Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fredag...
Hej Alle,

Ja, jeg ved godt det ikke er officiel vejedag, men nu havde jeg lige lyst til at dele min vægt alligevel...

Start 22.5: 97kg
Sidst 16.7: 89,9 kg
Nu: 88,8 kg

Kan man andet end være totalt glad med alle de 8-tal ;) Ha en dejlig weekend!
11 år26. juli 2013 kl. 16:40
re: Fredag...
Hvor flot _A_! Gid jeg kunne prale med sådan et vægttab :D

Jeg er kommet hjem fra ferie i fredags og jeg fik et chok.. Vægten sagde 77,4 kg.

Den mener altså at jeg har taget ca. 4 kg på på en uge!

Jeg kunne måske forstå det hvis jeg havde slappet af og spist som en gris, men jeg har løbetrænet hver anden dag og holdt igen med slik og is. Har forsøgt at spise okay til hovedmåltiderne, selvom det har været svært med en familie der er total ligeglade med mad..vi har også gået en masse ture og set en masse, blandt andet Møns Klint med næsten 1000 trappetrin, og alligevel er vægten eksploderet, det fatter jeg ikke :-(
Jeg er stoppet på mine p-piller, kan det være derfor? Har haft lidt pletblødninger så kroppen er jo nok lidt forvirret :-/

Ih hvor er jeg træt af at skulle tabe det samme plus et par kilo igen! :-(
11 år28. juli 2013 kl. 10:09
re: Fredag...
scwicky - jeg kan fint følge dig, det er sååå træls at smide de samme kilo igen :-( Men jeg er hedigvis på rette vej efter ferien, og vægten går ned igen :-) :-)

Sidst 22/7: 93,4 kg.
I dag: 92,4 kg.
Så mangler jeg kun 400 gr. så er mine feriekilo væk, og det er "nye" kilo der tabes ;-)

11 år1. august 2013 kl. 14:22
re: Nu skal det være! 15 kg!
Fantastisk ide - har lige lavet en ønskeseddel - 20 ønsker af store og små størrelser = 20 kg......starter i morgen, som planlagt efter ferien...har gjort madpakken klar og lagt motionsplaner osv......håber, det stadig kører for dig :-) mvh
11 år4. august 2013 kl. 22:09
Synes der er lidt stille herinde, hvordan går det med jer andre? ;-)

Her går det ikke så godt, feriekiloene bliver hængende af en eller anden grund, og aftensnackingen er vendt tilbage. Jeg har heldigvis været forudseende og har købt sådan nogen miniis som kun inderholder 150 kcal pr. stk. så hvis trangen melder sig kan jeg få sådan en. Mit problem er bare at jeg spiser lidt for mange af dem på en dag, så måske burde jeg lade dem ligge :-(

Jeg skal til at tage mig sammen igen, det gik så godt lige før ferien, så jeg skal tilbage til de gode vaner. Heldigvis holder jeg da ved min løbetræning, omend ikke så ofte som i starten, da jeg kan mærke at mine knæ kræver lidt mere restituering :-)
11 år13. august 2013 kl. 08:00
Hej alle,

Så er jeg tilbage fra ferie og hold fast jeg har givet den gas - desværre ikke i gulerødder... Har spist hvad jeg lige havde lyst til og det var åbenbart ikk lige det sunde der fristede :-)

Nå, men ferien har så også sat sine spor på vægten...

Start 22.5: 97kg
Sidst 26,7: 88,8 kg
Nu: 90,9 kg

Jeg har altså taget 2,1 og har mistet det 8-tal, jeg ellers var så glad for. Er meget træt af (som I også skriver) at skulle tabe samme kilo igen... Jeg må jo bare tage konsekvensen af mine valg. Så der er købt ind til en genvalgt sund livsstil og løbeskoene er klar til en tur senere i dag :-)
Jeg starter igen på arbejde (efter ferien) D. 26 og hvor gad jeg godt at være tættere mit vægtmæssige udgangspunkt (fra før ferien) til den tid :-)

Håber det går godt med jer andre :-)
11 år16. august 2013 kl. 11:06
Hej tøser!

