Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Du læser en tråd i debat > vægttabSunse (slettet)
re: Fredagsstatus
Præcis :) Må man spørge hvor ferien går hen?? :o)
12 år29. juni 2012 kl. 20:32
kivegi (slettet)
Ja, da. Til Silkeborg i sommerhus med nogle venner:) Jeg holder bare en uge nu, og gemmer resten til august.
Og miraklernes tid ER ikke forbi. 62,9 til morgen! Juhuu! Ferieklar. Jeg sagde jo, at jeg ikke anede hvor de 600 g kom fra, og vupti var de væk igen:)
Og miraklernes tid ER ikke forbi. 62,9 til morgen! Juhuu! Ferieklar. Jeg sagde jo, at jeg ikke anede hvor de 600 g kom fra, og vupti var de væk igen:)
12 år30. juni 2012 kl. 08:10
friitzen (slettet)
I går var vi til grill halløj og spiste dessert og drak vin for første gang i en måned. Har spist meget lidt i dag, men gruer for at se vægten i øjnene i morgen
12 år1. juli 2012 kl. 16:36
ABC123
det er gået rigtig dårligt :/
Gruer også SÅ meget for vægten i morgen.. øv øv
Gruer også SÅ meget for vægten i morgen.. øv øv
12 år1. juli 2012 kl. 18:48
Sunse (slettet)
Kivegi: Iih, det lyder lækkert. Danmark kan også være rigtig dejligt om sommeren, og vi har jo haft lunt vejr de sidste par dage :o)
Troede ikke mine egne øjne, da vægten sagde 60,5 her til morgen! Hurra! Jeg er virkelig glad for min nye, sunde livsstil, selvom jeg da har været udsat for mange fristelser den seneste måned.. Men jeg eksperimenterer med alt muligt sundt og lækkert mad som aldrig før, og gør det til noget sjovt og spændende!
Derudover føler jeg også, at jeg er ved at blive rigtig glad for min træning. I dag har jeg købt nye træningssko samt træningstøj. Selvom SU'en er lav, syntes jeg, at jeg fortjente det :o)
Denne tråd/side har også en del af motivationen! Så vi må holde hinanden oppe piger!! :o)
Troede ikke mine egne øjne, da vægten sagde 60,5 her til morgen! Hurra! Jeg er virkelig glad for min nye, sunde livsstil, selvom jeg da har været udsat for mange fristelser den seneste måned.. Men jeg eksperimenterer med alt muligt sundt og lækkert mad som aldrig før, og gør det til noget sjovt og spændende!
Derudover føler jeg også, at jeg er ved at blive rigtig glad for min træning. I dag har jeg købt nye træningssko samt træningstøj. Selvom SU'en er lav, syntes jeg, at jeg fortjente det :o)
Denne tråd/side har også en del af motivationen! Så vi må holde hinanden oppe piger!! :o)
12 år1. juli 2012 kl. 20:09
friitzen (slettet)
900 gram er røget på siden lørdag morgen, så meget koster en tur til grill hygge og det endda uden at give helt los faktisk
12 år2. juli 2012 kl. 07:57
Sunse (slettet)
Op på hesten igen Fritzen!! :o) De er hurtigt af igen!
12 år2. juli 2012 kl. 10:46
ABC123
Wow, igår vejede jeg 67,1 og i dag 65,8 kg. Anyways, kan forhåbentlig skrive et mindre tal på fredag igen. Hav en fantastisk uge allesamen!! Go lose them kilos! :D
12 år2. juli 2012 kl. 11:48
ABC123
Heeej.
Nå, i dag vejer jeg 65,6 kg. Lidt ærgeligt, for igår vejede jeg 65,1.. Men det er stadig 200 gram fra mandag.. Lidt er bedre end igenting, ik?
God weekend!
Nå, i dag vejer jeg 65,6 kg. Lidt ærgeligt, for igår vejede jeg 65,1.. Men det er stadig 200 gram fra mandag.. Lidt er bedre end igenting, ik?
God weekend!
12 år6. juli 2012 kl. 17:20
100 g af er bedre end 600 på, så tillykke med de 100:)