Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandagsvejning
Godmorgen alle sammen!
Ja, jeg er såmænd oppe. Der er jo nogle som skal arbejde. Suk.
Jeg har været rigtig god i weekenden, og dét giver altså pote på vægten, 67,9 kg. Det er 600 g. siden fredag. YEA MAN!
Hav en dejlig fridag :)
12 år28. maj 2012 kl. 07:39
re: Mandagsvejning
Abc - godt gået i weekenden!

Jeg har ikke været hjemme hos min vægt mandag morgen, så det bliver søndag der tæller med 64,8 kg. En stillestående weekend, hvilket er et mirakel med alt jeg har spist og drukket! Minus 500 g igen denne uge, ialt 2,2 kg på de 4 uger. Stille og roligt fremad!
Jeg kan ikke være så stolt af ugens motion. Godt nok fik jeg cyklet 4 dage, men slet ikke løbet. Kan ikke helt finde ud af om jeg bruger den nyerhvervede cykel-vane som dårlig undskyldning for ikke at behøve løbe...
Det er jo også så varmt!.... Hvem kan sparke mig ud i løbeskoene?
12 år28. maj 2012 kl. 12:05
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Jeg er helt med .. jeg mangler 5 kg inden 1 juli og har vejedag mandag :)
12 år28. maj 2012 kl. 12:14
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Michelle- velkommen ind i kampen:)
12 år29. maj 2012 kl. 00:14
Fredagsstatus
Godmorgen

Hvilken herlig morgen, vægten siger 74,3, endnu 1 kg på 1 uge...skønt.

Jeg har allerede nu tabt de 4 kg, som jeg havde planlagt inden sommer, så næste delmål er de 70 kg. Dvs 4,3 kg mere.

Jeg spiser efter Lene Hanssons principper i hverdagene fortsat og lidt mere frit i weekenderne. Så jeg har også fået pizza osv.

Krydser fingre for Jer andre.

Knus Pia
12 år1. juni 2012 kl. 07:26
re: Fredagsstatus
Godmorgen!

Jeg har tabt 800 g. siden mandag, og jeg er nu på 67,1 kg. Regner stærkt med at se et 6-tal på vægten i løbet af weekenden;)

Jeg er rigtig stresset for tiden, så jeg får ikke rigtig spist så godt og sundt som jeg burde.. desværre. Men det skal der selvfølgelig laves om på når jeg er igennem eksamensperioden ;)

Håber at I alle er med til at give den GAS i weekenden!? :)

12 år1. juni 2012 kl. 07:39
Abc og pia: hvor er i gode begge to!

Min uge har været frygtelig i forhold til mad, og vægten straffer med 65,5 kg det er plus 700 g siden mandag! Og nu venter en bytur i aften.
Mit mål for weekenden må være ikke at gøre skaden større, og så af med de gram igen næste uge.
God weekend
12 år1. juni 2012 kl. 10:52
Min vægt siger nu 59 kg. Så 4 kg mere, så er jeg i mål. det går laaaangsomt, men forhåbentlig sikkert :).

God weekend til jer alle!
12 år2. juni 2012 kl. 18:42
øv bøv.. 67,3 kg :/
12 år4. juni 2012 kl. 14:19
Ups! 65,5. Det er plus 700 g denne uge. Helt velfortjent da jeg har spist masser af alt:)
Målet for næste uge er at smide de 700 igen. Jeg er klar igen nu!
God uge til de der stadig er med

Og til Abc- du fik da er samlet tab på igen, selv om weekenden ikke pyntede
12 år4. juni 2012 kl. 14:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });