Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
kivegi: det synes jeg er en god idé..
vægten sagde så 63,1 kg her imorges.. men det er stadig 900 g siden mandag.. så må vi håbe at jeg ikke går helt amok med slik i weekenden.. er rimelig motiveret, så håber det ikke.. har da lige sagt nej til at smage en kæmpe pose bland selv slik, som kæresten synes vi sku ha til aften ;)
12 år11. maj 2012 kl. 19:15
Jeg er umiddelbart også frisk på en ekstra vejedag fredag, jeg vejede mig dog ikke i morges...

Derudover lavede jeg nogle nye øvelser i søndags, så jeg har været vildt øm i mine ben, især læggene, så jeg fik først løbet igår... Hvordan går motionen hos jer andre? :)
12 år11. maj 2012 kl. 20:52
Det må ha været nogle effektive øvelser Bassepigen:)

Min motivation er i top! Det går godt med mit begynder løbeprojekt, jeg er kommet ud på 3 løbeture denne uge, og er hoppet til programmets 4. Uge:)
Og så har jeg været ude og cykle 10 km forleden, jeg har ellers ikke siddet på en cykel i nok fem år, så det var en overvindelse.
Min svaghed lige nu hænger i de sociale sammenhænge! Jeg kan selv holde mig på måtten, men har det svært med igen og igen at være i den rolle der ikke deltager når jeg er ude, og det er ikke så nemt for mig bare at tage en smule af det lækre når jeg går igang. Der er jeg meget "alt eller intet" agtig på den dumme måde:)
12 år12. maj 2012 kl. 09:54
Godmorgen allesammen

Jeg er også med på en fredagsvejning, nåede dog ikke på vægten i fredags.

Idag er vægten 77,4, det samme som sidste uge, hvilket er helt forståeligt efter en uge hvor motion og kost ikke har været helt i højsædet.

Men nu starter en ny uge, der ser lidt bedre ud med ikke at være så meget ude og lidt bedre kunne styre fristelserne.

Mht motion så er jeg begyndt at cykle til og fra arbejde ca 10 km ialt eller gå en lang tur på 1 time i rask trav.
Så på den front går det godt synes jeg. Kan faktisk ikke undvære det.

Vi skrives ved fredag....lidt spændt da jeg har været til stor fest om torsdagen ;o)

Knus Pia
12 år14. maj 2012 kl. 07:05
Tip til motivation
faldt lige over dette , prøv det, det er rigtig skægt at se hvad vægttab kommer til at betyde for dit udseende :o)

www4.weightmirror.com
12 år14. maj 2012 kl. 07:48
re: Tip til motivation
Jeg vil også gerne hoppe på.

Jeg skal også tabe mig 10 kg, men starter med 5kg. af gangen.
Vægten viste idag den 14/5: 77,2
12 år14. maj 2012 kl. 08:00
Pia - Når du ved at det er fordi du har været meget ude, så kommer det næste uge. Flot med dine nye cykelrutiner! Jeg forsøger også at få cyklen tilbage i min hverdag:)
Denbuttede - velkommen til!

Min morgenvægt sagde 65,8. Minus 800 g.
Min weekend trak op igen med et halvt kg. Var ude og spise i går, men har alligevel haft meget bedre styr på det hele denne uge.
Min motion har kørt så fint. Har løbet 5 gange og cyklet 1 gang, hvilket er over mit ambitionsniveau:)
Nu glæder jeg mig næsten til at skulle i vagt næste weekend;)
God dag og uge til alle!
12 år14. maj 2012 kl. 08:55
Hej piger, dejligt at det går den rigtige vej for jer! :)

Jeg har haft (og får desværre fortsat) en hektisk uge med studiet og den dumme eksamensangst, jeg gik helt ned i weekenden og kunne ingenting. Imorges misforstod jeg en besked fra skolen, så jeg troede at jeg skulle til nogle prøveeksamner allerede i starten af næste uge, hvilket resulterede i at mine sunde bananpandekager blev overdynget af sirup og marmelade. Jeg har bare ikke nosserne, når jeg er træt pga. søvnbesvær og stresset over studiet.

Weekenden er gået med en masse overspisning. Godt nok af sund mad, men det ændrer ikke på et overindtag af kalorier... Heldigvis havde jeg her til morgen kun taget 300 g. på, men jeg gruer for at det kun bliver værre... ØV!

Ja, nu sidder jeg faktisk og æder(!) rosiner... Jeg sætter låg på nu og ligger dem i skabet...!

Nogen der kan komme med en venlig opsang? :(
12 år14. maj 2012 kl. 12:13
Bassepigen - det kan jeg!
Der er ikke noget som stress der tager enhver kontrol over maden fra en! Så først skal du faktisk ha ros fordi det er de sunde ting du har overspist, og fordi du er sluppet med plus 300 g. Det ku være gået værre!
Og så til opsangen:) Du kan gøre det bedre denne uge! Kan du evt spise noget med lidt færre kcal end til hverdag til hovedmåltiderne? Feks youghurt m en halv banan og på den måde sørge for at der er "råd" til rosiner når du bare skal ha noget uden for spisetiden? Sådan gør jeg nogen gange. Planlæg sig igennem ugen!

Og når det er sagt, så synes jeg ikke du skal være for streng ved sig selv lige i eksamenstiden. Hvornår er eksamen slut?
12 år14. maj 2012 kl. 14:24
Hej derude!:-)

Jeg ved godt jeg lige er 10 dage bagud, men jeg vil meget gerne nå at være med i denne tråd!:-D

En kort præsentation: Jeg er en 16'årig folkeskoleelev. Inden for de sidste 1,5 år har jeg taget nogle kilo på, er ikke helt sikker på hvor mange - men omkring 8kg. Jeg vil meget gerne tabe 4-5 af dem inden august hvor jeg rejser til USA på et udvekslingsår.
Jeg spiller badminton 4 gange om ugen (eller nu er det sommersæson så det er kun 2 gange så derfor er jeg begyndt at løbe en gang om ugen udover de to ganges træning). Og udover det holder jeg af at gå ture og så har jeg et stående/gående arbejde i en grill&is kiosk.

Min ideologi hedder lige nu - slik kun én gang om ugen, og udover det være på den sunde linje generelt!:-D Mine forældre støtter mig, så det er rart.

Lige nu hedder den 164cm og 59kg, mit mål er 54kg. og no faaat..

Held og lykke til Jer andre!:-)
12 år14. maj 2012 kl. 14:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });