#31 af calcit
De ”modne” pigers tråd
Du læser en tråd i debat > vægttabcalcit
re: Torsdag den 9. august - så er vi igang
Flot lavet womanice:-)
12 år10. august 2012 kl. 17:56
womanice (slettet)
Mandag den 13. august - vejedag
Hej allesammen.
Ja, jeg havde det godt nok på fornemmelsen - weekenden bød på lækker mad m.m. og det ses på vægten + 0,5 kg.
Måske ER det ikke en god idé at veje sig to gange om ugen...? Hvordan ser det ud hos jer?
Womanice:
Delmål: Torsdag den 30. august = 68 kg
Vægt: Torsdag den 9. august: 69 kg
Vægt: Mandag den 13. august: 69,5 kg (+0,5 kg)
Ja, jeg havde det godt nok på fornemmelsen - weekenden bød på lækker mad m.m. og det ses på vægten + 0,5 kg.
Måske ER det ikke en god idé at veje sig to gange om ugen...? Hvordan ser det ud hos jer?
Womanice:
Delmål: Torsdag den 30. august = 68 kg
Vægt: Torsdag den 9. august: 69 kg
Vægt: Mandag den 13. august: 69,5 kg (+0,5 kg)
12 år13. august 2012 kl. 10:59
calcit
re: Mandag den 13. august - vejedag
Hej her er min status.
Vægt d. 9/ 8. ; 66,0 kilo
Vægt d.13/8. ; 65.2 kilo. i alt minus 0,8 kilo.
I går orkede jeg ikke motion, det er gået godt ellers.Fint nok med 2 vejedage og måske er der et mønster over tid. God mandag til jer alle...
Vægt d. 9/ 8. ; 66,0 kilo
Vægt d.13/8. ; 65.2 kilo. i alt minus 0,8 kilo.
I går orkede jeg ikke motion, det er gået godt ellers.Fint nok med 2 vejedage og måske er der et mønster over tid. God mandag til jer alle...
12 år13. august 2012 kl. 11:10
tynd74
re: Torsdag den 9. august - ny start
Vægt: Torsdag den 9. august: 72.5 kg
Vægt: Mandag den 13. august: 72.5 kg
stilstand
Vægt: Mandag den 13. august: 72.5 kg
stilstand
12 år13. august 2012 kl. 11:26
bruger slettet
re: Mandag den 13. august - vejedag
Jeg synes en gang om ugen...for mit vedkommende onsdag, fordi jeg startede en onsdag :-)...men jeg skriver det bare ind torsdag... :-)
12 år13. august 2012 kl. 14:05
womanice (slettet)
Vejning en eller to gange ugentligt
Jeg må erkende, at jeg har det sådan, at hvis jeg taber mig eller vægten er stabil bliver jeg motiveret til at holde igen med indtagelse af mad og lave "slankemad" - meeennn... hvis jeg der imod tager på, kan jeg godt blive lidt opgivende og spiser lidt mere usundt end ellers.
Det kan godt påvirke mig lidt, at jeg tager på i weekenden og det vil nok ske ret ofte - når jeg eeelsker mad. Faktisk skal jeg nok hvis jeg skal være lidt realistisk koncentrere mig om at tabe mig fra mandag til torsdag og nyde weekendmaden med måde.
Hvordan har I det?
I første omgang kan vi aftale, at vi hver især gør det, som vi føler er rigtigt for os. Jeg samler informationer hver torsdag.
Det kan godt påvirke mig lidt, at jeg tager på i weekenden og det vil nok ske ret ofte - når jeg eeelsker mad. Faktisk skal jeg nok hvis jeg skal være lidt realistisk koncentrere mig om at tabe mig fra mandag til torsdag og nyde weekendmaden med måde.
Hvordan har I det?
I første omgang kan vi aftale, at vi hver især gør det, som vi føler er rigtigt for os. Jeg samler informationer hver torsdag.
12 år14. august 2012 kl. 09:26
calcit
re: Vejning en eller to gange ugentligt
Jeg har ikke delt det op eller set sådan på det før. Er blevet begejstret for jeg har fumlet længe. - men har man et stort vægttab forude - synes jeg det er rigtig godt. Jeg vil bare så langt ned jeg kan her de sidste dage før operation og være i så god fysisk form jeg kan . Så jeg kan i høj grad bruge dette med 2 vejninger. Lad jer ikke slå ud af en enkelt uge.
12 år14. august 2012 kl. 09:34
womanice (slettet)
Du har ret, Calcit. Jeg må op på hesten igen og ikke lade mig slå ud af skaldede 500 gram...:-)
12 år14. august 2012 kl. 10:39
Bente Bloch (slettet)
Hej alle
Jeg har i samarbejde med min træningsvejleder besluttet kun at veje mig 1 gang om ugen, fordi den "dumme" mandagsvægt er ved at vælte mig helt omkuld.
Jeg fik lagt nyt træningsprogram i går, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå.
God dag til alle.
Jeg har i samarbejde med min træningsvejleder besluttet kun at veje mig 1 gang om ugen, fordi den "dumme" mandagsvægt er ved at vælte mig helt omkuld.
Jeg fik lagt nyt træningsprogram i går, så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå.
God dag til alle.
12 år14. august 2012 kl. 12:31
calcit
Vi må gøre det som vi føler er det rigtige - ikke dikteres af andres holdninger....der er ikke noget der er mere rigtigt end andet.
12 år15. august 2012 kl. 14:15