Det lyder godt MissKJ, en dag ad gangen...prøv at putte ylette eller skyr/A38 i dine smoothies i stedet. Det giver et højere protein indhold og mætter derfor mere.
Min vægt: 79,6 kg så minus 100 g...det er da den rigtige vej :-)
#142 af pkristensen (slettet)
Hvor er jeg glad for at være herinde med sådan nogle seje kvinder.
Igår OG idag har jeg haft rester fra aftensmad med på arbejde og spist/drukket smoothies med jordbær, mælk og vaniljesukker om morgenen! Det er vel bedre med lidt end ingenting og det er jo en start? Jeg vil prøve at putte naturel yoghurt i imorgen for at det mætter bedre!
Kæresten er også træt af at høre mig pive, så kan har sat sig for at hver dag når jeg kommer hjem skal vi ud og cykle i minimum 30 min. eller en løbetur - så må jeg se hvad motivationen er til og ligemeget hvad får jeg rørt mig lidt :)
Så idag er det gået super med smoothies, hjemmelavet pizza og salat, en müslibar (fedtfattig!), 2 flasker vand, en banan og så har jeg købt nogle havre cookies som er ret fedtfattige som jeg vil spise en enkelt af når jeg kommer hjem ! Puha, nu skal kiloerne af! BASTA!
Vægten sagde idag 87,4 kg. Så har "kun" taget 600 gr. på - de skal nok ryge inden mandag regner jeg med :)
Tak for pep-talken og god dag til jer alle!