#72 af Karlslunde (slettet)
Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabKarlslunde (slettet)
Opskrifter eller ideer til mad
Har I nogle gode sunde lækkerier, som I nyder p.t.? Tænk over det.
Jeg har nok nogle opskrifter, jeg smider ind i løbet af ugen - nogle nemme og nogle dødbesværlige, men lækre! :-)
Jeg har nok nogle opskrifter, jeg smider ind i løbet af ugen - nogle nemme og nogle dødbesværlige, men lækre! :-)
11 år14. maj 2013 kl. 09:21
Soffekb (slettet)
re: Opskrifter eller ideer til mad
Ja kunne ikke sove så kom til at tænke på det Hahah :-) ja er lidt skør :-)
Min dessert er mest frosne vindruer nam nam :-) eller freezy squeezy slushie maker med light i :-)
Min dessert er mest frosne vindruer nam nam :-) eller freezy squeezy slushie maker med light i :-)
11 år14. maj 2013 kl. 22:56
Soffekb (slettet)
re: Opskrifter eller ideer til mad
Så er mit føste mål nået der nu røget 10 kg wuuhuuu
11 år15. maj 2013 kl. 08:00
Karlslunde (slettet)
Forrygende...
10 kg. Hold da op!! Det er jo genialt! Her siger den hver morgen "tillykke med de 2,5 kg!" :-) Men det skal nok blive mere. Er faktisk lidt spændt på i morgen - synes jeg har været vildt god siden mandag! :-)
11 år15. maj 2013 kl. 09:13
Soffekb (slettet)
re: Forrygende...
Ja er på 3 måneder men er også rigtig glad
11 år15. maj 2013 kl. 22:33
MissKJ (slettet)
Hvor er det bare flot Soffe!! Tillykke med det so far ;D !!!
Lyder lækkert med nogle opskrifter Karlslunde - det vil jeg også prøve at tænke over :)
Ved slet ikke hvad der er sket for i mandags sagde vægten at jeg havde taget på efter ferie hvilket jeg ikke kunne forstå (har gået flere km om dagen nemlig!!) men selvfølgelig også spise usundt!
Men men men... Se nu hvad vægten var sød og sige idag :
Start: 87 kg
Sidste vejning: 87,4 kg
Idag: 86,1 kg
Helt utrolig - det må være en fejl men prøvede vægten 3 gange!! Som Karlslunde siger afhænger det nok indimellem af vand i kroppen, toiletbesøg mv.
Jeg er i hvert fald glad :)
Rigtig god dag tøser og keep up The good work!! :)
Lyder lækkert med nogle opskrifter Karlslunde - det vil jeg også prøve at tænke over :)
Ved slet ikke hvad der er sket for i mandags sagde vægten at jeg havde taget på efter ferie hvilket jeg ikke kunne forstå (har gået flere km om dagen nemlig!!) men selvfølgelig også spise usundt!
Men men men... Se nu hvad vægten var sød og sige idag :
Start: 87 kg
Sidste vejning: 87,4 kg
Idag: 86,1 kg
Helt utrolig - det må være en fejl men prøvede vægten 3 gange!! Som Karlslunde siger afhænger det nok indimellem af vand i kroppen, toiletbesøg mv.
Jeg er i hvert fald glad :)
Rigtig god dag tøser og keep up The good work!! :)
11 år16. maj 2013 kl. 09:26
Karlslunde (slettet)
Hmmm
Grrrr. Fnyyyyyyyys. Jeg skal da lige love for, at det må afhænge af MANGE ANDRE TING.... Jeg har været SÅ sej siden mandag på både kost og motion og alligevel bragede vægten op i 80,2 her til morgen. 79,6 i mandags, så.... Fnyyyyyyys. :-) Men bare videre! Så skal den nok falde igen - motivationen stadig i top. Fint, at din har stabiliseret sig for nedadgående igen, MissKJ - det kan vi lide at høre!!! :-)
11 år16. maj 2013 kl. 10:00
beyondswish (slettet)
Bare i denne uge har min vægt svinget inden for et interval på 2,5kg! Jeg vejer mig samme tidspunkt hver dag g lige efter toiletbesøg. Så vægten kan altså svinge hurtigt frem og tilbage og det er også derfor man ikke skal lade sig gå på når vægten er gået lidt op en dag, da det absolut ikke behøver betyde noget hvis man ellers holder sig til din sunde livsstil!
11 år16. maj 2013 kl. 12:08
pkristensen (slettet)
re: Hmmm
Ja, lidt op lidt ned....er ved at være lidt træt af vægten!!! Har faktisk tabt mig og vejede her til morgen 79.9kg, så det er jo skønt. Men frygter at den i morgen står på 81 igen :-)
Fokuserer på, at jeg motionerer som en gal og spiser sundt, så må vægten da på et tidspunkt følge med. Er fyldt med energi og er stolt over hvad min krop kan præstere...23 km løb, 1,5 times styrketræning og 40 km cykling siden sidste torsdag..så er godt med på den side.
En af de rigtig gode ting ved dette forum er, at man får bekræftet at man ikke er alene om udfordringerne. Min vægt kan også suse 1 kg op og ned fra dag til dag...det kan godt være lidt demotiverende. Men kom an udfordringer...we Can beat you :-)
Fortsat god kamp piger..
Fokuserer på, at jeg motionerer som en gal og spiser sundt, så må vægten da på et tidspunkt følge med. Er fyldt med energi og er stolt over hvad min krop kan præstere...23 km løb, 1,5 times styrketræning og 40 km cykling siden sidste torsdag..så er godt med på den side.
En af de rigtig gode ting ved dette forum er, at man får bekræftet at man ikke er alene om udfordringerne. Min vægt kan også suse 1 kg op og ned fra dag til dag...det kan godt være lidt demotiverende. Men kom an udfordringer...we Can beat you :-)
Fortsat god kamp piger..
11 år16. maj 2013 kl. 18:54
Men totalt flot vægttab so far. Du er sej!
Ferier, rødvin, konfirmationer, engelske vingummier eller ej.. Vi er på vej og vi skal nok se nogle fine resultater. Lavede bagekartofler i går med avokado/guacamole på skyr til en kyllingefilet med barbeque krydder. Dertil kogte grøntsager (gulerod og blomkål) Ikke så dårligt endda.
Om aftenen spiste manden chokoladekiks, mens jeg holdt mig til riskiks med light smøreost og et strej af chili chu chum (superbest)... :-)
God dag til alle.
Karlslunde