#22 af Nalope (slettet)
Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Du læser en tråd i debat > vægttabNalope (slettet)
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
jeg ku vildt godt tænke mig at være med til at tabe mig 4 kg inden d. 29/6, der bliver jeg nemlig 25 år...:)
vægten var idag 64 kg
vægten var idag 64 kg
12 år7. maj 2012 kl. 20:55
kivegi (slettet)
-Nalope - velkommen ind i kampen:)
-Pia - kender så godt det med at spise når jeg er stresset, sur, træt.... Jeg er Iøvrigt også sygeplejerske:)
-Pia - kender så godt det med at spise når jeg er stresset, sur, træt.... Jeg er Iøvrigt også sygeplejerske:)
12 år8. maj 2012 kl. 11:45
kivegi (slettet)
-Bassepigen- jeg er helt ude i forfra med mit løb, et begynderprogram op til 5 km på 12 uger. Jeg improviserer også. Jeg tager den længde intervaller de skriver feks 2 min:) men i stedet for at løbe 2 min 2 gange som programmet siger, løber jeg det måske 5 gange. Ellers synes jeg jo ikke jeg får noget ud af det. Men min udholdenhed er elendig, derfor følger jeg nu programmets interval-længder. Så er jeg fri for at diskutere med mig selv hvor længe jeg kan holde:)
12 år8. maj 2012 kl. 11:50
Ponduspigen (slettet)
Min vægt var her til morgen 58,3 kg (glemte at veje mig i går mandag). Så det er 1,6 kg siden start, men det skal dog lige nævnes, at jeg havde taget 1,2 kg på den weekend, og lå over min normalvægt, så reelt er den "kun" 400 gram, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Flot med jer andre.
Flot med jer andre.
12 år8. maj 2012 kl. 12:30
Nalope (slettet)
og jeg bliver færdig som sygeplejerske til januar :) hehe..
12 år8. maj 2012 kl. 18:08
kivegi (slettet)
Mette - 400 g den rigtige vej:)
Nalope - Det var da pudsigt:)
Nalope - Det var da pudsigt:)
12 år9. maj 2012 kl. 08:42
Nalope (slettet)
stod på vægten imorges og der stod 62,8 kg... - 1,2 kg på 4 dage..
12 år10. maj 2012 kl. 11:14
kivegi (slettet)