Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mandagsvejning
Det bliver så en tirsdagsvejning for mig i denne uge. 58,5 kg..............3,5 kg til mål............håber at det kan klares til midten af juli
12 år5. juni 2012 kl. 19:27
Fredagsstatus
64,3! Slam! Minus 1,2 kg siden mandag. Så er det jeg tog på sidste uge indhenter og mere til. I weekenden arbejder jeg igennem så jeg skal ikke ud og ødelægge resultatet med en fest denne gang:)
God weekend!
12 år8. juni 2012 kl. 05:58
re: Fredagsstatus
58,4 kg............3,4 kg til mål.....langsomt men den rette vej trods alt
12 år8. juni 2012 kl. 09:13
re: Fredagsstatus
undskyld jeg ikke lige har fået opdateret. Har simpelthen haft SÅ travlt fra torsdag til nu søndag aften. Har slet ikke haft kosten i fokus og er ret så sikker på at der er røget en masse på vægten :/ Men fra i morgen, mandag, kører bussen igen!!
12 år10. juni 2012 kl. 20:40
Mandagsvejning
Min uge er gået rigtig godt. Har tabt 800 g og er tilbage på sporet! Målet var at smide de 700 jeg tog på sidste uge,så det er nået. Kedeligt at skulle smide de samme igen!

Der er gået 6 uger, og jeg har tabt 2,3 kg ialt. Det er ikke gået så stærkt som håbet, men stille og roligt den rigtige vej.

Hvordan går det med jer andre? Der er blevet meget stille i tråden...
12 år11. juni 2012 kl. 08:58
re: Nyt medlem
Hej derude :o)

Jeg er ny herinde, men vil gerne være med på at tabe ca 4 kg.. gerne inden midten af juli. Jeg vejer nu 63,7..

Jeg er sygeplejestuderende, og pt. i praktik. Har egen hest, så rider et par gange om ugen :o)

Håber at dette forum kan give motivationen det sidste spark!
12 år11. juni 2012 kl. 11:25
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Hej jeg vil også gerne være med, skal tabe mig noget mere men har besluttet at prøve lidt af gangen, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan man indtaster fødevarer er der nogen der kan hjælpe mig jeg er lige startet
12 år11. juni 2012 kl. 11:45
Velkommen til jer begge to:)

Du taster din mad under dem fane der hedder Min dag, øverst på siden. Vælg hvert måltid og så hver fødevare. Beregningerne ser du bagefter under fanen med en smiley...

Hilsen gitte
12 år11. juni 2012 kl. 12:32
Det går fremad for mig; vægten er nu på 57,9 kg.........så 2,9 kg til mål. Jeg når det nok ikke til udgangen af måneden, men det gør heller ingenting, så længe det går den rigtige vej.
12 år12. juni 2012 kl. 08:38
Jeg er ny herinde og vil gerne følges. Jeg vejer 59,3 og vil så gerne ned på 56. Jeg synes det går så langsomt. Jeg spiser kun det jeg må og træner meget. Er endda begyndt ved en diætist. Har brug for støtte og tips for ikke at miste modet :-)
12 år12. juni 2012 kl. 09:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });