Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Godmorgen
så jeg lige super glad så der røget 6,7 kg siden den 11.3.13 så er skønt :D

startvægt 101,4
sidste vejning 95,6
idag 94,7

goddag til jer alle
11 år25. april 2013 kl. 09:22
re: Godmorgen
I det hele taget synes jeg, vi er godt på vej alle sammen. Tillykke med det allesammen. Så er det bare med at holde fast og give den gas. :-)
11 år25. april 2013 kl. 09:56
re: Godmorgen
Sådan piger, godt gået!!!!! :-)
Jeg har stået stille, men det er ok. Det er den tid på mdr, så der er både ekstra væske og en sødere tand.

Start. 83
Sidst 81.3
I dag 81.3

Nu er der lige en enkelt hvedeknop og så er det tilbage på hesten i morgen :-)

God forlænget weekend :-)
11 år25. april 2013 kl. 18:42
Yehaaaa!!!!
Jeg har haft den mest fantastiske weekend...på både familie, kost og motionsområdet :-)
I går søndag var jeg i Silkeborg til alletiders kvindeløb, hvor jeg skulle starte sæsonen op med en 5 km distance. Vi var 292 kvinder til start på distancen og jeg kom ind som nummer 37, det var bare så fedt...
Nu til vægten:
Start 83.0 kg
Sidst 81.3 kg
I dag 80.4 kg

Deraf overskriften...YEHAAAAA!!!!!!

Ha en skøn uge....:-)
11 år29. april 2013 kl. 08:08
Hmmmmm....
Hej derude,
Pkristensen - du er flyvende - tillykke med løbet, placeringen og ikke mindst vægten - det er jo helt vildt. Og til Soffekb - wow - du er jo allerede kommet langt. Keep up the good work. Her kan I se, at overskriften er lidt mindre jiipiiii. :-) Synes egentlig, jeg har spist totalt fornuftigt i weekenden, selv til konfirmationen i fredags, men alligevel siger den + 200 g i dag siden torsdag. Nå, men pyt - det ændrer vi lige på til torsdag. :-)

Start 82,1
Sidste vejning 81,0
Nu 81,2

Jeg er på cyklen igen i dag - og er sikker på et pænere resultat torsdag. Knus og god dag til alle

Start
11 år29. april 2013 kl. 08:57
re: Parat til start!
Hej piger.
Ej hvor er det fedt at hører det går den rigtige retning for jer alle! Jeg havde ikk rigtig tid til at komme på i sidste uge, da jeg stortalent slet ikk har været hjemme, så besluttede mig for at starte op på en frisk i dag i stedet :) men vægten sagde 77.8 kg her til morgen, så håber jeg bare at den går den rigtige vej til på torsdag :) god mandag!
11 år29. april 2013 kl. 12:06
Hvor fedt i taber her så meget alle sammen tillykke er en stor hjælp til mig ar være med i dette forum
11 år1. maj 2013 kl. 07:07
Godt at høre Soffekb - jeg må sige, at jeg også er ret glad for at have jer at "holde mig til" og ligesom skulle stå lidt til ansvar overfor. Bare det at skulle skrive at vægten var gået lidt op sidst, fik mig til at tænke "det skal være løgn til næste vejning" :-) Hvilket heldigvis også holdt stik. Takket være cyklen og en lille svømmetur i går siger den her til morgen 80,6, dvs. noget bedre end mandagens 81,2... Så måske ikke helt på niveau med pkristensens YEHHAAAAA, men tæt på :-) Hav en god dag. Karlslunde
11 år2. maj 2013 kl. 08:52
re: Nu skal det være! 15 kg!
Vægten sagde her til morgen 76,5 kg, så der er røget 1,3 kg siden opstarten i mandags, så er mega lækkert at det går den rigtige vej laangt om længe :D!!! så er jeg godt nok spændt på hvordan vægten ser ud på mandag, da min lillesøster skal konfirmeres på søndag, regner i hvert fald ikke med at ha tabt mig yderligere, så mit mål er bare ikke at tage på :)! god torsdag derude! :D
11 år2. maj 2013 kl. 10:54
re: Nu skal det være! 15 kg!
uh, hvor fint læratelskmigselv!! Det var sgu da en fin start. Jeg skal krydse fingre for, at konfirmationen går fint fint madmæssigt! :-)
11 år2. maj 2013 kl. 12:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });