Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
- Mette - super du også er med:)

God ide at vi får præsenteret os..
Jeg arbejder som sygeplejerske, og mit aktivitets niveau på arbejdet er meget forskelligt. Jeg har meget blandede vagter, og når jeg vender rundt på nat og dag og bliver overtræt får jeg tit træng til sukker og tømmermands-mad.
Jjeg har svinget mellem 60-70 kg flere gange end jeg kan tælle, og har denne gang startet kampen på 67 kg.

Min store hurdle er motionen. Det er over en måned siden jeg løb sidst, og vil meget gerne igang med det igen.
Foruden vægttabet er mit helt klare mål ar føle mig sundere generelt, ved at blive mere aktiv og senere også et rygestop!
12 år5. maj 2012 kl. 11:00
Ja, jeg falder også i om aftenen, hvor min kæreste spise slik hver dag, og i weekenderne hvor man er sammen med andre.

Er i også spændte på vægten i morgen?
Jeg kunne se og mærke, at der var sket lidt i torsdags, men så tog jeg hjem til mine svigerforældre om aftenen hvor vi fik hveder og påskechokolade (ej, den chokolade…!)

Fredag tog jeg ud til min far og her stod den på pizza til frokost og hakkedrenge med kartofler og fed brun sovs til aften. Derudover blev jeg plaget om at lave havregrynskugler til aftenhygge. Jeg spiste kun 2 færdige kugler, men den skal jo smages til, og der er nok alligevel røget 5 kugler ned i alt. :/

Nu har jeg så forsøgt at spise normalt igen i går og i dag, så nu må vi se hvad vægten siger i morgen…

Hvordan er jeres weekend gået? :)
12 år6. maj 2012 kl. 12:57
I går gik det rigtigt godt. Holdt mig fra de usunde ting og var meget udendørs. Fik 3 glas vin i går aftes, men det var fint.
I dag er det gået knapt så godt, spist for meget og lidt for usundt, men fik da cyklet en god tur.
12 år6. maj 2012 kl. 17:41
Sikke en uge med svingninger på vægten! Det startede så godt, og jeg er kommet ud på min første løbetur i lørdags. Jeg kan jo ikke la være veje mig dagligt, og har nået at tabe halvandet kg men tage størstedelen på igen i weekenden! Der var venindehygge lørdag og søndag stod den på fastfood og chokolade!
Lidt for useriøst til at nå målet, så jeg må stramme op næste uge. Ialt endte der med
66,4 kg som er minus 400 g.
12 år7. maj 2012 kl. 05:52
Fejl! 66,6 kg = minus 400 g!
12 år7. maj 2012 kl. 05:53
Det er selvfølgelig ærgeligt at det meste røg på igen i løbet af weekenden, mén som du selv siger, så har du været ude at løbe (fedt! Hvad synes du om det?) og du ved også, hvad du kan ændre, for at øge vægttabet til næste mandag! :)

Min vægt sagde 57,8 her til morgen, så jeg har tabt 700 g!
Før havde jeg tabt mig 1 kg på 3 uger, så jeg er meget tilfreds :)
12 år7. maj 2012 kl. 07:12
Godmorgen allesammen

Vægten idag 77,4

Dvs vægttab på 1,6 kg, men jeg har jo også lidt mere at tabe af end Jer andre :o)

Kommer tilbage senere med beskrivelse af mig selv.

God dag.

Mvh Pia
12 år7. maj 2012 kl. 07:20
- bassepigen- tillykke med de 700! Godt gået:)
Du har ret, jeg ved præcis hvad der skal til, til næste uge.
Min løbetur gik ok. Jeg har løbet før, men der er gået så længe at det er helt forfra. Og det er så dræbende frustrerende kun at kunne løbe to minutter af gangen og så måtte gå. Men jeg må bare ud igen,så jeg kommer i bedre form! Løber du?

-Pia- tillykke med de 1,6. Så flot!
12 år7. maj 2012 kl. 10:39
-Bassepigen- nu så jeg jo lige at du løber 4 gange om ugen! Hvor langt løber du?
12 år7. maj 2012 kl. 10:44
Wauw Pia! Det er virkelig godt gået! For selvom du har mere at tabe af end os andre, så er der stadig mange mennesker som kæmper med vægten. Og 1,6 kg på én uge dét er altså flot! :)

Jeg følger nogenlunde iform.dk’s løbeprogram ”let øvet”, hvor man løber efter tid. Men ligesom med opskrifter, så kan jeg ikke lade være med at improvisere lidt. Fx. Joggede jeg 0,5 km med mine søskende i går, for så at lave 10 min maveøvelser da jeg kom hjem. Oprindeligt skulle jeg have gået 35 min i rask gang/løbet lidt i skoven.

Men jeg løber 4-5 km når jeg løber, an på om jeg skal løbe i roligt eller moderat tempo.

Hvor lang eller længe løber du?
12 år7. maj 2012 kl. 16:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });