Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Så er det sørme forfra igen!
Vægten har sneget sig op på 67 fordi jeg lukkede øjnene et par måneder:)
Jeg startede op herinde igen i går, og skal knokle ca 4 kg af inden ferien.
Vil rigtig gerne have følgeskab til gensidig opmuntring, tips, motivation og skub!
Er der nogen der har lyst til at følges?
Knus, gitte
12 år2. maj 2012 kl. 10:42
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Jeg har også 4 kilo jeg kæmper lidt med.
Hvornår starter din ferie? :)
12 år2. maj 2012 kl. 16:21
Jeg har en enkelt uges tidlig ferie uge 24 hvor jeg gerne vil være klar til sommertøjet. Det giver mig 6 uger! Hvornår har du ferie?
12 år3. maj 2012 kl. 01:37
Jamen mit mål var d. 19. juni, min fødselsdag, så det er jo perfekt! :)

Jeg er lige begyndt og veje mig hver mandag, hvornår gør du? Og er du interesseret i at have en ugentlig veje-dag herinde? Det er første gang jeg prøver det her... :)
12 år3. maj 2012 kl. 15:48
Jeg er med på en fælles Vejedag mandag:) jeg vejer mig dagligt, men det er rart med en ugentlig dag at sætte mål på!
Det bliver et lille kilo om ugen vi lige skal sprælle af, den klarer vi!
12 år4. maj 2012 kl. 00:45
Hej Kivegi

Jeg vil også gerne følges hvis det er i orden med dig.

Jeg skal tabe mig 10 kg men mit første mål er 5 kg inden sommerferien.

Jeg startede i mandags hvor vægten stod på 79 kg.
Jeg vejer mig også hver mandag, så det ville være perfekt med rapportering den dag.

Kh Pia
12 år4. maj 2012 kl. 08:37
Hej Pia
Det lyder super godt.
Jeg startede op i tirsdags med 67 kg, og er klar til første uges resultat på mandag:)
12 år4. maj 2012 kl. 10:42
Jeg er også frisk på den. Ca. 4 kg til ca. 19.6. Vejer p.t. 59,9 kg. Mål 55 kg.
12 år4. maj 2012 kl. 22:02
Super, og dejligt at flere har meldt sig til! :D

Jeg tænker at det kunne være hyggeligt, at vide lidt om hinanden?
Jeg kan godt lægge ud:

Jeg er en meget stillesiddende og mad/bage-elskende studerende, som før jul og nytår vejede 53,5 kg.
Det gør jeg ikke mere...

Udover at have forsøgt og skære ned på kage og andet sukker, løber jeg nu 4 gange om ugen, og forventer at lave lidt vægt træning og maveøvelser nogle gange om ugen, men løb er dog min første prioritet.

I mandags sagde vægten 58,5 kg, hvilket betyder at jeg har tabt mig 1 kg siden d. 10. april, men der er skam også røget en del kage og buffet’er ned i løbet af den måneds tid. :)

Da jeg godt ved at muskler vejer mere end fedt, har jeg ikke et egentligt vægt-mål, og derfor er 54 kg mest bare for at have et eller andet at stræbe efter, udover mere energi og en sundere livsstil selvfølgelig :)

Hvad laver i til dagligt? Og hvad gør i for at tabe jer eller blive sundere?
12 år4. maj 2012 kl. 22:47
Jeg arbejder på kontor, så det er også meget stillesiddende. Jeg elsker hygge guf om aftenen og at se film, så det er der jeg som regel tager på + i weekenderne. Det går fint i løbet af dagen og ikke så fint om aftenen.
Jeg er meget glad for at gå ture, så jeg håber at jeg får taget mig sammen til at gå rigtigt meget.
Jeg dyrker alm. fitness ca. 2 x 40 min. om ugen.
Spiser ALT for meget sukker............det vil jeg prøve at skære ned på.
12 år5. maj 2012 kl. 10:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });