Hej
Jeg vil måske også gerne være med, jeg har ikke den forkromede løsning på hvordan vi griber det an.
Jeg har gennem det sidste år motioneret hos Butterfly i Randers, men jeg overvejer at melde mig ud, da jeg har svært ved at tage mig sammen til at komme af sted og jeg er rigtig træt af den evige dårlige samvittighed.
Jeg er slem til at veje mig hver dag og det giver nogle vældige udsving på vægtkurven og det giver også nogle "dumme" dage når vægten stiger, for så kan jeg ikke lade være med at trøstespise, selvom vægtstigning jo skulle motivere mig til at tænke over, hvad der kommes i munden.
Jeg følger dette indlæg og ser om der en nogle gode løsning til hvordan vi griber det an.
God dag til alle
Bente
#2 af Bente Bloch (slettet)
Som jeg skrev i tråden under ”vedligehold” – De ”modne” kvinders tråd, ville jeg oprette en ny tråd, fordi den anden var placeret lidt forkert. Flere af os vil jo gerne tabe os – så ”vedligehold” må vi vente lidt med.
Som tidligere skrevet, så er min ferie forbi og jeg vil have smidt et par kilo, som helt forventet har sneget sig på sidebenene. Så jeg må smøge ærmerne op og komme i gang - vil I være med?
Ja, det håber jeg virkelig, at I vil – jeg har brug for opbakning og jeg kan se, at flere af jer også gerne vil tabe jer, så jeg håber, at I er med på idéen.
Jeg vil gerne indskrive vægt mandag og torsdag - altså før og efter weekenden. Jeg har ingen ambitioner om at tabe mig i løbet af weekenden, men kan jeg blot holde vægten, vil jeg være glad. Mandag til torsdag kan jeg bedre overholde at holde mig til ”slankekost”.
Hvis du vil være – så skriv evt. hvordan du synes vi skal gribe det an og gerne lidt om dine ønsker og forventninger. Hvis der er nogen, som vil følge mig, så vejer vi os første gang på torsdag (jeg tør ikke, at gå på vægten før torsdag)….:-/