#11 af kvindemin (slettet)
De ”modne” pigers tråd
Du læser en tråd i debat > vægttabkvindemin (slettet)
re: De ”modne” pigers tråd
Hej jeg vil gerne være med..Jeg er holdt med at ryge og prøver at holde min vægt 67 kg,er begyndt at løbe men har meget lyst til sukker
12 år6. august 2012 kl. 19:20
womanice (slettet)
re: Så er vi igang!
Hej Lisart
Velkommen - nej, det er da bare skønt, at du allerede er godt igang. Tak for inspirationen...:-)
Torsdag indskriver vi vægt første gang - her efter hver mandag og torsdag.
Det bliver spændende at følge hinanden.
Velkommen - nej, det er da bare skønt, at du allerede er godt igang. Tak for inspirationen...:-)
Torsdag indskriver vi vægt første gang - her efter hver mandag og torsdag.
Det bliver spændende at følge hinanden.
12 år7. august 2012 kl. 09:45
womanice (slettet)
Hej Kvindemin - velkommen til dig!
Jeg er også eks-ryger - en glad eks-ryger. Det er flere år siden, at jeg stoppede, så jeg savner ikke smøgerne (kun i særlige tilfælde). Jeg tog nogle kilo på efter at jeg stoppede med at ryge - det tog ca. et år inden stofskiftet var normalt igen, indtil da var mit mål blot at holde vægten så nogenlunde. Jeg tyggede meget almindelig sukkerfrit tyggegummi, spiste gulerødder som jeg placerede i glas rundt omkring i huset, børstede tænder - det hjalp mig, når trangen kom. Faktisk havde jeg også en mentolcigaret...:-D
Jeg glæder mig til at følge dig og din rygestop - jeg ønsker dig al mulig held med det.
Vi vejer os første gang på torsdag - herefter hver mandag og torsdag.
Jeg er også eks-ryger - en glad eks-ryger. Det er flere år siden, at jeg stoppede, så jeg savner ikke smøgerne (kun i særlige tilfælde). Jeg tog nogle kilo på efter at jeg stoppede med at ryge - det tog ca. et år inden stofskiftet var normalt igen, indtil da var mit mål blot at holde vægten så nogenlunde. Jeg tyggede meget almindelig sukkerfrit tyggegummi, spiste gulerødder som jeg placerede i glas rundt omkring i huset, børstede tænder - det hjalp mig, når trangen kom. Faktisk havde jeg også en mentolcigaret...:-D
Jeg glæder mig til at følge dig og din rygestop - jeg ønsker dig al mulig held med det.
Vi vejer os første gang på torsdag - herefter hver mandag og torsdag.
12 år7. august 2012 kl. 09:55
womanice (slettet)
"Overgangsalder"
Hej - som jeg skriv i den anden tråd, så er jeg lige ved at træde ind i "overgangsalderen", så jeg har ikke den store erfaring med det.
Jeg får nogle hedeture - mest om aftenen, som faktisk igår aftes skiftede mellem hedeture og kuldegysninger - er det almindeligt?
Jeg vil også helst undgå hormonbehandlinger - jeg fik det nemlig bedre, efter at jeg stoppede med p-pillerne.
Jeg får nogle hedeture - mest om aftenen, som faktisk igår aftes skiftede mellem hedeture og kuldegysninger - er det almindeligt?
Jeg vil også helst undgå hormonbehandlinger - jeg fik det nemlig bedre, efter at jeg stoppede med p-pillerne.
12 år7. august 2012 kl. 10:01
calcit
re: "Overgangsalder"
Hedeturene er mest om aftenen det har jeg egentlig ikke skænket en tanke....har aldrig røget eller taget P piller...men altid været blandt storrygere så noget røg er da kommet ind....om det har betydning for hvordan vi har det ved jeg ikke. Jeg mærker kun som nævnt den cyklus som kører i kroppen alligevel.
12 år7. august 2012 kl. 11:33
Bente Bloch (slettet)
re: "Overgangsalder"
Hej
Jeg får hedeture på alle tider af døgnet, så jeg ved ikke hvor mange gange om dagen trøjen kommer af og på igen, fordi jeg bliver kold, fordi jeg bliver helt fugtig over det hele når jeg sveder.
Jeg får hedeture på alle tider af døgnet, så jeg ved ikke hvor mange gange om dagen trøjen kommer af og på igen, fordi jeg bliver kold, fordi jeg bliver helt fugtig over det hele når jeg sveder.
12 år7. august 2012 kl. 15:11
Bente Bloch (slettet)
Vægtindtastning: Taster vi i dette forum eller er der et sted på disse sider, hvor vi kan taste ind i et fælles skema - mest for overskuelighedens skyld?
Sorry, hvis mit spørgsmål er dumt, men jeg har ikke noget erfaring med dette.
Bente
Sorry, hvis mit spørgsmål er dumt, men jeg har ikke noget erfaring med dette.
Bente
12 år7. august 2012 kl. 15:14
kvindemin (slettet)
Mange tak for en dejlig velkomst, Ja det er jo 5 dag idag som ikke ryger..Jeg kæmper stadig med trangen..Men det går lidt bedre, var oppe af spise inat havregryn Jeg prøvede at komme sødemiddel på det var faktisk ok:)
Held og lykke herinde
Held og lykke herinde
12 år7. august 2012 kl. 15:47
bruger slettet
Tak for det....:-)
12 år7. august 2012 kl. 16:33
Maddie (slettet)
Jeg lægger lige for med "indberetningen". I dag stod vægten på 81,6.
Jeg har tabt næsten 8 kg siden midten af juni.Jeg glæder mig meget til, at der kommer til at stå et 7-tal i stedet for 8.
Jeg har tabt næsten 8 kg siden midten af juni.Jeg glæder mig meget til, at der kommer til at stå et 7-tal i stedet for 8.
12 år9. august 2012 kl. 07:35