Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fredagsstatus
øv bøv. Har simpelthen saget 1,7 kg på på 1 uge :( Det er godt nok ikke særlig sjovt.
MEN jeg er allerede oppe på den der berømte hest igen! Det kunne være for fedt hvis jeg kunne skrive 65 kg på mandag. Jeg vil kæmpe for det :D
12 år25. juni 2012 kl. 10:59
re: Mandag
63,4 mandag morgen! Minus 700 g denne uge og det er 3,6 kg på 7 uger. Kunnean mon ikke nok nå de famøse 4 kg til deadline som er på lørdag, når jeg tager på ferie!

Til ABC: hovsa! Det må du ha hentet ind!
12 år25. juni 2012 kl. 15:26
Mål!
Nu er det jo hverken mandag eller fredag, men min vægt skal ind i dag, for det er dagen jeg rundede de minus 4 kg inden ferien!
63,0. Juhuuuu...
Tråden her døde mere eller mindre undervejs, men den har tjent sit formål for mig:)
Tror jeg stille og roligt vil gå efter et kg mere!
12 år27. juni 2012 kl. 08:56
re: Mål!
Tillykke med resultatet. Jeg synes også her er stille. jeg har fjorten dage til ferie så kører på endnu. Håber jeg ikke tager det hele på på de 14 dage :-)
12 år27. juni 2012 kl. 09:24
wow! Stort tillykke! NU kan du holde ferie med god samvittighed :)
Jeg kører stadig på selvom jeg har ferie.
Måske man skulle lave en tråd "x kg af i ferien"?
12 år27. juni 2012 kl. 09:49
eller bare holde vægten :-)
12 år27. juni 2012 kl. 10:32
Tak skal i ha:)
Jeg tror også jeg skal prøve at køre en gang "hold vægten i ferien" for ikke at spolere der hele:)
Det er kun en uges ferie på lørdag, men alligevel...
Der skal være plads til lidt hygge i sommerhuset, men skal ikke hoppe med på al de hvide brød osv til måltidene, så går det opad for mig:)
12 år28. juni 2012 kl. 00:20
Jeg hopper lidt frem og tilbage og kommer ingen vegne. Tør ikke tænke på hvordan det bliver når jeg skal holde ferie. Tænk kun at holde vægen nu med sådan en kamp. Har i mere svært ved at tabe jer på nogen tidspunkter af cyklus?
12 år28. juni 2012 kl. 20:34
Fritzen: jeg tager på op til, og taber et kg er par dage inde i mens. Ellers har jeg ikke bemærket et mønster.
Jeg farer også lidt op og ned. Nåede jo målet på 63 i forgårs, dagen efter havde jeg taget 600 g på og det har jeg stadig i dag. Så træls, for jeg har fortsat præcis samme kcal for at sikre mig op til ferien. I morgen tar jeg så afsted en uge, og synes det er så snyd, når jeg ellers havde nået det inden ferien, og troede det "kun" handlede om ikke at tá det hele på igen. Så er jeg istedet sat en hel uge tilbage på skalaen inden afgang:(
Håber på mirakler i løbet af natten!
12 år29. juni 2012 kl. 17:12
re: Fredagsstatus
Halløj piger :o)
Op med humøret! Jeg har "kun" smidt 100 gr. i denne uge, men jeg tror også det har noget at gøre med, at jeg er begyndt at træne meget mere. Der kan jo også være andre grunde til at vægten svinger lidt.. Fx vand i kroppen, mælkesyre osv..

Vi må lige holde hinanden lidt oppe herinde! I dag er både kæresten og jeg sent hjemme, så den står på pizza. Dog ikke for mig, jeg køber en salat med kylling :o)

Rigtig god weekend..
12 år29. juni 2012 kl. 19:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });