Vil du følges? 4 kg af inden ferien!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vil du følges? 4 kg af inden ferien!
- Mette - super du også er med:)

God ide at vi får præsenteret os..
Jeg arbejder som sygeplejerske, og mit aktivitets niveau på arbejdet er meget forskelligt. Jeg har meget blandede vagter, og når jeg vender rundt på nat og dag og bliver overtræt får jeg tit træng til sukker og tømmermands-mad.
Jjeg har svinget mellem 60-70 kg flere gange end jeg kan tælle, og har denne gang startet kampen på 67 kg.

Min store hurdle er motionen. Det er over en måned siden jeg løb sidst, og vil meget gerne igang med det igen.
Foruden vægttabet er mit helt klare mål ar føle mig sundere generelt, ved at blive mere aktiv og senere også et rygestop!
12 år5. maj 2012 kl. 11:00
Ja, jeg falder også i om aftenen, hvor min kæreste spise slik hver dag, og i weekenderne hvor man er sammen med andre.

Er i også spændte på vægten i morgen?
Jeg kunne se og mærke, at der var sket lidt i torsdags, men så tog jeg hjem til mine svigerforældre om aftenen hvor vi fik hveder og påskechokolade (ej, den chokolade…!)

Fredag tog jeg ud til min far og her stod den på pizza til frokost og hakkedrenge med kartofler og fed brun sovs til aften. Derudover blev jeg plaget om at lave havregrynskugler til aftenhygge. Jeg spiste kun 2 færdige kugler, men den skal jo smages til, og der er nok alligevel røget 5 kugler ned i alt. :/

Nu har jeg så forsøgt at spise normalt igen i går og i dag, så nu må vi se hvad vægten siger i morgen…

Hvordan er jeres weekend gået? :)
12 år6. maj 2012 kl. 12:57
I går gik det rigtigt godt. Holdt mig fra de usunde ting og var meget udendørs. Fik 3 glas vin i går aftes, men det var fint.
I dag er det gået knapt så godt, spist for meget og lidt for usundt, men fik da cyklet en god tur.
12 år6. maj 2012 kl. 17:41