Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttab_A_ (slettet)
Juhuuuu
Hej med jer,
I dag starter min vægt med et 8-tal!!!!! Ja, det lyder måske stadig af meget, men hvor er jeg glad... Det er bare über cool, når man i MEGET lang tid har stirret på et 9-tal og før det endda både 10 og 11 taller - yikes! Men nu 8 :) Wuhuuuuu... Det kan være det er et 9-tal igen i morgen, men det tager jeg med for I DAG var det 8 der stod forrest...
Start 22.5: 97kg
Sidst 8.7: 91,2 kg
Nu: 89,9 kg
Dejligt at høre det går godt med jer alle... Sejt med både løb og cykel :)
I dag starter min vægt med et 8-tal!!!!! Ja, det lyder måske stadig af meget, men hvor er jeg glad... Det er bare über cool, når man i MEGET lang tid har stirret på et 9-tal og før det endda både 10 og 11 taller - yikes! Men nu 8 :) Wuhuuuuu... Det kan være det er et 9-tal igen i morgen, men det tager jeg med for I DAG var det 8 der stod forrest...
Start 22.5: 97kg
Sidst 8.7: 91,2 kg
Nu: 89,9 kg
Dejligt at høre det går godt med jer alle... Sejt med både løb og cykel :)
11 år16. juli 2013 kl. 23:11
MissKJ (slettet)
re: Juhuuuu
Hvor er det flot A!!
Super godt gået! :D
Super godt gået! :D
11 år17. juli 2013 kl. 12:03
_A_ (slettet)
Tak :) Svævede på en sky hele dagen :)
11 år17. juli 2013 kl. 18:55
scwicky
Torsdagsvejning
Hej med Jer :-)
Så er det blevet torsdag og jeg ville lige skrive min vægt ind.
Jeg vejer nu kun 73,7 kg.!
Det er 1,7 kg på en uge :-D
Det har også gået rigtig godt med ikke at spise usundt og jeg næsten ikke fået noget, andet end et lille stykke kage i går.
Jeg var ude og løbe i tirsdags, hvor jeg egentlig ikke gad og var lige ved at droppe det, men kæresten sendte mig af sted, hvilket jeg blev ret glad for bagefter :-)
Det er planen at jeg også skal løbe i dag, men jeg har fået en rigtig grim vabel som jeg har prikket hul på, så den gør ondt :-( Nu må vi se, den bliver pakket ind i plaster og så må jeg afsted :-)
Hvordan går det med din vægt i dag _A_? Jeg håber at der stadig står 8 forrest, det er sådan en dejlig følelse :-)
Håber at I andre også har haft held med vægten :-)
Så er det blevet torsdag og jeg ville lige skrive min vægt ind.
Jeg vejer nu kun 73,7 kg.!
Det er 1,7 kg på en uge :-D
Det har også gået rigtig godt med ikke at spise usundt og jeg næsten ikke fået noget, andet end et lille stykke kage i går.
Jeg var ude og løbe i tirsdags, hvor jeg egentlig ikke gad og var lige ved at droppe det, men kæresten sendte mig af sted, hvilket jeg blev ret glad for bagefter :-)
Det er planen at jeg også skal løbe i dag, men jeg har fået en rigtig grim vabel som jeg har prikket hul på, så den gør ondt :-( Nu må vi se, den bliver pakket ind i plaster og så må jeg afsted :-)
Hvordan går det med din vægt i dag _A_? Jeg håber at der stadig står 8 forrest, det er sådan en dejlig følelse :-)
Håber at I andre også har haft held med vægten :-)
11 år18. juli 2013 kl. 08:04
biologi c
stort tillykke med de 8 forest.
