#112 af Karlslunde (slettet)
Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabKarlslunde (slettet)
re: Torsdagsvægt
Livet er kort - jeg siger "drik og nyd" MEN lav en plan for at rette op. Noget med søndag at spise noget let og morderligt sundt, samt evt. ekstra motion i den kommende uge - og så love sig selv, at vægten gerne må svinge lidt mandag, hvis du så bare får rettet op til næste torsdag! Eller? Her er vægten desværre røget over 80 igen - jeg skal intet i weekenden, så det bliver salater, godt med kylling og motion. Men jeg troede vist heller ikke seriøst, at jeg kunne spise bolcher og lakrids flere aftener i træk uden at det ville kunne ses - suk.
11 år7. juni 2013 kl. 10:51
pkristensen (slettet)
Tilbage igen :-)
Hej piger.
Så er jeg tilbage fra London. På mirakuløs vis siger vægten 79,6 kg så dvs +100g. Herregud da...tror jeg skal til at spise noget mere fedt og så skære på kulhydraterne. Har levet af kød, salat, øl, fish and chips, curryretter og rødvin. Måske det er vejen form?
Nyd din lørdag Silvaso...og så tag med at du bliver sat lidt tilbage. Man skal også leve :-)
Karlslunde...op på hesten igen. Du er en fighter og skal nok nå derhen...
God weekend.
Mvh Pernille
Så er jeg tilbage fra London. På mirakuløs vis siger vægten 79,6 kg så dvs +100g. Herregud da...tror jeg skal til at spise noget mere fedt og så skære på kulhydraterne. Har levet af kød, salat, øl, fish and chips, curryretter og rødvin. Måske det er vejen form?
Nyd din lørdag Silvaso...og så tag med at du bliver sat lidt tilbage. Man skal også leve :-)
Karlslunde...op på hesten igen. Du er en fighter og skal nok nå derhen...
God weekend.
Mvh Pernille
11 år7. juni 2013 kl. 19:16
MissKJ (slettet)
re: Tilbage igen :-)
Er helt enig med Karlslunde - man skal huske at nyde livet! :D
Hvor er det flot pkristensen!! Virkelig godt!
Her er vægten faktisk nøjagtig det samme, så det er jeg virkelig virkelig glad for !! :)
God sommerweekend piger :)
Hvor er det flot pkristensen!! Virkelig godt!
Her er vægten faktisk nøjagtig det samme, så det er jeg virkelig virkelig glad for !! :)
God sommerweekend piger :)
11 år7. juni 2013 kl. 20:29
Soffekb (slettet)
Ja jeg gør det at jeg er på kur og taber mig en tillader mig en gang i mellem at få slik og en drik :-) &
Har jo tabt mig 11,5 kg siden marts så det kan man sagtens
Livet skal også være sjovt
Har jo tabt mig 11,5 kg siden marts så det kan man sagtens
Livet skal også være sjovt
11 år8. juni 2013 kl. 07:13
Karlslunde (slettet)
...hvorefter jeg skyndte mig ud i weekenden og skovlede is og chips efter devisen "man skal leve livet"... Hvilket resulterede i, at jeg ikke turde stå på vægten til morgen :-) Ha ha ha... Men jeg er her endnu - og har lagt en sund madplan for ugen :-)
Håber, at du havde en fed tur pkristensen - det lyder det til. Alle I søde folks - jeg er i så godt humør her til morgen - håber virkelig, at vi alle lykkes godt med vores mål!! Rart at I er her.. God dag og uge til alle...
Håber, at du havde en fed tur pkristensen - det lyder det til. Alle I søde folks - jeg er i så godt humør her til morgen - håber virkelig, at vi alle lykkes godt med vores mål!! Rart at I er her.. God dag og uge til alle...
11 år10. juni 2013 kl. 09:23
MissKJ (slettet)
Mandag!
Haha, Karlslunde altså :) men ja, livet skal stadig nydes!
Jeg kom også til at nyde min weekend liiiiiidt for meget med en gammeldags is (vejret var jo fantastisk!) samt en milshake.
Er der nogen der kender en god, velsmagende og kalorielet måde at lave milshakes på??
"Heldigvis" var der ingen ændring på vægten - står stadig på 86,5 kg. Men ville altså gerne have den snart gik nedad :(
god dag :)
Jeg kom også til at nyde min weekend liiiiiidt for meget med en gammeldags is (vejret var jo fantastisk!) samt en milshake.
Er der nogen der kender en god, velsmagende og kalorielet måde at lave milshakes på??
"Heldigvis" var der ingen ændring på vægten - står stadig på 86,5 kg. Men ville altså gerne have den snart gik nedad :(
god dag :)
11 år10. juni 2013 kl. 09:40
Sivaso
re: Mandag!
Hej med jer
Og tak for jeres inputs - jeg nød mine drinks (og drak også for mange, så jeg var temmelig træt i går..) Det positive er at jeg faldt ikke i chipsposen igår, hvad jeg normalt ville have gjort og spiste heller ikke fastfood, men lavede sund mad. Så det er jeg ganske tilfreds med:-) Men hele familien havde vist også fået deres ration af usunde lækkerier i lørdag;-)
Og som forventet kostede de på vægten, + 300 gr. her til morgen. Men jeg er klar på en ultra sund uge.
God uge til jer:-)
Og tak for jeres inputs - jeg nød mine drinks (og drak også for mange, så jeg var temmelig træt i går..) Det positive er at jeg faldt ikke i chipsposen igår, hvad jeg normalt ville have gjort og spiste heller ikke fastfood, men lavede sund mad. Så det er jeg ganske tilfreds med:-) Men hele familien havde vist også fået deres ration af usunde lækkerier i lørdag;-)
Og som forventet kostede de på vægten, + 300 gr. her til morgen. Men jeg er klar på en ultra sund uge.
God uge til jer:-)
11 år10. juni 2013 kl. 10:40
Karlslunde (slettet)
re: Mandag!
Okay, så ... Ultrasund uge, Sivaso. Den er jeg med på. Så ruller vi. Ingen chips!! (Har vist også fået rigeligt) :-)
11 år10. juni 2013 kl. 16:05
MissKJ (slettet)
Hmmm...
Hej tøser.
Synes egentlig det er gået okay siden i mandags men af en eller anden grund sagde vægten 87,1 kg. her til morges :(
Så idag har kun stået på ren sund og god mad! Ingen desserter eller noget som helst! Og sådan skal det også være de næste dage!
Håber det er gået godt for jer.
Synes egentlig det er gået okay siden i mandags men af en eller anden grund sagde vægten 87,1 kg. her til morges :(
Så idag har kun stået på ren sund og god mad! Ingen desserter eller noget som helst! Og sådan skal det også være de næste dage!
Håber det er gået godt for jer.
11 år13. juni 2013 kl. 19:33
Så gik vægten en smule nedad - dejligt. Men jeg gruer virkelig for weekends arrangement og er i et dilemma, om jeg skal lade være med at drikke alkohol?? Eller jeg bare skal glemme alt om kalorier lørdag aften og drikke drinks og nyde dem??
Start 86,7
Sidst 85,3
I dag 84,9
God weekend:-)