Undskyld jeg har været så fraværende, men havde en rigtig øv periode med vægt, job, motion, familie osv. osv. Så tog en uges ferie og samlede lidt nyt livsmod.

Hvilket gjorde rigtig godt for mig!

Siden tirsdag d. 6 aug. (2 uger siden) har jeg lagt mit liv totalt om! Jeg prøver at være mere positiv, spise sundere, få en smule motion mere i hverdagen i form af cykleture og så bare nyde livets små øjeblikke istedet for kun at fokusere på at de store er uden for rækkevidde lige nu!

Det går meget bedre og alt i alt har det også hjulpet på vægten i form af dette:

Start 6 aug. : 87,6 kg.!!
Idag 20 aug.: 84,1 kg :D
Altså minus 3,5 kg. på to uger.! Jeg er sindsyg glad men er også godt klar over at det umuligt kan holde men så længe vægten går nedad og ikke opad er jeg fantastisk glad! :D

Og hvor klarer i andre det også bare for godt! Rigtig god dag til jer :)
11 år20. august 2013 kl. 09:21
Hej igen.

Vægten sagde 83,5 imorges!! Woohoooo!

Der er ialt tabt 4,1 kg nu på 2,5 uge :D Synes måske det går lidt hurtigt men regner med at det stopper på et tidspunkt men altså jeg spiser bare sundt og går aldrig og er sulten så det er vel godt nok? :)

God weekend!
11 år23. august 2013 kl. 11:33
Så er jeg tilbage igen :-) (lidt ihvertfald)

har ikke haft så meget overskud til at tænke i vægttab og motion, men nu er jeg ved at være klar igen :-)

vægten siger 74 kg, så meget af ferievægten er kommet af, men er ikke tilbage ved førferie endnu :-/

Jeg er blevet afhængig af aftensnacken igen, og det er svært at stoppe synes jeg. Når man nu er vant til at få et eller andet lækkert efter aftensmaden og kæresten sidder og guffer et eller andet..puh.

Har mistet lysten til frugt og grøntsager, og lysten til at lave mad, så det er mest kæresten der laver mad, men han er ikke så god til det og det er tit meget nemme og ikke ret sunde retter han finder på :-/

Håber det går lidt bedre for jer andre :-/
11 år24. august 2013 kl. 18:17
Hej med jer,

Dejligt at høre fra jer! Blev da helt bekymret for, om tråden her skulle dø stille hen..

Hvor er du sej, MissKJ! Jeg satser på at følge dit gode eksempel fra dags dato...

Jeg har det mere som dig, Swicky. Den sidste uge er jeg faldet i et enormt sukkerhul - det gik ellers lige så godt efter ferien. Jeg har nogle venner, som jeg er vant til at spise usundt med. Vi er rigtig gode til at påvirke hinanden til at spise junk, slik, is og alt mulig andet usundt. Det er lidt uheldigt, for jeg har tendens til, hvis jeg først er faldet i, at så kan det også være ligemeget en periode og det er det jo langt fra! Jeg har ikke bare en sød tand - jeg har et sødt tandsæt!

Nå, men ugen har betydet, at det vægt jeg tabte efter ferien er kommet tilbage - så 90,9 kg sagde vægten i dag og det er jeg slet ikke tilfreds med! Det at vægten starter med 9 igen, er en øjenåbner for mig - så nu skal det være slut. Jeg må sige fra overfor vennerne, når det kommer til søde sager. "Heldigvis" starter jeg på arbejde igen i morgen, det er som om det er nemmere at holde mig fra de søde sager der.

Hvad gør I, når vennerne lokker med søde sager?
11 år25. august 2013 kl. 11:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });