#22 af Nalope (slettet)
Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
Du læser en tråd i debat > vægttabNalope (slettet)
re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
jeg ku vildt godt tænke mig at være med til at tabe mig 4 kg inden d. 29/6, der bliver jeg nemlig 25 år...:)
vægten var idag 64 kg
vægten var idag 64 kg
12 år7. maj 2012 kl. 20:55
kivegi (slettet)
-Nalope - velkommen ind i kampen:)
-Pia - kender så godt det med at spise når jeg er stresset, sur, træt.... Jeg er Iøvrigt også sygeplejerske:)
-Pia - kender så godt det med at spise når jeg er stresset, sur, træt.... Jeg er Iøvrigt også sygeplejerske:)
12 år8. maj 2012 kl. 11:45
kivegi (slettet)
-Bassepigen- jeg er helt ude i forfra med mit løb, et begynderprogram op til 5 km på 12 uger. Jeg improviserer også. Jeg tager den længde intervaller de skriver feks 2 min:) men i stedet for at løbe 2 min 2 gange som programmet siger, løber jeg det måske 5 gange. Ellers synes jeg jo ikke jeg får noget ud af det. Men min udholdenhed er elendig, derfor følger jeg nu programmets interval-længder. Så er jeg fri for at diskutere med mig selv hvor længe jeg kan holde:)
12 år8. maj 2012 kl. 11:50
Ponduspigen (slettet)
Min vægt var her til morgen 58,3 kg (glemte at veje mig i går mandag). Så det er 1,6 kg siden start, men det skal dog lige nævnes, at jeg havde taget 1,2 kg på den weekend, og lå over min normalvægt, så reelt er den "kun" 400 gram, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Flot med jer andre.
Flot med jer andre.
12 år8. maj 2012 kl. 12:30
Nalope (slettet)
og jeg bliver færdig som sygeplejerske til januar :) hehe..
12 år8. maj 2012 kl. 18:08
kivegi (slettet)
Mette - 400 g den rigtige vej:)
Nalope - Det var da pudsigt:)
Nalope - Det var da pudsigt:)
12 år9. maj 2012 kl. 08:42
Nalope (slettet)
stod på vægten imorges og der stod 62,8 kg... - 1,2 kg på 4 dage..
12 år10. maj 2012 kl. 11:14
kivegi (slettet)
Nalope: Så flot! Håber du holder det weekenden igennem! Her til morgen siger min vægt 65,3. Det er minus 1,3 siden i mandags. Juhuu. Synes egentlig det kunne være interessant med en opdatering af vægten herinde fredag også, for dem af os der har lyst. For at se hvad weekenden betyder.
Sidste uge så det nemlig også fantastisk ud for mig fredag, og så formøblede jeg det meste i weekenden.
Så for dem der også evt har det sådan, skal vi prøve at lade motivationen op inden weekenden med en fredags status - og stadig lade mandagen tælle som den gældende vejedag?
Sidste uge så det nemlig også fantastisk ud for mig fredag, og så formøblede jeg det meste i weekenden.
Så for dem der også evt har det sådan, skal vi prøve at lade motivationen op inden weekenden med en fredags status - og stadig lade mandagen tælle som den gældende vejedag?
12 år11. maj 2012 kl. 08:47
Ponduspigen (slettet)
58,2 kg her til morgen, så minu s100 gram siden mandag.......
12 år11. maj 2012 kl. 09:20
Jeg vil dog sige at jeg også kæmper for det.
Jeg holder mig omkring de 6000 kj om dagen og får som minimum 30 min motion i form af rask gang eller cykle til og fra arbejde.
Jeg arbejder som sygeplejerske i et ambulatorium, så mit arbejde er mest af siddende karakter.
Min last er at jeg når jeg bliver træt, vred eller stresset begynder at over´- og trøstespise. Og så er jeg rigtig glad for mad, slik og kager og desværre har jeg spist alt for meget af det.
Men det skal altså væres slut nu.
Det var lige lidt om mig, og kan se at I andre er/har været i samme båd som mig.
Dejligt vi kan følges.
Kan forøvrigt lige give et tip til dem med en sød tand. Lakrids the eller sweet chili, det bruger jeg til at tæmme min sukkertrang.
Kh Pia