#131 af bruger slettet
De ”modne” pigers tråd
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vejedag - torsdag den 25. oktober
Samme som sidst uge73.4 kg...feriemaden og hyggen sidder vist lidt for godt fast....får ikke motioneret udover mine daglige cykelture og gåtur med hunden -har en del ondt i ryggen og synes det tærrer på min energi..... vi må vist holde hinanden lidt fast.... god uge og tanker til jer alle....:-))
12 år25. oktober 2012 kl. 18:55
womanice (slettet)
Om at komme igang.
Tak for opbakningen - problemet er jo nok, at nu hvor jeg går sygemeldt har jeg jo masser af tid til at tænke (og savne). Det er noget skidt og jeg skal igang med at lave en form for motion, ellers kan jeg mærke, at min krop går helt i stå - det kan da gå hen og blive helt kritisk.
Så jeg har bestemt mig for, at fra idag SKAL jeg gå en god lang tur, spise sundere og ikke mindst få tankerne i lysere baner.
Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste...så jeg håber, at vi sammen kan komme igang igen.
Så jeg har bestemt mig for, at fra idag SKAL jeg gå en god lang tur, spise sundere og ikke mindst få tankerne i lysere baner.
Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste...så jeg håber, at vi sammen kan komme igang igen.
12 år29. oktober 2012 kl. 10:30
1magda
re: Om at komme igang.
Hej med jer.
Er der plads til en til i jeres gruppe?
Jeg har været herinde i sommer og skrevet min kost ind, det gik fint, jeg tabte ca.3 kg. Men så gik jeg lidt i stå, stoppede med at skrive osv. Nu vil jeg gerne i gang igen, skriver kost ind på 2. dag, men har vidst brug for lidt mere. Ugentlige vejninger som skal "rapporteres" tror jeg kunne motivere mig. Jeg tror jeg passer bedst ind i jeres gruppe. Jeg er 47 år, 165 cm høj og vejer 62,5 kg. I første omgang vil jeg gerne tabe 2 kg. og har mål til 20. dec.
Hvis I helst ikke vil have flere med er det ok, så ser jeg mig om efter noget andet.
Er der plads til en til i jeres gruppe?
Jeg har været herinde i sommer og skrevet min kost ind, det gik fint, jeg tabte ca.3 kg. Men så gik jeg lidt i stå, stoppede med at skrive osv. Nu vil jeg gerne i gang igen, skriver kost ind på 2. dag, men har vidst brug for lidt mere. Ugentlige vejninger som skal "rapporteres" tror jeg kunne motivere mig. Jeg tror jeg passer bedst ind i jeres gruppe. Jeg er 47 år, 165 cm høj og vejer 62,5 kg. I første omgang vil jeg gerne tabe 2 kg. og har mål til 20. dec.
Hvis I helst ikke vil have flere med er det ok, så ser jeg mig om efter noget andet.
12 år31. oktober 2012 kl. 15:02
bruger slettet
Du er velkommen fra min side, men womanice har oprettet tråden...kan ikke forestille mig hun siger nej... :-))
12 år31. oktober 2012 kl. 17:33
womanice (slettet)
Vejedag - torsdag den 1. november
Womanice:
Vægt: Torsdag den 9. august: 69 kg
Vægt: Mandag den 13. august: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 16. august: 68,3 kg
Vægt: Torsdag den 23. august: 69 kg
Vægt: Torsdag den 30. august: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 6. september: 69,1 kg
Vægt: Torsdag den 13. september: 69,3 kg
Vægt: Torsdag den 20. september: 69,0 kg
Vægt: Torsdag den 27. september: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 4. oktober: 69,6 kg
Vægt: Torsdag den 12. oktober: 69,6 kg (glemte at veje mig)
Vægt: Torsdag den 18. oktober: 69,9 kg.
Vægt: Torsdag den 1. november: 69,4 kg
Jeg har prøvet at spise lidt Paleo-agtigt i denne uge (stenalderkost). Jeg tror sqi, at det virker.... - 500 gram....:-)
Ikke nok med, at jeg har tabt mig lidt, så synes jeg også, at jeg kan mærke ændringer i det hele taget. F.eks. føler jeg mig ikke så oppustet og har fået lidt mere energi, som har resulteret i at jeg har fået travet nogle ture.
Er der nogen af jer, som har prøvet denne diæt?
Vægt: Torsdag den 9. august: 69 kg
Vægt: Mandag den 13. august: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 16. august: 68,3 kg
Vægt: Torsdag den 23. august: 69 kg
Vægt: Torsdag den 30. august: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 6. september: 69,1 kg
Vægt: Torsdag den 13. september: 69,3 kg
Vægt: Torsdag den 20. september: 69,0 kg
Vægt: Torsdag den 27. september: 69,5 kg
Vægt: Torsdag den 4. oktober: 69,6 kg
Vægt: Torsdag den 12. oktober: 69,6 kg (glemte at veje mig)
Vægt: Torsdag den 18. oktober: 69,9 kg.
Vægt: Torsdag den 1. november: 69,4 kg
Jeg har prøvet at spise lidt Paleo-agtigt i denne uge (stenalderkost). Jeg tror sqi, at det virker.... - 500 gram....:-)
Ikke nok med, at jeg har tabt mig lidt, så synes jeg også, at jeg kan mærke ændringer i det hele taget. F.eks. føler jeg mig ikke så oppustet og har fået lidt mere energi, som har resulteret i at jeg har fået travet nogle ture.
Er der nogen af jer, som har prøvet denne diæt?
12 år1. november 2012 kl. 09:46
womanice (slettet)
Velkommen i gruppen
Hej Magda...:-)
Lisart, har da fuldstædig ret... du er meget velkommen her inde.
Tillykke med dit foreløbige vægttab.
Hvis du gerne vil have et overblik over din vægt, kan du skrive din vægt ind f.eks. hver uge.
Held og lykke med vægttabet til dig og alle I andre....:-)
Lisart, har da fuldstædig ret... du er meget velkommen her inde.
Tillykke med dit foreløbige vægttab.
Hvis du gerne vil have et overblik over din vægt, kan du skrive din vægt ind f.eks. hver uge.
Held og lykke med vægttabet til dig og alle I andre....:-)
12 år1. november 2012 kl. 09:51
SusanneRB
re: Velkommen i gruppen
Stenalderkosten synes jeg lyder vildt spændende og tror også at det er en sikker og sund vej frem! Selv forsøger jeg at droppe brød. Jeg eeeeelsker brød med smør, og kartofler med sovs.... ud medf det, og ind med grønsager.... hmmmm som man kan se på min vægtkurve, har jeg ikke lige selv fulgt mit eget råd i de sidste 2 uger....
12 år1. november 2012 kl. 12:34
SusanneRB
Vægt: Torsdag den 9. august: 78,7 kg
Vægt: Torsdag den 16. august: 78,4 kg
Vægt: Torsdag den 23. august: 77,9 kg
Vægt: Torsdag den 30. august: 77,8 kg
Vægt. Torsdag den 6. september: 78,2
Vægt. Torsdag den 13. september: 77,7
Vægt. Torsdag den 20. september: 77,6
Vægt. Torsdag den 27. september: 77,2
Vægt. Torsdag den 4. oktober: 77,2
Vægt. Torsdag den 11. oktober: 76
Vægt. Torsdag den. 1. november: 76,6
Vægt: Torsdag den 16. august: 78,4 kg
Vægt: Torsdag den 23. august: 77,9 kg
Vægt: Torsdag den 30. august: 77,8 kg
Vægt. Torsdag den 6. september: 78,2
Vægt. Torsdag den 13. september: 77,7
Vægt. Torsdag den 20. september: 77,6
Vægt. Torsdag den 27. september: 77,2
Vægt. Torsdag den 4. oktober: 77,2
Vægt. Torsdag den 11. oktober: 76
Vægt. Torsdag den. 1. november: 76,6
12 år1. november 2012 kl. 12:35
bruger slettet
Vægt...Æv..har slet ikke lyst....75 kg... 2 kg mere end for 14 dage siden...er i byen ofte, på kusus, ingen særlig motion, ihvertfald ikke så jeg sveder...til jylland hele den kommende weekend... SUK.... mandag må og SKAL. være mit vendepunkt...som vægten ser ud nu, skal jeg jeg tabe ca 1 kgom ugen fra nu af, for at nå mit mål til juleaften.. overvejer om jeg også skal spise, kød, frugt og grønt!!??
12 år1. november 2012 kl. 18:48
Bente Bloch (slettet)
Du skal være så hjertelig velkommen
12 år2. november 2012 kl. 09:49