11 år18. juli 2013 kl. 17:58
anjada2
Sådan!!! Superflot _A_ :-)
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og tør endnu ikke stå op på vægten, for det har sgu været en fed ferie, hvor der overhovedet ikke er tænkt på sund mad og motion :-( Så jeg starter lige på en frisk, og håber ikke at det er de samme kilo jeg skal tabe en gang til :-S
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og tør endnu ikke stå op på vægten, for det har sgu været en fed ferie, hvor der overhovedet ikke er tænkt på sund mad og motion :-( Så jeg starter lige på en frisk, og håber ikke at det er de samme kilo jeg skal tabe en gang til :-S
11 år21. juli 2013 kl. 09:00
_A_ (slettet)
Tak
Tak skal I have, seje kvindfolk :) Det er bare helt fantastisk at være på den anden side af 9-tallet... I dag skal vægten 89,3, så det er bare skønt! Håber jeg holder 8-tals-vægten :)
Tillykke med de 1,7 scwicky! Det er virkelig flot på en uge!
Spændt på at høre hvad en ferie gør ved vægten, Anjada... Jeg har selv en ferie foran mig og frygter hvad det betyder for vægten, når rygraden forvandles til en regnorm, hvilket min har tendens til :-)
Tillykke med de 1,7 scwicky! Det er virkelig flot på en uge!
Spændt på at høre hvad en ferie gør ved vægten, Anjada... Jeg har selv en ferie foran mig og frygter hvad det betyder for vægten, når rygraden forvandles til en regnorm, hvilket min har tendens til :-)
11 år21. juli 2013 kl. 23:38
anjada2
re: Tak
Nå, så blev det mandag, og jeg måtte jo hellere få det overstået, det frygtede øjeblik, at stige på vægten...... Men det kunne ha' været meget værre, med alt det usunde jeg har spist de sidste 2 uger, men det er stadig øv at jeg nu skal smide de samme 1,4 kg. som jeg jo allerede havde tabt en gang :-S Men sådan er det jo, når man er lækkersulten, og ikke siger nej til store lækre is, og alt det gode (fede) mad der bliver serveret :-(
Og oveni har jeg også lige fået min mens, og det hjælper jo heller ikke på vægten....
Men jeg er klar til at komme efter de kilo, de skal væk!!! :-)
Sidste gang: 92 kg.
Idag: 93,4 kg. :-(
Jeg glæder mig såååå meget til at min vægt også viser et tal der starter med 8 :-) :-)
Rigtig god uge til alle :-)
Og oveni har jeg også lige fået min mens, og det hjælper jo heller ikke på vægten....
Men jeg er klar til at komme efter de kilo, de skal væk!!! :-)
Sidste gang: 92 kg.
Idag: 93,4 kg. :-(
Jeg glæder mig såååå meget til at min vægt også viser et tal der starter med 8 :-) :-)
Rigtig god uge til alle :-)
11 år22. juli 2013 kl. 09:36
_A_ (slettet)
Sejt!
Selvom det er træls at tabe de sammen kilo igen, så synes jeg faktisk det er ret sejt, du ikke har taget mere på end 1,4 kilo. Det lyder jo ikke til, at du har holdt igen på ferien...
Det er bare op på hesten igen og pludseligt står der 8 forrest på vægten :)
Det er bare op på hesten igen og pludseligt står der 8 forrest på vægten :)
11 år23. juli 2013 kl. 21:00
Jeg prøvede som sagt at starte med at løbe og vil RIGTIG gerne. Men jeg er bare SÅ dårlig til det!!! Det er helt vildt! Og når man så har astma og allergi oveni er det ikke super fedt!
Men siden sidst har jeg og min kærste været ude og cykle HVER ENESTE dag!! Er lidt stolt :) selvom nogle af turene kun er 20 min ellers så noget tror jeg bare det er vigtigt at få rørt sig - og det er også god kvalitetstid med ham :) men her i weekenden tog vi en tur der varede cirka 1 time og 45 min. så det var bare så dejligt ! Mht. til maden er det gået nogenlunde. Stadig glemt morgenmad, men til gengæld ikke usund middagsmad kun brød m. ost og peberfrugt og et stykke frugt.
Sidste gang: 86,6 kg.
Idag: 86 kg.
Det går langsomt fremad igen :)
Håber det er gået godt for jer andre!