Nu skal det være! 15 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabSivaso
re: Torsdag
Status quo fra i mandags.. Har ellers spist meget fornuftigt og ikke noget af det søde eller fede.. Og jeg har også været ude på en lille løbe/gåtur:-) Tror jeg har fået i overkanten af kulhydrater/stivelse?!
Motivationen er stadig intakt:-) Godt der var 'gang' i første uge og jeg samlet kan være tilfreds:-)
start 86,7
sidst 85,3
i dag: 85,3
Motivationen er stadig intakt:-) Godt der var 'gang' i første uge og jeg samlet kan være tilfreds:-)
start 86,7
sidst 85,3
i dag: 85,3
11 år30. maj 2013 kl. 20:09
pkristensen (slettet)
Vægt fredag
Hej piger.
Dejligt at det alle steder går stille og roligt nedad med vægten...det gør det også her :-)
Start 83,0 kg
Sidst 79,8 kg
I dag 79,5 kg
Har i dag været nede ved lægen og er nu blevet henvist til operation af løst maveskind..det er jo egentlig skønt og min store drøm. Men nu begynder jeg allerede at bekymre mig om selve operationen...og tiden bagefter. Sjovt, som jeg bare skal bekymre mig om et eller andet :-)
Fra nu af skriver jeg min vægt ind fredag. Jeg har fri denne dag, så det passer mig godt. Og så skal jeg øve mig i, kun at veje mig en gang i ugen..så badevægten ikke tager alt fokus og dikterer hvordan mit humør skal være hver dag :-)
Håber jeg stadig kan være med alligevel...jeg læser med glæde alle jeres opslag herinde.
Rigtig god weekend.
Pkristensen
Dejligt at det alle steder går stille og roligt nedad med vægten...det gør det også her :-)
Start 83,0 kg
Sidst 79,8 kg
I dag 79,5 kg
Har i dag været nede ved lægen og er nu blevet henvist til operation af løst maveskind..det er jo egentlig skønt og min store drøm. Men nu begynder jeg allerede at bekymre mig om selve operationen...og tiden bagefter. Sjovt, som jeg bare skal bekymre mig om et eller andet :-)
Fra nu af skriver jeg min vægt ind fredag. Jeg har fri denne dag, så det passer mig godt. Og så skal jeg øve mig i, kun at veje mig en gang i ugen..så badevægten ikke tager alt fokus og dikterer hvordan mit humør skal være hver dag :-)
Håber jeg stadig kan være med alligevel...jeg læser med glæde alle jeres opslag herinde.
Rigtig god weekend.
Pkristensen
11 år31. maj 2013 kl. 11:53
Sivaso
re: Vægt fredag
Dejligt at du er blevet henvist, det der løse maveskind kan virkelig være generende. Det er det i hvert fald for mig, jeg er faktisk også blevet bevilliget at få fjernet det der hænger ud over mit kejsersnitsar, samtidig med at jeg skulle ha' ordnet mit navlebrok... Jeg har ikke fået det gjort endnu, for jeg skulle bare tabe 5 kg. for at de ville fjerne skindet samtidig. MEN jeg tog 5 kg. på, så jeg er ikke opereret.
Så jeg vil også rigtig gerne ned på 75 kg, så jeg kan få det opereret, hverken brok eller skind er særlig kønt at se på!
Jeg vejer mig også hver dag, og som du skriver pkristensen, så kommer vægten til at diktere humøret... Træls, jeg må vist også gøre op med mig selv, hvordan jeg kommer udenom den.. Enten acceptere at den svinger fra dag til dag, eller veje mig 1-2 gange om ugen??
Taster I mad og motion ind her på siden hver dag?
God weekend i det skønne vejr:-)
Så jeg vil også rigtig gerne ned på 75 kg, så jeg kan få det opereret, hverken brok eller skind er særlig kønt at se på!
Jeg vejer mig også hver dag, og som du skriver pkristensen, så kommer vægten til at diktere humøret... Træls, jeg må vist også gøre op med mig selv, hvordan jeg kommer udenom den.. Enten acceptere at den svinger fra dag til dag, eller veje mig 1-2 gange om ugen??
Taster I mad og motion ind her på siden hver dag?
God weekend i det skønne vejr:-)
11 år31. maj 2013 kl. 14:52
bruger slettet
Hej.
Jeg lever meget "ens" i hverdagene, så taster mest ind i weekender hvor jeg skal have lidt ekstra.
Håber det lykkes for dig at få din operation, det er lige prikken over i'et, efter man har kæmpet sådan med vægttabet.
Rigtig god weekend. Vi rejser til London i nat og kommer hjem igen onsdag. Så det er en lille miniferie :)
Knus
Jeg lever meget "ens" i hverdagene, så taster mest ind i weekender hvor jeg skal have lidt ekstra.
Håber det lykkes for dig at få din operation, det er lige prikken over i'et, efter man har kæmpet sådan med vægttabet.
Rigtig god weekend. Vi rejser til London i nat og kommer hjem igen onsdag. Så det er en lille miniferie :)
Knus
11 år31. maj 2013 kl. 17:35
MissKJ (slettet)
Hvor er det godt at høre pkr!! Det skal nok gå :) Og det ville da være mærkeligt hvis du IKKE bekymrede dig :) Er glad på dine vegne - og selvfølgelig kan du være med selv hvis du kun vejede dig en gang hver måned! :D
I starten tastede jeg ALT ind men det kniber med tiden til det nu :/ dog gør jeg det nogle weekender hvor jeg ikke lige har så meget rutine som i hverdagen :)
Have a lovely holiday in London :)
I starten tastede jeg ALT ind men det kniber med tiden til det nu :/ dog gør jeg det nogle weekender hvor jeg ikke lige har så meget rutine som i hverdagen :)
Have a lovely holiday in London :)
11 år31. maj 2013 kl. 19:42
Sivaso
Mandag
Ej det lyder skønt med en miniferie, og så i London, bare det var mig:-) Håber du nyder det i fulde drag.
Puha det har været en hård weekend, eller nærmere bestemt lørdag. Ungerne og jeg var lige et smut forbi svigerforældrene, som trak ud og også inkluderede aftensmad=fast food, de hentede pizza... Jeg spiste ikke så meget, men vi havde også fået jordbærtærte til eftermiddagskaffen. Jeg elsker jordbærtærter, men hold da fast det koster på kalorieindtaget... Og med pizza og kage på lørdagsmenuen, er jeg tilfreds med dagens vægt?!
Start 86,7
Sidst 85,3
I dag 85,4
Jeg må leve meget kaloriefattigt i hverdagene i denne uge, for næste lørdag skal vi til fest, og vin og drinks ved jeg jo 'koster', så den skal have fuld gas man-fre, så jeg har lidt ekstra plads til weekendens udskejelser!
Håber I har haft en god weekend og er kommet bedre igennem end mig...
Puha det har været en hård weekend, eller nærmere bestemt lørdag. Ungerne og jeg var lige et smut forbi svigerforældrene, som trak ud og også inkluderede aftensmad=fast food, de hentede pizza... Jeg spiste ikke så meget, men vi havde også fået jordbærtærte til eftermiddagskaffen. Jeg elsker jordbærtærter, men hold da fast det koster på kalorieindtaget... Og med pizza og kage på lørdagsmenuen, er jeg tilfreds med dagens vægt?!
Start 86,7
Sidst 85,3
I dag 85,4
Jeg må leve meget kaloriefattigt i hverdagene i denne uge, for næste lørdag skal vi til fest, og vin og drinks ved jeg jo 'koster', så den skal have fuld gas man-fre, så jeg har lidt ekstra plads til weekendens udskejelser!
Håber I har haft en god weekend og er kommet bedre igennem end mig...
11 år3. juni 2013 kl. 08:49
Karlslunde (slettet)
re: Mandag
Uhh, operationer, London osv. Der sker sager hos jer. Jeg har været i Sverige i weekenden. Shoppe og hygge. Og spise is - uha, det var så dejligt sommervejr. Derfor er også jeg tilfreds med vægten. Den er under 80, så det er ok. Men jeg regner med at se noget mindre på torsdag. :-)
Start 82,6
Sidst 79,2
I dag 79,9
Videre, du, videre!!! :-)
Jeg har tidligere tastet ind hver dag, men de sidste par uger har jeg haft for meget om ørerne. Så længe, jeg dog føler, at jeg spiser rigtigt, er jeg ok med det. Bare jeg kommer herind og "stå til ansvar", er jeg ok kørende. Jeg ved godt, hvor mange dl gryn, minimælk osv., jeg skal have til morgen og hvor mange grøntsager osv., så jeg synes, at det kører godt. Men det er klart, at jeg taster ind igen, når jeg lige kommer ovenpå. Tak for tippet om urtekram til girl next door. Skal prøves, så klart!
Start 82,6
Sidst 79,2
I dag 79,9
Videre, du, videre!!! :-)
Jeg har tidligere tastet ind hver dag, men de sidste par uger har jeg haft for meget om ørerne. Så længe, jeg dog føler, at jeg spiser rigtigt, er jeg ok med det. Bare jeg kommer herind og "stå til ansvar", er jeg ok kørende. Jeg ved godt, hvor mange dl gryn, minimælk osv., jeg skal have til morgen og hvor mange grøntsager osv., så jeg synes, at det kører godt. Men det er klart, at jeg taster ind igen, når jeg lige kommer ovenpå. Tak for tippet om urtekram til girl next door. Skal prøves, så klart!
11 år3. juni 2013 kl. 09:24
MissKJ (slettet)
tirsdag! :(
Hej tøser - har lige været til eksamen idag, hvorfor jeg ikke lige fik vejet mig idag eller igår! Idag blev der spist noget slik under eksamenstiden :/
Jeg sulter indtil torsdag og hopper på vægten der :P
Jeg sulter indtil torsdag og hopper på vægten der :P
11 år4. juni 2013 kl. 21:09
Karlslunde (slettet)
Torsdagsvægt
Aj, sulte sig skal man da ikke :-( Men håber, at det gik, missKJ?! Her ingen tal at nævne. Glemte at stå på til morgen. Så det bliver i morgen i stedet. Men har spist en del bolcher og lakrids, så.... Dog på cykel i dag, så still going strong... :-)
11 år6. juni 2013 kl. 09:46
(et forældet link til urtekram.dk er blevet fjernet)