Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Ved ikke om jeg skriver det rigtige sted. Har lidt problemer med at finde rundt i det her forum :(

Anyway, jeg vil også meget gerne være med. Nu har jeg den sidste måned tabt 3 kilo og er nu 4 kilo fra målet, men er ved at gå i stå og er tæt på at kaste mig over kagerne - har brug for motivation :( Må jeg ikke også godt være med?
12 år23. maj 2012 kl. 21:48
Dejanell: Du skal være velkommen:)
Vejedag mandag, og for dem der har lyst en Update fredag, for at få fokus på hvad weekenden gør.
Og så ellers løst og fast, hvad vi har lyst ril at dele!
Tillykke med de første tre kg og god kamp mod de sidste 4!
12 år24. maj 2012 kl. 15:34
Dejanell: det kunne da være hyggeligt med endnu en kageelsker, så kan vi holde hinanden i ørene :)
12 år24. maj 2012 kl. 22:35
Fredagsstatus
Hej allesammen

Min vægt idag siger 75,3, hvilket er et tab på 1 kg.
Jeg er således 300 gram fra mit første delmål.

Jeg er begyndt at spise efter syre-basemodellen og det fungerer rigtig godt for mig. Masser af lækker og velsmagende mad ;o)
Og så får jeg det psykisk og fysisk bedre af det.

Glæder mig til at høre hvordan det går Jer andre.

Kh Pia
12 år25. maj 2012 kl. 07:28
re: Fredagsstatus
Godmorgen :)
Min vægt er i dag 68,5 kg. Dvs det sammen som i mandags.. :/ MEN det er ok, for tirsdag stod vægten på 69,3 (????) Jeg forstår simpelthen ikke hvordan dét kunne lade sig gøre. Men heldigvis faldt jeg ikke i det sorte hul pga det. Så nu håber jeg bare der kan ryge lige gram over weekenden så jeg også kan skrive et tal som er mindre end sidste mandag ;)
Hav en bragende god weekend (Svær andet, når vejret ser sådan ud.. skøøøøønt!) ;)
12 år25. maj 2012 kl. 07:36
PH66: tillykke, det er rigtigt godt gået! :) Er det Lene Hanson du følger?

ABC123: Flot at du ikke faldt i, selvom det godt kan give et hak i motivationen... Havde du spist flere kalorier i sidste weekend? Jeg ved ikke om det er sådan, men jeg har tit følelsen af at vægtstigningen efter en kaloriefyldt weekend først kommer efter et par dage?
Men derudover så kan vægten svinge rigtigt meget fra dag til dag, an på hvor meget det mad har indtaget dagen før indtager vejer, samt hvor meget man har drukket... :)

Det er nu blevet fredag, og jeg skal igang igen... Jeg vejer her til morgen 58,3 kilo, men jeg havde også tyvstartet lidt igår med motionen og maden.

Måler i jer?
Jeg har overvejet det, men har indtil videret kun fået kæresten til at tage billeder, og allerede her er der en tydelig forskel, på trods af at min vægt næsten siger det samme som da denne gruppe startede...
12 år25. maj 2012 kl. 08:32
Pia: godt gået!

ABC: Godt du blev i kampen! Det er som bassepigen siger nok væske der svinger alt efter hvad du har spist eller trænet.

Bassepigen: er eksaminerne slut for denne gang? God ide med billederne. Jeg måler talje og hofte en gang om ugen. Der er røget 2 cm om hoften og 4 om taljen de første 3 uger. Det går lynhurtigt de første par uger hvor jeg sparer på brødet. Jeg ved af erfaring at om jeg så smider 4 kg mere så rykker taljen højst to cm mere. Så det er sjovest i starten:)

Min fredagsvægt er 64,9. Minus 400 g fra mandag og 2,1 ialt. Så der er ikke luft til at tage på i weekenden selv om jeg skal ud og spise og til koncert med fadøl hele aftenen...

God weekend!
12 år25. maj 2012 kl. 09:08
kivegi: nej desværre, eksamnerne starter først nu, men en kalorierig afslutningsuge er nu veloverstået,
Alle lærerene havde noget sommerferie- is/kage/boller med i denne uge, hvilket sammenlagt faktisk blev til: 4x kage, 3x boller og 1x is på 4 dage, og jeg stoppede ikke da jeg skammede mig... Men jeg er nu tilbage på sund kost og motion :)

Eksamensstress-spisningen er blevet holdt nede siden du gav mig det gode råd om at planlægge mine måltider...
Og det må have virket siden at min vægt ikke er steget mere efter 2 uger med lidt motion og ædning. :)
12 år25. maj 2012 kl. 11:24
Hej Bassepigen

ja, det er Lene Hansson jeg følger...og jeg må sige at det virker og jeg føler mig rigtig mæt hele tiden ;o)
12 år25. maj 2012 kl. 16:56
Bassepigen- hvor herligt at du holdt vægten! Selv om det selvfølgelig ikke er den sundestes måde i længden, kan man redde meget ved at planlægge at spise det usunde man ved man får alligevel:)
Held og lykke med eksaminerne!
12 år27. maj 2012 kl. 09:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });