop med den seneste tid. Det er SÅ svært at kravle op på hesten igen, for kroppen skriger efter sukker!
11 år17. september 2013 kl. 17:06
Hej:)

Må jeg være med på gruppen ?

Jeg hedder Sarah og vil gerne tabe 20 kg på 5 måneder og leder efter nogen støtte:)

11 år17. september 2013 kl. 19:53
_A_ - du kan godt!! Bare tænk på gulerødden, det er jo så dejlig en følelse når man ser tallene på vægten flytte sig! Sidst da jeg havde svært ved at komme i gang sagde jeg til mig selv, ok bare idag skal jeg klare mig igennem dagen uden at æde alt muligt andet, da vægten dagen efter så sagde 200 gr. mindre, tænkte jeg; hmm, ok det var ikke så slemt og der sker jo faktisk noget. Og hvis man bare tænker på det lille tal vægten har rykket sig bliver man bare så stolt og tænker, det egentlig ikke var så slemt :)

Hej Sarah. - Det kan du tro du må, 20 kg over 5 mdr. lyder dog af meget! :O Isætr fordi jeg tror at nogen gange kan vægten på godt stå lidt stille selvom man kæmper hårdt (sådan har jeg det i øjeblikket!) Men jeg håber du kommer til at klare det super godt!!

Glæder mig faktisk lidt til at se hvad vægten siger imorgen tidlig da jeg selv synes jeg har gjort det super godt de sidste par dage :D
11 år17. september 2013 kl. 20:18
Yay! Vægten rykkede sig en smule :)

Det er godt nok kun 200 gr. men alligevel er jeg rigtig glad da den har stået stille et godt stykke tid!

Har nu tabt 5,4 kg ialt :)

Hvordan går det med jer andre?
11 år20. september 2013 kl. 11:28
Super god ide med belønning. Den tror jeg at jeg låner ;) Jeg er også i gang med de mange kilo, og sådan nogle belønninger er da lige en dejlig motivation. Held og lykke med dit vægttab.
11 år20. september 2013 kl. 19:13
Ved godt i har været igang siden april måned, men så at sara1988 joinede jer her i september så tænker jeg vil være med :-)

Jeg er 163 høj, 21 år og vejer et sted mellem 74-75 kg. Målet hedder 58 kg hvilket er min idealvægt, men er ikke så fastlåst omkring vægten da det handler om at jeg skal være tilfreds udseende mæssigt :-)

Planen er -10 kg ved juletid. Ved ikke helt om jeg vil belønne mig selv ved hvert kilo, kan godt være jeg beslutter at gøre det senere men jeg vil købe mig jeans og Bh'er når det er nødvendigt, så det bliver nok 2-3 gange i løbet af hele mit vægttab. Når jeg har tabt alle de kilo jeg skal (næsten 20 kg), skal jeg ud at shoppe en ny garderobe ;) Så det kommer til at koste mig dyrt!! Bare 2-3 jeans koster nemt 1500 kr. og BH'er koster 3-600 kr. Pr styk og skal i hvert fald have 2-3 stykker til at starte med. Så ja, det bliver nok i hvert fald 5-6000 kr. Til en lille ny garderobe :-) Håber jeg kan lokke kæresten til at give et tilskud ;)
11 år21. september 2013 kl. 08:00
Hej - må jeg være med også?
Jeg er 47 år og har brugt madital siden foråret ifm mit ønske om at tabe mig fra næsten 90 kg til omkring de 70 kg. Jeg har ikke et fastsat tidsgrænse, vil gerne tabe mig langsomt, men støt. Tager det lidt i etaper. Nu ligger jeg på 84,3 kg og skal i løbet af oktober/november 5-6 kg længere ned. Jeg har brug for støtte til fokus og at holde fast, så jeg ikke lige pludselig slipper taget og lader stå til. Som jeg kender mig selv, kan jeg pludselig "glemme" målet og projektet i det hele taget. At blive mere aktiv i madital er et forsøg på at holde fokus og få inspiration fra andre.
11 år21. september 2013 kl. 11:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });