#42 af regnormsryggen (slettet)
Dukan kuren
Du læser en tråd i debat > vægttabregnormsryggen (slettet)
re: Dukan kuren
15. dag og sidste dag i fase 1 ..Jeg har lige spist tyk skivet bacon fra tulip, hold da helt ferie det smager godt..mmhh..:-)..Nå men den står på vejning i morgen og jeg håber da, at der er sket lidt denne gang..Bare lige lidt, så man kan holde geisten oppe ;-)
12 år19. november 2012 kl. 12:41
regnormsryggen (slettet)
så blev det veje dag og jeg har tabt 1 kg siden sidst..så nu står vægten på 78 kg..det er jo fantastisk :-) så nu er jeg kun 1 kg fra mit første mål, som hedder 77 kg den 1.dec
Nu er jeg så spændt på om vægten står stille igen de næste 5 dage, som den gjorde sidst jeg var i fase 2.
Men status er i hvert fald, at jeg i dag påbegynder fase 2 og næste vejning er på søndag.
Jeg er 1 kg fra mit første delmål og har 12 dage til at nå det i..
Alt i alt har jeg indtil videre tabt 4 kg på 15 dage.
Forsat dejlig dag til jer alle :-)
Nu er jeg så spændt på om vægten står stille igen de næste 5 dage, som den gjorde sidst jeg var i fase 2.
Men status er i hvert fald, at jeg i dag påbegynder fase 2 og næste vejning er på søndag.
Jeg er 1 kg fra mit første delmål og har 12 dage til at nå det i..
Alt i alt har jeg indtil videre tabt 4 kg på 15 dage.
Forsat dejlig dag til jer alle :-)
12 år20. november 2012 kl. 08:08
2regnormsryggen (slettet)
Det er hvis ved at være et par dage siden, jeg har skrevet sidst..Men det går også bare derud af..Lever proteinrigt hver dag, er kun faldet i et par gange, med 5 lakridser eller 5 pebernødder..Så jeg er faktisk meget stolt :-)
Jeg kan se, at jeg taber mig, maven er blevet mindre og lårbasserne er også blevet en smule mindre..:-)
Jeg har veje dag søndag morgen, og der vil jeg også måle hvor mange cm jeg har tabt..
Glæder mig meget til at se om jeg har tabt mig denne gang i fase 2..sidst var der jo ikke gevinst..men jeg bevare troen :-)
Go weekend til alle, vi ses søndag :o)
Jeg kan se, at jeg taber mig, maven er blevet mindre og lårbasserne er også blevet en smule mindre..:-)
Jeg har veje dag søndag morgen, og der vil jeg også måle hvor mange cm jeg har tabt..
Glæder mig meget til at se om jeg har tabt mig denne gang i fase 2..sidst var der jo ikke gevinst..men jeg bevare troen :-)
Go weekend til alle, vi ses søndag :o)
11 år23. november 2012 kl. 20:56
Girl next door
Dejligt at det fortsat går godt - bliver spændende på søndag :-)
11 år23. november 2012 kl. 22:28
Så blev det veje dag igen, og vægten sagde - 1,2 kg så det er jo bare fantastisk :-) Jeg har nået mit første mål 6 dage før tid :-) Hurra hurraaa.. :-)
Endnu bedre blev det da målebåndet kom frem, jeg har tabt 10,5 cm fordelt på hele kroppen på 20 dage..og i alt 5,2 kg.
Cm :
Talje = -3,5 cm
Hofte = -2 cm
Bryst = - 0,5 cm
Overarm = -1 cm
Lår = -3 cm
Læg = -0,5 cm
Jeg er meget tilfreds og det giver jo bare endnu mere kamp gejst :-)
Skal jo sætte et nyt mål, og det bliver at nå 74 kg senest den 20. december..
Go søndag til alle :-)
Endnu bedre blev det da målebåndet kom frem, jeg har tabt 10,5 cm fordelt på hele kroppen på 20 dage..og i alt 5,2 kg.
Cm :
Talje = -3,5 cm
Hofte = -2 cm
Bryst = - 0,5 cm
Overarm = -1 cm
Lår = -3 cm
Læg = -0,5 cm
Jeg er meget tilfreds og det giver jo bare endnu mere kamp gejst :-)
Skal jo sætte et nyt mål, og det bliver at nå 74 kg senest den 20. december..
Go søndag til alle :-)
11 år25. november 2012 kl. 14:28
Dagen idag er gået rigtig godt.Jeg havde en veninde på besøg med hendes vidunderlige lille søn på 8 mdr.
Vi hyggede med god frokost, som bestod af tun, æg, hytteost og de mest lækre store tiger rejer :-)
Min veninde har sagt, at hun også vil begynde på dukan kuren nu, så det er jo altid dejligt at have en, at følges med som er så tæt på :-)
Imorgen står dagen på kursus, og så skal jeg hvis til at ha fundet julepyntet frem..Er begyndt så småt, med div. julebelysning, og kan mærke julestemningen kommer snigende :-)
Mmhhh.. en dejlig og hyggelig tid vi går i møde :o)
Vi hyggede med god frokost, som bestod af tun, æg, hytteost og de mest lækre store tiger rejer :-)
Min veninde har sagt, at hun også vil begynde på dukan kuren nu, så det er jo altid dejligt at have en, at følges med som er så tæt på :-)
Imorgen står dagen på kursus, og så skal jeg hvis til at ha fundet julepyntet frem..Er begyndt så småt, med div. julebelysning, og kan mærke julestemningen kommer snigende :-)
Mmhhh.. en dejlig og hyggelig tid vi går i møde :o)
11 år26. november 2012 kl. 21:18
vejedag igen : vægten sagde 76,3 kg så det er minus 0,5 kg på de sidste 5 dage..Det er fint nok, lidt vægttab er bedre end ingen vægttab :-)
Jeg mangler 2,3 kg for at nå mit mål som er 74 kg den 20. dec.
Jeg håber det kan lykkes, jeg kæmper i hvert fald videre med dukan :-)
Målebåndet blev lige fundet frem igen, og nu sagde den minus 13 cm. Havde tabte lidt yderligere på lår og talje :-)
Rigtig god weekend til jer alle, min næste veje dag er på onsdag.
Jeg mangler 2,3 kg for at nå mit mål som er 74 kg den 20. dec.
Jeg håber det kan lykkes, jeg kæmper i hvert fald videre med dukan :-)
Målebåndet blev lige fundet frem igen, og nu sagde den minus 13 cm. Havde tabte lidt yderligere på lår og talje :-)
Rigtig god weekend til jer alle, min næste veje dag er på onsdag.
11 år30. november 2012 kl. 16:40
76,2 kg sagde vægten imorges..Så det er kun - 100 gr. siden sidst. Men må også indrømme at jeg ikke har været helt så standhaftig de sidste 5 dage..det er da bare altid en ting , at jeg ikke har taget på :-) Men jeg er klar til de næste 5 dage, som er fase 1, ren protein..:-)
Jeg er stadig meget glad for kuren, og jeg er sikker på at de sidste kilo nok skal komme, spørgemålet er bare om jeg når 2,2 kg på 16 dage,,kunne være rart at den stod på 74 kg juleaften :-)
Jeg er stadig meget glad for kuren, og jeg er sikker på at de sidste kilo nok skal komme, spørgemålet er bare om jeg når 2,2 kg på 16 dage,,kunne være rart at den stod på 74 kg juleaften :-)
11 år5. december 2012 kl. 13:59
Næste veje dag er på mandag..
11 år5. december 2012 kl. 14:00
Jeg har fået rigtig mange proteiner, har regnet ud at 62 % af min kost idag, har været proteiner..så det er hvis ganske fint :-)
Jeg glæder mig xtra meget til vejningen tirsdag morgen, da jeg jo som sagt ikke havde tabt mig noget ved sidste vejning..