Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fredagsstatus
Feeed tråd! Jeg vil også være med, hvis jeg må? :) Hvis ja, tjekker jeg ind mandag.
Jeg vejer omkring 69 :/ Og vil helt sikkert gerne ned med 4 kg inden sommeren for alvor sætter ind.
Let's go!
12 år18. maj 2012 kl. 11:13
re: Fredagsstatus
Hej ABC du skal være velkommen ind i kampen!

Min fredagsstatus er kun minus 200 g siden ugen startede. Til gengæld regner jeg ikke med at formøble noget i weekenden, da den står på arbejde arbejde og arbejde:)
12 år18. maj 2012 kl. 20:58
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
-Lykken - fedt med din spinning tur:)
Ja jeg kender til at humøret falder når maden kommer i fokus. For mig sker det enten når jeg får spist for lidt et par dage, eller når jeg "falder i"
De dage jeg får 12-1300 kcal er humør og energi bedst, men det kan jeg jo ikke altid ramme:)

-Pia- flot spring fra mandag!:)
12 år18. maj 2012 kl. 21:04
Min vægt siger 65,3. Det er minus 500 g seneste uge, og ialt minus 1,7 på de tre uger. Det er såmænd ok.
Jeg har ikke givet los på maden nogle dage denne gang, men har besluttet ikke at gå så fanatisk til værks som jeg nogle gange gør:)
Jeg har kun fået løbet en gang til gengæld har jeg cyklet på arbejde 5 dage - og det med cyklen er jo helt nyt for mig!
Alt i alt et ok resultat i en 50 timers arbejdsuge!

God uge til alle - glæder mig til at høre jeres status
12 år21. maj 2012 kl. 07:24
Godmorgen godmorgen! Sikke dejligt vejr!! :)
Vægten i dag på min første vejedag siger 68,5 kg. Dvs at jeg d. 18. juni skal veje (højst) 64,5 kg.
Glæder mig til at høre om jeres andres succes ;)
12 år21. maj 2012 kl. 07:46
Sikken en start. Glemte at veje mig hertil morgen, da min datter har fødselsdag idag:-) Men weekendens forud-fejring har heller ikke været af det gode, så godt nok havde jeg tabt 1 kg lørdag morgen siden starten, men det meste er vidst sat over styr igen. På den igen - øv. Gad vide om jeg nogensinde lærer at tackle weekenderne :-)

Kivegi: Superflot - du lyder til virkelig at have fundet vejen.
12 år21. maj 2012 kl. 11:33
-Lykken: tillykke med datteren:)
Ja de weekender er og bliver en udfordring! Jeg synes det er særligt svært når jeg giver mig selv liv at skeje en smule ud, for så ender jeg med at tage mere og mere af hvad som helst. Ville ønske jeg ku lære middelvejen, men jeg er så alt eller intet!
12 år21. maj 2012 kl. 23:11
Hej piger!
Her kommer et længere indlæg, men i kan betragte det som en kompensation for, at jeg ikke har fået opdateret i noget tid… ;)

Jeg har ikke glemt jer, tværtimod har jeg luret lidt på jer fra sidelinjen, og forsøgt at følge kivegi’s råd, om at planlægge mine måltider, hvilket går ret godt faktisk. TAK! :D

Men jeg har slet ikke haft overskuddet til at motionere, og jeg kan tydeligt mærke at der er røget noget vægt på igen. Derudover har vi afslutning af 2-3 fag hver dag i denne uge, hvilket løber op i rigtig mange mumse-lækre boller og kager!

Men det betyder selvfølgelig også, at sommerferien nærmer sig, faktisk allerede på torsdag for mit vedkommende. Derfor har jeg besluttet, at æde boller og kager med klassekammeraterne, og (forsøge at) holde kaloriemængden lidt nede morgen og aften. Og SÅ giver jeg den ellers gas fra fredag morgen! :)

I know, det er lidt ”jeg starter på mandag”-agtigt, men da det er en livsstilsændring jeg har sat mig for, og ikke kun vægttab, så skal det være ok med sådanne små perioder en sjælden gang i mellem (her er det 4 dage i alt).

Jeg vejer mig igen på fredag (gys og gru!), og så ser vi hvad jeg når de sidste 3,5 uger…
Keep up the good work! :)
12 år22. maj 2012 kl. 19:09
Bassepigen: Det lyder som en rigtig god plan:)
Det er alt for urealistisk at tro man bare lige lader være deltage i hyggen! Du kan jo netop som du siger kompensere lidt resten af dagen og hoppe på resten fredag!
12 år22. maj 2012 kl. 19:20
kivegi: Jeg vil ihvertfald forsøge, selvom det er svært at holde bare lidt igen med de boller og kager :)
Og så vil jeg også lige give dig et kæmpe skulderklap, det er virkelig godt gået med både opstart af motionen og de 1,7 kilo der er røget! Jeg tabte mig slet ikke i starten, da jeg begyndte at motionere...
12 år22. maj 2012 kl. 20:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });