#92 af friitzen (slettet)
Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Du læser en tråd i debat > vægttabfriitzen (slettet)
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Får kun en smule mælk i kaffen:-). i følge diætisten er der ikke noget bestemt jeg skal spise, bare holde mig på de 1200 kcal. Jeg har elers altid fulgt et eller andet bestemt f.eks. næsten ingen ris pasta osv. masser af grønt og protein. Burde man ikke tabe sig mest i starten?
Men ja de sammen 4-5 kilo bliver ikke nemmere at smide med tiden. Har 2 børn der har sat sine spor. Men bare fordi man er blevet 33 og har 2 unger, må man godt stille krav til sin krop. Diætisten siger det er realistisk at ville veje 55-56 kilo, så må da kunne komme derned. Når jeg er der vil jeg gerne leve efter slankeregler mandag til fredag og så spise det jeg vil i weekenden. Har tidligere holdt vægten således. Havde håbet at 6 uger i hård kamp var nok, men ser ikke ud til at gå. Desværre.
Men ja de sammen 4-5 kilo bliver ikke nemmere at smide med tiden. Har 2 børn der har sat sine spor. Men bare fordi man er blevet 33 og har 2 unger, må man godt stille krav til sin krop. Diætisten siger det er realistisk at ville veje 55-56 kilo, så må da kunne komme derned. Når jeg er der vil jeg gerne leve efter slankeregler mandag til fredag og så spise det jeg vil i weekenden. Har tidligere holdt vægten således. Havde håbet at 6 uger i hård kamp var nok, men ser ikke ud til at gå. Desværre.
12 år12. juni 2012 kl. 20:20
Superlakridsen (slettet)
Hvor er jeg dog ved at være godt TRÆT af det hele!
Jeg vil så gerne tabe 4-5kg inden USA og der sker ikke noget.
Jeg spiser fornuftigt, kun slik/søde sager én gang om ugen, er begyndt at drikke vand og har skåret min daglige chai latte ned til 1-2 om ugen (den er "Hjemmelavet" med et chai-tebrev fra pickvik, skummetmælk og 1 tsk sukker så den burde alligevel ikke være så slem)
Jeg cykler til mit STÅENDE arbejde (har 5-6km hver vej) i en grillbiks, og til trods for at de andre spiser pølser, is etc. har jeg trofat et par gulerødder jeg gnaver på hvis jeg bliver sulten inden vi lukker.
Det har nu stået på siden slutningen af april men vægten samarbejder bare ikke.. Den er ikke gået ned OVERHOVED! Øv hvor er det træls! Og man kan heller ikke se noget vægttab på hverken tøj eller i spejlet.
Har virkelig brug for et motivationsskub lige nu, for hold op hvor er jeg ved at droppe det hele..!
Jeg vil så gerne tabe 4-5kg inden USA og der sker ikke noget.
Jeg spiser fornuftigt, kun slik/søde sager én gang om ugen, er begyndt at drikke vand og har skåret min daglige chai latte ned til 1-2 om ugen (den er "Hjemmelavet" med et chai-tebrev fra pickvik, skummetmælk og 1 tsk sukker så den burde alligevel ikke være så slem)
Jeg cykler til mit STÅENDE arbejde (har 5-6km hver vej) i en grillbiks, og til trods for at de andre spiser pølser, is etc. har jeg trofat et par gulerødder jeg gnaver på hvis jeg bliver sulten inden vi lukker.
Det har nu stået på siden slutningen af april men vægten samarbejder bare ikke.. Den er ikke gået ned OVERHOVED! Øv hvor er det træls! Og man kan heller ikke se noget vægttab på hverken tøj eller i spejlet.
Har virkelig brug for et motivationsskub lige nu, for hold op hvor er jeg ved at droppe det hele..!
12 år12. juni 2012 kl. 22:47
kivegi (slettet)
Superlakridsen: Øv hvor lyder det bare demotiverende, når du kæmper så bravt. Der er to muligheder: du spiser for meget eller du spiser for lidt! Taster du din mad ind? Hvis du får for lidt så sæt kcal op til dit basalstofskifte! Jeg har før stået stille på 1100 kcal i flere uger, og oplevet der raslede af når jeg spiste 1200-1300 i stedet. Sørg også for at få 30% fedt, når du spiser få kcal ellers vil kroppen holde på der den har!
Fortsæt det gode arbejde! Du lyder som om du har gejsten:)
Fortsæt det gode arbejde! Du lyder som om du har gejsten:)
12 år13. juni 2012 kl. 00:03
Sunse (slettet)
Enig med Kivegi.. Mellemmåltiderne er med til at sætte forbrændingen op :-)
I dag stod vægten på 62,9, jubii :-)
I dag stod vægten på 62,9, jubii :-)
12 år13. juni 2012 kl. 17:49
ABC123
fredagsvejning
Godmorgen
Jeg har været lidt på standby den sidste 1,5 uge.. Der er bådet røget pizza, chips og alkohol ned. Trods alt det usunde er vægten samme som sidst jeg tjekkede ind nemlig 66,7 kg.
God dag til Jer
Jeg har været lidt på standby den sidste 1,5 uge.. Der er bådet røget pizza, chips og alkohol ned. Trods alt det usunde er vægten samme som sidst jeg tjekkede ind nemlig 66,7 kg.
God dag til Jer
12 år15. juni 2012 kl. 09:42
kivegi (slettet)
re: fredagsvejning
Min vægt er vidst kortsluttet her til morgen.... 65,3. Revance!
12 år15. juni 2012 kl. 10:33
Heidi05 (slettet)
ENDELIG går min vægt ned af igen. Synes også det har været sværer end jeg troede, selvom jeg ville løbe hver morgen i min læseferie, har det sgu været svært, læsningen og gode karakterer står nu højest. Men næste måned vil den komme til at stå på løb og arbejde igen, så mon ikke det vil sætte endnu mere gang i vægt tabet :-)
12 år17. juni 2012 kl. 08:30
friitzen (slettet)
Endelig et lille hak ned her også. 58,7. 4 uger til ferie og bare 2 kilo mere vil gøre mig glad. Det må kunne nåes. Jeg har virkelig levet stramt og det går langsomt alligevel. Så højst et halv kilo om ugen. Problemet bliver at holde dem af. Synes en dag i syndens hule hurtigt giver et par kilo.
12 år17. juni 2012 kl. 11:39
Superlakridsen (slettet)
Så for fjårn!
Nu tror jeg der sker noget!:-D
Imorges da jeg betragtede mig i spejlet og hev lidt i dellerne her og der syntes jeg da nok lige at min mave delle er blevet betydeligt mindre!
For ikke så lang tid siden kunne jeg tage en håndfuld delle uden problemer, nu må jeg lige spænde fingermusklerne lidt for at få fat.
Okay, lidt en overdrivelse, men det vigtigste er at det endelig går den RIGTIGE vej, motivationen er helt oppe og ringe og jeg er SÅ klar til at smide det sidste nu!:-)
Håber i andre har ligeså god vind!
Nu tror jeg der sker noget!:-D
Imorges da jeg betragtede mig i spejlet og hev lidt i dellerne her og der syntes jeg da nok lige at min mave delle er blevet betydeligt mindre!
For ikke så lang tid siden kunne jeg tage en håndfuld delle uden problemer, nu må jeg lige spænde fingermusklerne lidt for at få fat.
Okay, lidt en overdrivelse, men det vigtigste er at det endelig går den RIGTIGE vej, motivationen er helt oppe og ringe og jeg er SÅ klar til at smide det sidste nu!:-)
Håber i andre har ligeså god vind!
12 år17. juni 2012 kl. 19:38
Et godt tip.................spis dine kalorier og drik kun vand, the, kaffe og andre kaloriefrie drikkevarer :-).