Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Du læser en tråd i debat > vægttabkivegi (slettet)
Mandagsvejning
Hej alle!
Så er 9 dages ferie slut, og jeg er tilbage 2 kg(!) tungere med en mandagsvægt på 64,9.
Der blev heller ikke sparer på noget som helst i sommerhuset, så nu må det arbejdes af. Jeg giver mig 19 dage, og det skal nok lykkes, for hvad der kommer let og hurtigt på, plejer også ar kunne komme let og hurtigt af.
Kan se det har været en god uge for flere af her, tillykke med det!
Så er 9 dages ferie slut, og jeg er tilbage 2 kg(!) tungere med en mandagsvægt på 64,9.
Der blev heller ikke sparer på noget som helst i sommerhuset, så nu må det arbejdes af. Jeg giver mig 19 dage, og det skal nok lykkes, for hvad der kommer let og hurtigt på, plejer også ar kunne komme let og hurtigt af.
Kan se det har været en god uge for flere af her, tillykke med det!
12 år9. juli 2012 kl. 10:16
ABC123
re: Mandagsvejning
God mentalitet kivegi! Og ja, de 2 kg er hurtigt af igen.
i dag er vægten 65,6 (samme som i fredags). Og efter en dårlig weekend, er jeg rigtig godt tilfreds. Havde egentlig troet at jeg ville havde taget på..
God mandag!
i dag er vægten 65,6 (samme som i fredags). Og efter en dårlig weekend, er jeg rigtig godt tilfreds. Havde egentlig troet at jeg ville havde taget på..
God mandag!
12 år9. juli 2012 kl. 10:51
ABC123
fredagsvejning
Godmorgen alle
Hvordan står det til? Er I stadig med?:)
Idag står vægten samme sted som i mandags, 65,6 kg, hvilket er svineheldigt eftersom jeg faktisk var oppe at veje 66,7 så sent som i går.. Håber jeg kan komme under 65 i weekenden!
God weekend
Hvordan står det til? Er I stadig med?:)
Idag står vægten samme sted som i mandags, 65,6 kg, hvilket er svineheldigt eftersom jeg faktisk var oppe at veje 66,7 så sent som i går.. Håber jeg kan komme under 65 i weekenden!
God weekend
12 år13. juli 2012 kl. 09:59
kivegi (slettet)
re: fredagsvejning
Godmorgen!
Jeg er med, ABC:)
Det var et ambitiøst mål du har for weekenden.
64,2 til mig. Minus 700 g siden ferien sluttede mandag. Mit mål er mindst 300 g mere til mandag. Jeg arbejder i weekenden, så der blir ikke noget fest til at spolere den plan.
Jeg er med, ABC:)
Det var et ambitiøst mål du har for weekenden.
64,2 til mig. Minus 700 g siden ferien sluttede mandag. Mit mål er mindst 300 g mere til mandag. Jeg arbejder i weekenden, så der blir ikke noget fest til at spolere den plan.
12 år13. juli 2012 kl. 11:37
friitzen (slettet)
En enkelt bytur endda med opkast således vægten var faldet dagen efter ;-( Men i morgen steget 1,5 kilo, puha. Og har intet spist ud over salat og kød. Det er altså udelukkende alkohol der er skyld i det, vildt at det kan fede så meget.
12 år15. juli 2012 kl. 19:43
ABC123
nå, 65,8 kg.
Jeg var også i byen i weekenden - dog foruden opkast ;)
Håber I alle har en god sommer
Jeg var også i byen i weekenden - dog foruden opkast ;)
Håber I alle har en god sommer
12 år16. juli 2012 kl. 10:13
kivegi (slettet)
Mandaf
Ok, jeg var ikke i byen, men spiste alt for meget på arbejdet. 64,6. Ialt kun 300 af i denne uge...
12 år16. juli 2012 kl. 16:24
God weekend!