Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hmmm...
FNYS. Ikke her - måtte lige have en dag til at sunde mig, inden jeg skrev til jer. 81,6 for satan... Jeg er jo snart tilbage ved udgangspunktet. Nå, men jeg HÅBER, at en del af det skyldes, at det er den tid af måneden m.v. I dag har jeg cyyyyjklet til stationen længst væk for fuld damp OG været i svømmehallen i min frokostpause ... OG skal cyyyyyykle hjem igen for fuld damp... Så kan vi tales ved på mandag.... :-)
11 år14. juni 2013 kl. 13:28
Ooops!
Glemt simpelthen at veje mig både i mandags og til morgen. Tror først jeg vejer mig torsdag - så er jeg forhåbentlig også lidt gladere for resultatet :)
11 år18. juni 2013 kl. 12:19
re: Nu skal det være! 15 kg!
Hejsa :-)

Jeg vil også gerne springe på her.... Jeg er helt ny her på Madital, og vil prøve om det er nemmere for mig, at tabe mig, ved at skrive det hele ind herinde og tænke i kalorier, og hvor meget jeg egentlig får mig rørt i løbet af dagen.

Jeg har prøvet mange forskellige "mirakelkure", tabte mig 17 kg. hos vægtkonsulenterne, for 7 år siden, men kiloene er kommet lige så stille tilbage, dog ikke dem alle. Men min vægt siger i dag 95,6 kg. :-( og det skal der simpelthen laves om på!!
Mit mål er at komme under 80 kg. Men jeg tager det også kilo for kilo, og så er det jo bare med at hænge i!!!
Jeg er lige fyldt 40 år, er alene med mine to skønne unger, og de skulle jo gerne have en aktiv mor mange år endnu.
Så jeg vil meget gerne være med til at opmuntre og blive opmuntret af andre i samme båd som mig :-) For jeg har altid været super god til at starte på en kur, men den varer ikke så længe, så er jeg tilbage i alle de dårlige vaner ;-)

Knus herfra :-)
11 år18. juni 2013 kl. 16:43
Velkommen til Anjada!
Velkommen til Anjada - håber du får nogle gode fif, god kampgejst osv :)
Vi plejer at veje os mandag og torsdag (npr vi husker det om morgenen, hehe, den glipper nogle gange hos mig :p )

Åh ser ikke frem til vægten imorgen tøser :/
11 år19. juni 2013 kl. 20:55
YES!
Endelig gik det lidt den rigtige vej :)

86,6 kg. siger vægten idag så det er trods alt et par hundrede gram der er røget hvilket er godt efter som jeg den anden dag fik pizza og har været til fødsesldag (=kage!)

Puha, det er varmt idag men idag er også dagen hvor jeg skal i gang med at løbe. - Glæder mig og håber jeg kan finde motivationen til at blive ved og komme afsted 2.-3 gange om ugen.

God sommerdag til jer:)
11 år20. juni 2013 kl. 09:48
Long time....no seng
Hej piger.

Min vægt siger nu 79.7 kg, så den står meget stille. Har holdt fødselsdag for min yngste datter og har været til rock i Holstebro, så har slet ikke gjort nogen særlig stor indsats for at tabe mig. Derfor er jeg meget godt tilfreds med vægten ;-) Men nu skal den nedad!!!
Miss KJ: dethjælper mig at tage mit løbetøj på de dage jeg skal løbe. Nogen gange går jeg i det 2-3 timer inden jeg kommer afsted, men jeg har aldrig taget det af igen uden at have løbet. Det ville jo være for fjollet. Og det er det skønneste at løbe. Jeg løber mellem 90 og 100 km i måneden, og jeg har aldrig fortrudt en eneste tur...så jeg håber du kommer godt i gang. Men husk at starte stille op.
God uge til jer alle...
Knus pkristensen.
11 år20. juni 2013 kl. 21:06
Og god weekend fra Karlslunde
Hej alle sammen og velkommen til dig anjada2. Nej, det glipper nogle gange med vægten, men vi har da en ret aktiv tråd, og det er dejligt. Hvad har du af projekter i støbeskeen Anjada2? Min vægt står stille p.t., men jeg er kommet ud af en uges sukkerrus, så nu tror jeg, at den falder lidt igen. Har købt mange bær i stedet for trøffelkugler og weekenden står på "ingen festivitas", og så har man jo lidt styr på det selv. Har til gengæld ikke cyklet i denne uge overhovedet. ØV. Men så kunne weekenden jo passende byde på en god lang tur, enten til fods eller pr. bike. Glæder mig til at høre fra jer alle. God weekend...

Karlslunde
11 år21. juni 2013 kl. 11:26
re: Og god weekend fra Karlslunde
Tak :-)

Jeg var på vægten i går, torsdag, og den sagde faktisk - 2,4 kg. YES!!!
Det er da noget man bliver motiveret af :-)
Jeg synes det er rimeligt nemt at spise sundt (lige nu ;-) ) og det der med at tælle kalorier er faktisk ikke så bøvlet som jeg troede. det vigtigste er jo at jeg spiser mig mæt, og stadig taber mig.
Jeg har lavet en kæmpe portion grøntsagssuppe som jeg spiser af, når sulten melder sig. Og så går jeg lange ture hver dag, det der med at løbe det skal jeg lige lære, og så har jeg en plan om at tage i svømmehallen og svømme nogle baner, 2 gange i ugen.
Jeg har også en "sukkertand", til den har jeg købt noget mørk chokolade 81%, så er det kun et enkelt tern jeg spiser, når jeg bliver alt for lækkersulten ;-)
Ellers går jeg ud og børster mine tænder, det tar' også den værste lækkersult, for jeg synes ikke at der ret meget der smager godt når man lige har børstet bisserne ;-)

Karlslunde, jeg håber at vægten snart begynder at bevæge sig igen, nedad :-) Det lyder som en rigtig god ide med bær istedet for sukkerstads.... Så jeg håber at du får en rigtig god weekend :-)
MissKJ, skønt at din vægt alligevel gik lidt nedad :-) Det må da give motivationen et lille skub i den rigtige retning, og jeg ved om nogen, hvor nemt den forsvinder ;-) Så masser af god energi og god weekend til dig :-)

Knus fra mig :-)
11 år21. juni 2013 kl. 13:59
re: Og god weekend fra Karlslunde
Suppe er genialt, ja. Det mætter faktisk godt. Jeg svømmer jo også - kan anbefale at svømme interval, for det forbrænder man godt på (også efterforbrænding). Jeg svømmer 1 bryst, 1 rygcrawl, 1 bryst, 1 alm. crawl. Og så er det (for mig i hvert fald) NØDVENDIGT at svømme bryst derefter igen for at få vejret. :-) Men så kan man også godt holde et sted mellem 30 og 45 minutter. Og jo, min vægt er så småt på vej nedad igen, så det ser godt ud. God sommeruge til alle.
11 år24. juni 2013 kl. 10:33
re: Nu skal det være! 15 kg!
Nu er det jo mandag, og jeg har været en tur på vægten, og den er på vej i den rigtige retning, og jeg er så glad for at jeg endelig har taget mig sammen til at gøre noget seriøst ved det :-)
Jeg har i dag været i gang, i præcis en uge.

Start 96 kg. :-(
Sidste 93.6 kg. (det var torsdag 20/6)
I dag 92.3 kg.

Så jeg har tabt i alt 3.7 kg. :-) :-) :-)
Det er sgu da en go' start.

Håber at det går i den rigtige retning for alle i andre skønne mennesker :-)

Knus herfra :-)

11 år24. juni 2013 kl. 16:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });